ˆ

Zawiadomienia

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Wszczęcie postępowania administracyjnego w celu udzielenia pozwolenia wodnoprawnego na wprowadzenie oczyszczonych wód deszczowych do kanału Stara Warta, wykonanie doku wylotowego oraz wykonanie odcinka kanalizacji deszczowej na obszarze bezpośredniego zagrożenia powodzią w Kostrzynie nad Odrą

Informacja ogłoszona dnia 2017-11-09 15:14:03 przez Stanisław Smykaj

Akapit nr 1 - brak tytułu

 
Zielona Góra, 2017-11-08
DŚ.II.7322.108.2017
Z A W I A D O M I E N I E
 
            Stosownie do art. 127 ust. 6 ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2017 r., poz. 1121) oraz art. 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r.  kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2017 r., poz. 1257)
zawiadamiam i podaję do publicznej wiadomości
że w związku ze złożeniem wniosku przez Pana Wojciecha Pestkę działającego z pełnomocnictwa Burmistrza Miasta Kostrzyn nad Odrą, z dnia 30.10.2017 r., o wydanie pozwolenia wodnoprawnego na:
  • szczególne korzystanie z wód - wprowadzenie oczyszczonych wód deszczowych do kanału Stara Warta,
  • wykonanie urządzeń wodnych - doku wylotowego,
  • wznoszenie obiektów budowlanych oraz na wykonanie innych robót na obszarach szczególnego zagrożenia powodzią - wykonanie odcinka kanalizacji deszczowej o długości 71,5 m wraz z dokiem wylotowym na obszarze bezpośredniego zagrożenia powodzią,
    dla inwestycji pn. "Przebudowa dróg: ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego, ul. Osiedle Warniki i ul. Witnicka w Kostrzynie nad Odrą wraz z infrastrukturą".
    zostało wszczęte postępowanie administracyjne
w sprawie wydania dla Miasta Kostrzyn nad Odrą, ul. Graniczna 2, 66-470 Kostrzyn nad Odrą, pozwolenia wodnoprawnego.
         Niniejsze zawiadomienie wywiesza się na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze ul. Podgórna 7 i zamieszcza na stronie BIP tut. organu.
          Zainteresowane przedmiotem postępowania strony mogą zapoznać się ze zgromadzonymi dowodami oraz składać w tej sprawie swoje uwagi, wnioski i zastrzeżenia w terminie 14 dni od daty publicznego ogłoszenia w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze, ul. Podgórna 7, pok. 329 / III piętro w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowych.
          Jednocześnie informuję, że zgodnie z art. 35 § 5 kpa do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień, spowodowanych z winy stron albo z przyczyn niezależnych od organu.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Artur Malec-Dyrektor Departamentu Środowiska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-11-09
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Choptowy
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-11-09 15:09:53
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-11-09 15:14:03
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-11-09 15:14:03
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
490 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony