ˆ

Zawiadomienia

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Wszczęcie postępowania administracyjnego w celu udzielenia pozwolenia wodnoprawnego na wykonanie na obszarze szczególnego zagrożenia powodzią szczelnego, bezodpływowego zbiornika na ścieki bytowe w ramach inwestycji pn. "Modernizacja pompowni Herburtowo" gmina Krzyż Wielkopolski

Informacja ogłoszona dnia 2017-04-19 14:57:33 przez Stanisław Smykaj

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zielona Góra, 2017-04-19
DŚ.II.7322.37.2017
 
Z A W I A D O M I E N I E
 
         Stosownie do art. 127 ust. 6 ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2015 r., poz. 469 z późn. zm.) oraz art. 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r.  kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2016 r., poz. 23 z późn. zm.)
zawiadamiam i podaję do publicznej wiadomości
że w związku ze złożeniem wniosku z dnia 08.03.2017 r., znak: L.dz. 148/PPI/06/14/2017 przez Pana Damiana Zgrabczyńskiego, działającego z upoważnienia Dyrektora Wielkopolskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu, o wydanie pozwolenia wodnoprawnego na wykonanie na obszarze szczególnego zagrożenia powodzią szczelnego, bezodpływowego zbiornika na ścieki bytowe  o pojemności ok. 4 m3, w ramach inwestycji pn. "Modernizacja pompowni Herburtowo", gm. Krzyż Wielkopolski, pow. czarnkowsko-trzcianecki, woj. wielkopolskie, który to wniosek przekazany został Marszałkowi Województwa Lubuskiego postanowieniem Prezesa Krajowego Zarządu Gospodarki Wodnej Nr 65/2017 z dnia 06.04.2017 r., znak: BAP-po.026.75.2017.MŁ
zostało wszczęte postępowanie administracyjne
w sprawie uzyskania przez Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu, ul. Piekary 17,  61-823 Poznań, pozwolenia wodnoprawnego.
            Niniejsze zawiadomienie wywiesza się na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze ul. Podgórna 7 i zamieszcza na stronie BIP tut. organu.
            Zainteresowane przedmiotem postępowania strony mogą zapoznać się ze zgromadzonymi dowodami oraz składać w tej sprawie swoje uwagi, wnioski i zastrzeżenia w terminie 14 dni od daty publicznego ogłoszenia w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze, ul. Podgórna 7, pok. 326 / III piętro w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowych.
             Jednocześnie informuję, że zgodnie z art. 35 § 5 kpa do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień, spowodowanych z winy stron albo z przyczyn niezależnych od organu.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Artur Malec-Dyrektor Departamentu Środowiska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-04-19
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Choptowy
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-04-19 14:52:56
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-04-19 14:57:33
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-08-04 10:28:01
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
657 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony