ˆ

Ekran szczegółów informacji

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Dialog Techniczny - Migracja Data Center projektu "Lubuski e-Urząd"

Informacja ogłoszona dnia 2014-09-17 08:49:14 przez Marek Faściszewski, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

Ogłoszenie o Dialogu technicznym poprzedzającym ogłoszenie postępowania w sprawie wyboru wykonawcy przedsięwzięcia, którego przedmiotem zamówienia będą prace montażowo/instalacyjne związane ze zmianą lokalizacji sprzętu zakupionego w ramach Projektu „Lubuski e-Urząd”.
 
Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego informuje, iż zaprasza do dialogu technicznego poprzedzającego ogłoszenie postępowania w sprawie wyboru wykonawcy w/w przedsięwzięcia.
Wszystkie podmioty zainteresowane uczestniczeniem w tym przedsięwzięciu, mające doświadczenie w pracach będących przedmiotem planowanego zamówienia publicznego i zainteresowane udziałem w Dialogu technicznym z zastosowaniem art. 31a-31c ustawy z 29 stycznia 2014 r. Prawo zamówień publicznych (DZ. U. z 2013, poz. 907 z późn. zm.), są proszone o zgłoszenie tego zamiaru wraz z podaniem wszystkich informacji znajdujących się we wniosku stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia.
 
Nazwa i adres Zamawiającego
Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze
Wydział Społeczeństwa Informacyjnego, Departament Infrastruktury i Komunikacji
ul. Podgórna 7,
65-057 Zielona Góra
 
Uczestnicy Dialogu
Uczestnikiem Dialogu technicznego może być Wykonawca, który:
  1. W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu złożenia wniosku, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał min 1 usługę polegającą na migracji infrastruktury sieciowo serwerowej (rozbudowane środowisko SAN składające się z min.: szafa RACK, klatka z serwerami blade, macierz dyskowa, biblioteka taśmowa, firewall) pomiędzy dwiema lokalizacjami oddalonymi od siebie o minimum 1 km (różnym adresie).
Usługa obejmowała:
  • wykonanie analizy technicznej, kosztowej i czasowej;
  • przeprowadzenie analizy ryzyk dla operacji;
  • opracowanie planów awaryjnych dla każdego z elementów systemu;
  • przeprowadzenie dodatkowych operacji tworzenia kopii zapasowych (poza standardowym harmonogramem);
  • rekonfiguracje urządzeń sieciowych (LAN, WAN i SAN);
  • przygotowanie i wykonanie szczegółowych scenariuszy testowych dla wszystkich elementów funkcjonalnych systemu;
  • wykonanie dokumentacji operacji oraz aktualizacja dokumentacji systemu po zmianie;
  • systemy zainstalowane na migrowanej infrastrukturze mogły być niedostępne przez okres maksymalnie 8h;
  • infrastruktura sieciowo serwerowa została ponownie uruchomione z pełną sprawnością i wydajnością w ciągu 24h od momentu wyłączenia.
       b. W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu złożenia wniosku, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym 
          okresie, świadczył min 3 usługi polegające na zapewnieniu stałej opieki serwisowej, wsparcia technicznego, usług dot. administrowania
          Serwerowych Systemów Operacyjnych (SSO) w okresie kolejnych 12 m-cy świadczenia ww. usług o wartości każdej z usług min.
          20.000 zł
       c. Dysponuje co najmniej 2 osobami spełniającymi łącznie następujące wymagania: posiadającymi wykształcenie wyższe techniczne
          oraz wiedzę z zakresu konfiguracji i obsługi urządzeń sieciowych potwierdzoną certyfikatem producenta CISCO1),
       d. Dysponuje co najmniej 2 osobami spełniającymi łącznie następujące wymagania: posiadającymi wykształcenie wyższe techniczne,
          oraz wiedzę z zakresu budowy, konfiguracji i wirtualizacji serwerów oraz macierzy dyskowych,
       e. Dysponuje co najmniej 2 osobami spełniającymi łącznie następujące wymagania: posiadającymi wykształcenie wyższe techniczne, 
           znajomość serwerowych systemów operacyjnych (SSO), w szczególności Microsoft Windows 2008 Server lub nowszy potwierdzoną 
           certyfikatem przez producenta Microsoft2),
 
 
Za każdą dodatkową referencję:
spełniającą warunek a. zostaną przyznane dodatkowo 2 punkty,
spełniającą warunek b. zostanie przyznany dodatkowo 1 punkt.
 
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie treści złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wykazu wykonanych usług oraz dostaw oraz dokumentów potwierdzających należyte wykonanie usług oraz dostaw, według formuły „spełnia/ nie spełnia”.
 
Zamawiający zaprosi do Dialogu technicznego pięciu Wykonawców, którzy spełnią wymagania formalne i uzyskają największą liczbę punktów.
 
W przypadku usług oraz dostaw, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż polski złoty, Zamawiający dokona przeliczenia wartości inwestycji na walutę polską przy zastosowaniu średniego kursu Narodowego Banku Polski na dzień zakończenia realizacji zamówienia potwierdzającego posiadanie stosownego doświadczenia.
 
Przedmiot Dialogu technicznego
Zamawiający planuje udzielenia zamówienia publicznego na relokację i ponowne uruchomienie środowiska składającego się z infrastruktury serwerowo-macierzowej i zainstalowanego na niej oprogramowania z Centrum Przetwarzania Danych (Data Center) do nowej siedziby.
Celem Dialogu technicznego jest pozyskanie przez Zamawiającego informacji, które mogą być wykorzystane przy zdefiniowaniu szczegółowego OPZ, SIWZ, treści umowy i innych dokumentów przetargowych.
 
Opis projektu
W celu zapewnienia ciągłości działania systemów wdrożonych w ramach Projektu „Lubuski e – Urząd” Wykonawca zobowiązany jest do przeniesienia urządzeń do nowej lokalizacji DC zachowując ciągłość pracy Systemów. Poniżej przedstawiono przykładowy scenariusz migracji do nowej lokalizacji, który może zostać wykorzystany przez Wykonawcę. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian w scenariuszu.
 
Przykładowy scenariusz migracji do nowej lokalizacji:
Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu szczegółowego harmonogramu planowanych prac, opisu sposobu migracji, sposobu uruchomienia oraz testowania prawidłowego działania systemów w nowej lokalizacji Data Center. Harmonogram powinien zostać przedstawiony Zamawiającemu do akceptacji w terminie 2 miesięcy od dnia podpisania umowy.
  • W czasie relokacji Wykonawca musi zapewnić na całej drodze transportowej ochronę infrastruktury Zamawiającego w sposób gwarantujący całkowite zabezpieczenie przed czynnikami zewnętrznymi (deszcz, nadmierne nasłonecznienie, śnieg, itp.);
  1. ETAP: utworzenie zasobów w „chmurze tymczasowej” Wykonawcy dla potrzeb obsługi istniejących Systemów na czas migracji jednostek fizycznych
Uwaga:
Dobór parametrów usługi należy do Wykonawcy.
 
      2. ETAP: migracja istniejących Systemów Zamawiającego do „chmury tymczasowej”:
  1. Systemy RBIP:
    1. Wykonać backup danych przed rozpoczęciem procesu migracji.
    2. Przeniesienie wszystkich portali BIP dla JST
                       
                        Uwaga:
                        Ilość sztuk: ok 300 sztuk,
Właściciele domen: poszczególne JST oraz ich jednostki podległe.
Należy dokonać aktualizacji wszystkich istniejących przekierowań adresów stron BIP w JST. Koordynacja działań z poszczególnymi JST leży po stronie Wykonawcy.
 
                        Uwaga:
                        Należy uwzględnić konfigurację oraz czas propagacji domen w usłudze DNS.
Zamawiający dopuszcza możliwość blokady edycji danych znajdujących się na portalach wyłącznie przez okres weekendu (tj. sobota i niedziela) lub w dni robocze poza godzinami pracy JST.
Koordynacja prac z poszczególnymi JST leży po stronie Wykonawcy.
 
Zamawiający nie dopuszcza sytuacji niedostępności danych do odczytu dla Użytkowników.
 
Należy uwzględnić czas propagacji domeny tak aby następnego dnia od godziny rozpoczęcia pracy poszczególnej JST zagwarantować spójność danych na poziomie instancji portalu.
 
Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji harmonogram przenosin poszczególnych BIP.
 
       b. Wrota Lubuskie:
  1. Wykonać backup danych przed rozpoczęciem procesu migracji.
  2. Przeniesienie portalu Wrota Lubuskie do „chmury tymczasowej”:
      Uwaga:
      Domena pod kontrolą UMWL.
 
Uwaga:
Należy uwzględnić konfigurację oraz czas propagacji domen w usłudze DNS.
Zamawiający dopuszcza możliwość blokady edycji danych znajdujących się na portalach wyłącznie przez okres weekendu (tj. sobota i niedziela) lub w dni robocze poza godzinami pracy JST.
Koordynacja prac w okresie weekendowym z UMWL leży po stronie Wykonawcy.
 
Zamawiający nie dopuszcza sytuacji niedostępności danych do odczytu dla Użytkowników.
 
Należy uwzględnić czas propagacji domeny tak aby następnego dnia od godziny rozpoczęcia pracy poszczególnej JST zagwarantować spójność danych na poziomie instancji portalu.
 
Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji harmonogram przenosin Portalu „Wrota Lubuskie”.
 
      c. Cyfrowy Urząd (CU):
  1. Wykonać backup danych przed rozpoczęciem procesu migracji.
  2. Przeniesienie portalu Cyfrowy Urząd do „chmury tymczasowej”.
  3. Przeniesienie z Data Center Wykonawcy oraz konfiguracja istniejących urządzeń HSM Zamawiającego w Nowym Data Center.
  4. Parametryzacja Cyfrowego Urzędu (zmiany adresów IP, certyfikat SSL, itp.).
  5. Przeprowadzenie testów poprawności działania CU oraz urządzeń HSM.
Uwaga:
Zamawiający dopuszcza brak dostępu do usługi CU przez okres 12h jednorazowo, tylko w przypadku fizycznego przenoszenia urządzeń HSM. Realizacja prac powinna odbywać się wyłącznie przez okres weekendu (tj. sobota i niedziela) lub w dni robocze poza godzinami pracy Zamawiającego.
 
      3. ETAP: wymagany Backup Danych:
  1. Wymagany Backup Danych na taśmę Wykonawcy oraz urządzenie zewnętrzne np. HDD Wykonawcy.
  2. Backupem Danych objąć wszystkie Systemy nie zmigrowane do chmury tymczasowej:
  1. System Business Intelligence (BI)
 
                        Uwaga:
Należy wykonać kopię zapasową bazy SQL oraz wszystkich maszyn wirtualnych obsługujących usługę.
Zamawiający dopuszcza brak dostępu do usługi łącznie przez okres max. 5 dni.
 
       ii. Mini obiegi dokumentów (25 sztuk)
 
Uwaga:
Należy wykonać kopię zapasową bazy SQL oraz wszystkich maszyn wirtualnych obsługujących usługę.
Zamawiający dopuszcza sytuację niedostępności usługi wyłącznie przez okres weekendu (tj. sobota i niedziela) oraz w dni robocze poza godzinami pracy JST.
 
       iii. System eSerwis
Zamawiający dopuszcza brak dostępu do usługi łącznie przez okres max. 5 dni.
       iv. Pozostałe serwery developerskie.
Zamawiający dopuszcza brak dostępu do usługi łącznie przez okres max. 5 dni.
        v. Serwery domeny.
Zamawiający dopuszcza sytuację niedostępności usługi wyłącznie przez okres weekendu (tj. sobota i niedziela) oraz w dni robocze poza godzinami pracy JST.
Uwaga:
Uzgodnienie terminu, backup danych oraz zapewnienie nośników i oprogramowania do Backupu danych leży po stronie Wykonawcy.
 
     4. ETAP: przeniesienie istniejących urządzeń fizycznych do Nowego Data Center:
  1. Demontaż urządzeń w terminie uzgodnionym z Administratorem Nowego Data Center oraz Zamawiającym:
 
Uwaga:
Uzgodnienie terminu, demontaż urządzeń leży po stronie Wykonawcy. Przekazanie urządzeń nastąpi po podpisaniu protokołu przekazania przez Strony: Zamawiający, Administrator Nowego Data Center, Wykonawca. Zamawiający zaleca, aby prace odbywały się w godzinach pracy Zamawiającego.
Wykaz istniejących urządzeń Zamawiającego:
 
Blade Fujitsu PY BX924 S2 (ziel-dc-srv-01)
Blade Fujitsu PY BX924 S2 (ziel-dc-srv-02)
Blade Fujitsu PY BX924 S2 (ziel-dc-srv-03)
Blade Fujitsu PY BX924 S2 (ziel-dc-srv-04)
Blade Fujitsu PY BX924 S2 (ziel-dc-srv-05)
Blade Fujitsu PY BX924 S2 (ziel-dc-srv-06)
Blade Fujitsu PY BX924 S2 (ziel-dc-srv-07)
Blade Fujitsu PY BX924 S2 (ziel-dc-srv-08)
Blade Fujitsu PY BX924 S2 (ziel-dc-srv-09)
Blade Fujitsu PY BX924 S2 (ziel-dc-srv-10)
Blade Fujitsu PY BX924 S2 (ziel-dc-srv-11)
Blade Fujitsu PY BX924 S2 (ziel-dc-srv-12)
Blade Fujitsu PY BX924 S2 (ziel-dc-srv-13)
Blade Fujitsu PY BX924 S2 (ziel-dc-srv-14)
Blade Fujitsu PY BX924 S2 (ziel-dc-srv-15)
Blade Fujitsu PY BX924 S2 (ziel-dc-srv-16)
Blade Fujitsu PY BX924 S2 (ziel-dc-srv-17)
Blade Fujitsu PY BX924 S2 (ziel-dc-srv-18)
Macierz NETAPP FAS2040-R5 (ziel-dc-mdy-01)
Urządzenia HSM
Urządzenia HSM
Switch 10GB
Switch 10GB
Switch FC 8GB
Switch FC 8GB
Obudowa Blade Unit
Szafa 42 U
 
 
 
      b. Transport:
    Uwaga:
Wszystkie koszty związane z fizycznym przeniesieniem istniejących urządzeń leżą po stronie Wykonawcy (w tym koszty ubezpieczenia urządzeń na czas transportu).
      c. Montaż urządzeń w Data Center.
   Uwaga:
   Dopuszczalny czas przestoju urządzeń Zamawiającego dla realizacji Przedmiotu Zamówienia: 5 dni – NIE DOTYCZY USŁUG   
   DZIAŁAJĄCYCH W CHMURZE.
 
5. ETAP: przygotowanie środowiska w Nowym Data Center:
 
  1. Utworzenie 96 kanałów VPN dla Partnerów Projektu Lubuski eUrząd (wszystkie JST województwa lubuskiego):
  1. Utworzenie 96 kanałów VPN:
    - konfiguracja tuneli VPN na urządzeniach aktywnych znajdujących się w Nowej lokalizacji Data Center (Urządzenia typu Firewall)
    - konfiguracja tuneli VPN u 96 partnerów projektu „Lubuski e-Urząd” w oparciu o nową dedykowaną adresację IP na istniejących urządzeniach aktywnych (typu Firewall) w JST, zgodnie poniższym z wykazem.
 
Lista sprzętu typu firewall u Partnerów Projektu „Lubuski e-Urząd”
LP.
Nazwa sprzętu
Ilość szt.
1
Cisco ASA 5505 Sec Plus
57
2
Cisco ASA 5510 Sec Plus
36
3
Cisco ASA 5520 Sec Plus
1
4
Fortigate 110C
1
5
Netasq U450-A
1
 
 
Uwaga:
Zamawiający nie zapewnia zdalnego dostępu do urządzeń aktywnych po stronie JST. Konfiguracja tuneli VPN po stronie JST wymaga wizyty w JST. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonywania poprzez „zdalny dostęp”, realizacja dostępu zdalnego oraz konfiguracja urządzeń leży po stronie Wykonawcy.
Umówienie terminu instalacji oraz koordynacja prac konfiguracyjnych leży po stronie Wykonawcy.
Szacuje się czas wykonania konfiguracji dla 1 tunelu VPN: do 8 godzin pracy.
Wykonywanie prac konfiguracyjnych nie może utrudniać bieżącej działalności JST.
Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji harmonogram prac.
 
       ii. przeprowadzenie testów wszystkich utworzonych połączeń, mające na celu potwierdzenie poprawności działania tuneli VPN,
       iii. rekonfiguracja danych w Systemie eSerwis:
- zmiana monitorowanych adresów IP.
 
 6. ETAP: migracja istniejących Systemów Zamawiającego z „chmury tymczasowej” do środowiska zlokalizowanego w Nowym Data Center:
  1. Systemy RBIP:
  1. Wykonać backup danych w „chmurze tymczasowej” przed rozpoczęciem procesu migracji.
  2. Przeniesienie wszystkich portali BIP dla poszczególnych JST z „chmury tymczasowej” na istniejące urządzenia fizyczne Zamawiającego w Nowym Data Center.
 
         Uwaga:
         Należy dokonać aktualizacji wszystkich istniejących przekierowań adresów stron BIP w JST. Koordynacja działań z poszczególnymi JST
         leży po stronie Wykonawcy.
 
Uwaga:
Należy uwzględnić konfigurację oraz czas propagacji domen w usłudze DNS.
Zamawiający dopuszcza możliwość blokady edycji danych znajdujących się na portalach wyłącznie przez okres weekendu (tj. sobota i niedziela) lub w dni robocze poza godzinami pracy JST.
Koordynacja prac z poszczególnymi JST leży po stronie Wykonawcy.
 
Zamawiający nie dopuszcza sytuacji niedostępności danych do odczytu dla Użytkowników.
 
Należy uwzględnić czas propagacji domeny tak aby następnego dnia od godziny rozpoczęcia pracy poszczególnej JST zagwarantować spójność danych na poziomie instancji portalu.
 
Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji harmonogram przenosin poszczególnych BIP.
 
       b. Wrota Lubuskie:
       ii. Wykonać backup danych w „chmurze tymczasowej” przed rozpoczęciem procesu migracji.
       iii. Przeniesienie portalu Wrota Lubuskie z „chmury tymczasowej” na istniejące urządzenia fizyczne Zamawiającego w nowym Data Center.
 
       Uwaga:
Należy uwzględnić konfigurację oraz czas propagacji domen w usłudze DNS.
Zamawiający dopuszcza możliwość blokady edycji danych znajdujących się na portalach wyłącznie przez okres weekendu (tj. sobota i niedziela) lub w dni robocze poza godzinami pracy JST.
Koordynacja prac w okresie weekendowym z UMWL leży po stronie Wykonawcy.
 
Zamawiający nie dopuszcza sytuacji niedostępności danych do odczytu dla Użytkowników.
 
Należy uwzględnić czas propagacji domeny tak aby następnego dnia od godziny rozpoczęcia pracy poszczególnej JST zagwarantować spójność danych na poziomie instancji portalu.
 
Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji harmonogram przenosin Portalu „Wrota Lubuskie”.
 
       c. Cyfrowy Urząd (CU):
  1. Wykonać backup danych w „chmurze tymczasowej” przed rozpoczęciem procesu migracji.
  2. Przeniesienie portalu Cyfrowy Urząd z „chmury tymczasowej” na istniejące urządzenia fizyczne Zamawiającego w Nowym Data Center.
  3. Parametryzacja Cyfrowego Urzędu (zmiany adresów IP, certyfikat SSL, itp.).
  4. Przeprowadzenie testów poprawności działania CU oraz urządzeń HSM.
Uwaga:
Zamawiający dopuszcza brak dostępu do usługi CU przez okres 12h. Realizacja prac powinna odbywać się wyłącznie przez okres weekendu (tj. sobota i niedziela) lub w dni robocze poza godzinami pracy Zamawiającego.
Rekonfiguracja urządzeń HSM leży po stronie Wykonawcy.
 
7. ETAP: uruchomienie pozostałych usług Zamawiającego w Nowym Data Center:
  1. Uruchomienie pozostałych istniejących Systemów Zamawiającego:
  1. System Business Intelligence (BI)
    - Konfiguracja dostępności usługi dla wszystkich JST poprzez tunel VPN.         
  2. Mini Obieg dokumentów dla JST             
  3. E-Serwis
    - należy skonfigurować ponownie wszystkie sondy systemu  e-Serwis moduł PRTG w JST (96 szt.) aby przywrócić monitorowanie usług
Uwaga:
Zamawiający nie zapewnia zdalnego dostępu do urządzeń aktywnych po stronie JST. Konfiguracja sond (e-Serwis) po stronie JST wymaga wizyty w JST.
Zamawiający dopuszcza możliwość wykonywania poprzez „zdalny dostęp”, realizacja dostępu zdalnego oraz konfiguracja urządzeń leży po stronie Wykonawcy.
Umówienie terminu instalacji w poszczególnej JST oraz koordynacja prac konfiguracyjnych leży po stronie Wykonawcy.
 
Uwaga:
Parametryzacja sondy po stronie JST może wiązać się z koniecznością ponownego skonfigurowania i podpięcia sensorów dla wszystkich urządzeń w JST.
 
Zasady prowadzenia Dialogu technicznego
Dialog techniczny prowadzony będzie w oparciu o przepisy art. 31a-31c ustawy z 29 stycznia 2014 r. Prawo zamówień publicznych (DZ. U. z 2013, poz. 907 z późn. zm.).
Szczegółowe zasady prowadzenia Dialogu technicznego określone zostały w Regulaminie prowadzenia dialogu technicznego, który stanowi Załącznik nr 2 to niniejszego ogłoszenia i został opublikowany na stronie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w części dotyczącej zamówień publicznych/Profil Nabywcy http://www.bip.lubuskie.pl.
W toku badania wniosku o dopuszczenie do Dialogu Technicznego Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy nie przedłożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, zgodnie z treścią art. 26 ust. 3 u.p.z.p.
Uzupełnione oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy i usługi wymagań określonych przez Zamawiającego nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
 
Wskazanie miejsca i terminu składania wniosków o dopuszczenie do Dialogu Technicznego
Wnioski o dopuszczenie do Dialogu Technicznego można składać:
  1. osobiście w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze w Kancelarii Ogólnej, pok. Nr 59 ul. Podgórna 7,  65-057 Zielona Góra
  2. pocztą-listem lub kurierem na adres: Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego, ul. Podgórna 7; 65-057 Zielona Góra
  3. Termin składania wniosków: do dnia 29 września 2014r, do godz. 10:00.
Wnioski o dopuszczenie do Dialogu Technicznego należy złożyć w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie. Kopertę należy zaadresować w następujący sposób:
 
Wniosek o dopuszczenie do udziału w Dialogu Technicznym  dotyczącym prac montażowo/instalacyjnych związanych ze zmianą lokalizacji sprzętu zakupionego w ramach Projektu „Lubuski e-Urząd” w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze
 
Nie otwierać przed dniem 29.09.2014 r. do godz. 10.00.
Otwarcie złożonych wniosków nastąpi w dniu 29.09.2014r. o godzinie 10.15.
 
 
Warunki udziału
Podmioty zainteresowane udziałem w Dialogu technicznym składają wnioski o dopuszczenie wg wzoru określonego w Załączniku nr 1 podpisanego przez osobę upoważnioną do reprezentowania podmiotu lub Pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania konsorcjum firm.
Do wniosku dołączane są:
  1. Aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania wniosków o udział w dialogu technicznym) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.
  2. Pełnomocnictwo do reprezentacji Wnioskodawcy, jeżeli nie wynika bezpośrednio z przedstawionego rejestru (jeśli dotyczy).
  3. Referencje potwierdzające spełnienie warunków opisanych w Ogłoszeniu o Dialogu technicznym (Załącznik nr 3)
Załączniki
  1. Załącznik nr 1 – Wzór wniosku o dopuszczenie do Dialogu Technicznego
  2. Załącznik nr 2 – Regulamin Dialogu Technicznego
  3. Załącznik nr 3 – Referencje potwierdzające spełnienie

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Grzegorz Grzywacz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2014-09-17
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Grzegorz Grzywacz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2014-09-17 08:49:07
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Łukasz Lewicki
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2014-09-17 08:49:14
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Łukasz Lewicki
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-11-03 14:39:59
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2560 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony