ˆ

Zawiadomienia

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Wszczęcie postępowania administracyjnego w celu udzielenia pozwolenia wodnoprawnego na przekroczenie wód płynących na trasie projektowanego rurociągu płynu złożowego DN 100 od OG Kamień Mały do OG Górzyca na terenie gminy Słońsk

Informacja ogłoszona dnia 2017-07-03 15:26:18 przez Stanisław Smykaj

Akapit nr 1 - brak tytułu

            Zielona Góra, 2017-07-03
DŚ.II.7322.58.2017       
 
 
Z A W I A D O M I E N I E
 
 
           Stosownie do art. 61 § 1 ustawy z 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (j.t. Dz. U. z 2017 r. poz. 1257) w związku z art. 9 ust. 2 pkt 1 lit. b i lit. c,art. 122 ust. 2 pkt 2, art. 127 ust. 6,art. 140 ust.2 pkt 5 i pkt 5c ustawy z 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (j.t. Dz. U. z 2017 r. poz. 1121 ze zm.)
zawiadamiam i podaję do publicznej wiadomości
że w dniu 28.06.2017 r. zostało na wniosek Pana Piotra Boruty pełnomocnika Polskiego Górnictwa Naftowego i Gazownictwa S.A. w Warszawie, Oddział w Zielonej Górze, ul. Bohaterów Westerplatte 15, 65-034 Zielona Góra, z dnia 26.04.2017 r., przekazany przez Starostę Sulęcińskiego przy piśmie znak: BN.6341.32.2017.PLit z dnia 11.05.2017 r., po uzupełnieniu w dniach 21.06.2017 r. i 27.06.2017 r., wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie  udzielenia pozwolenia wodnoprawnego na „przekroczenie wód płynących na trasie projektowanego rurociągu płynu złożowego DN 100 od OG Kamień Mały do OG Górzyca na terenie gminy Słońsk.
            W związku z powyższym informuję, że zgodnie z art. 10 § 1 k.p.a. w terminie 14 dni od daty otrzymania zawiadomienia, zainteresowani przedmiotem postępowania i strony mogą zapoznać się z aktami sprawy i uzyskać wyjaśnienia w sprawie, składać wnioski i zastrzeżenia w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze ul. Podgórna 7, pokój nr 326, w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 800 do 1500 .
            Niniejsze zawiadomienie wywiesza się na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze ul. Podgórna 7 oraz zamieszcza na stronie BIP tut. organu.
             Informuję, że zgodnie z art. 41 Kpa, w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej  o każdej zmianie swego adresu. W razie zaniedbania obowiązku, o którym mowa wyżej, doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem wywołuje skutek prawny, tj. uznaje się je za doręczone.
 Ponadto informuję, że zgodnie z art. 35 § 5 Kpa do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień, spowodowanych z winy stron albo z przyczyn niezależnych od organów.  

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Artur Malec-Dyrektor Departamentu Środowiska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-07-03
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Choptowy
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-07-03 15:24:25
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-07-03 15:26:18
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-08-04 10:18:14
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
688 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony