ˆ

Zawiadomienia

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Wszczęcie postępowania administracyjnego w celu udzielenia pozwolenia wodnoprawnego na budowę na obszarze szczególnego zagrożenia powodzią budynku mieszkalnego wraz z instalacjami zewnętrznymi i infrastrukturą techniczną na działce nr 441/1 obręb 8 w Kostrzynie nad Odrą

Informacja ogłoszona dnia 2017-06-28 07:54:36 przez Stanisław Smykaj

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zielona Góra, 2017-06-26
DŚ.II.7322.65.2017
Z A W I A D O M I E N I E
 
 
          Stosownie do art. 127 ust. 6 ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2017 r., poz. 1121) oraz art. 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r.  kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2016 r., poz. 23 z późn. zm.)
zawiadamiam i podaję do publicznej wiadomości
że w związku ze złożeniem wniosku przez Pana Czesława Kotlińskiego zam. w Kostrzynie nad Odrą, z dnia 21.06.2017 r., o wydanie pozwolenia wodnoprawnego na budowę na obszarze szczególnego zagrożenia powodzią budynku mieszkalnego wraz z instalacjami zewnętrznymi i infrastrukturą techniczną oraz zbiornikiem bezodpływowym na ścieki na działce nr 441/1 obręb 8 Osiedle Szumiłowo w Kostrzynie nad Odrą
zostało wszczęte postępowanie administracyjne
w sprawie wydania dla Pana Czesława Kotlińskiego, zam. ul. Gorzowska 33, 66-470 Kostrzyn nad Odrą, pozwolenia wodnoprawnego.
          Niniejsze zawiadomienie wywiesza się na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze ul. Podgórna 7 i zamieszcza na stronie BIP tut. organu.
          Zainteresowane przedmiotem postępowania strony mogą zapoznać się ze zgromadzonymi dowodami oraz składać w tej sprawie swoje uwagi, wnioski i zastrzeżenia w terminie 14 dni od daty publicznego ogłoszenia w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze, ul. Podgórna 7, pok. 326 / III piętro w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowych.
          Jednocześnie informuję, że zgodnie z art. 35 § 5 kpa do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień, spowodowanych z winy stron albo z przyczyn niezależnych od organu.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Artur Malec-Dyrektor Departamentu Środowiska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-06-26
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Choptowy
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-06-28 07:51:53
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-06-28 07:54:36
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-08-04 10:19:52
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
313 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony