ˆ

Zawiadomienia

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Wszczęcie postępowania administracyjnego w sprawie udzielenia pozwolenia wodnoprawnego na budowę budynku mieszkalnego jednorodzinnego na obszarze szczególnego zagrożenia powodzią na działce 441/6 w obrębie Osiedla Szumiłowo w Kostrzynie nad Odrą

Informacja ogłoszona dnia 2017-02-16 11:07:04 przez Stanisław Smykaj

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zielona Góra, 2017-02-14
DŚ.II.7322.13.2017
Z A W I A D O M I E N I E
 
 
           Stosownie do art. 127 ust. 6 ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2015 r., poz. 469 z późn. zm.) oraz art. 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r.  kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2016 r., poz. 23 z późn. zm.)
zawiadamiam i podaję do publicznej wiadomości
że w związku ze złożeniem wniosku (z dnia 07.02.2017 r.) przez Panią Karolinę Tchórzewską-Charęzę, o wydanie pozwolenia wodnoprawnego na budowę budynku mieszkalnego jednorodzinnego, parterowego   z poddaszem użytkowym, niepodpiwniczonego o powierzchni zabudowy ok. 125 m2 na obszarze szczególnego zagrożenia powodzią (działka nr 441/6 obręb 8 Osiedle Szumiłowo) w Kostrzynie nad Odrą, ul. Wesoła
zostało wszczęte postępowanie administracyjne
w sprawie uzyskania przez Panią Karolinę Tchórzewską-Charęzę, zam. ul. Osiedle Słowiańskie 12/14, 66-470 Kostrzyn nad Odrą, pozwolenia wodnoprawnego.
          Niniejsze zawiadomienie wywiesza się na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze ul. Podgórna 7 i zamieszcza na stronie BIP tut. organu.
          Zainteresowane przedmiotem postępowania strony mogą zapoznać się ze zgromadzonymi dowodami oraz składać w tej sprawie swoje uwagi, wnioski i zastrzeżenia w terminie 14 dni od daty publicznego ogłoszenia w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze, ul. Podgórna 7, pok. 326 / III piętro w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowych.
        Jednocześnie informuję, że zgodnie z art. 35 § 5 kpa do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień, spowodowanych z winy stron albo z przyczyn niezależnych od organu.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Artur Malec-Dyrektor Departamentu Środowiska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-02-14
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Choptowy
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-02-16 10:59:48
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-02-16 11:07:04
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-08-04 10:36:11
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1260 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony