ˆ

Zawiadomienia

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Wszczęcie postępowania administracyjnego w sprawie wydania pozwolenia wodnoprawnego na wykonanie rozbudowy hali maszyn papierniczych na terenie zakładu Arctic Paper Kostrzyn S.A. w Kostrzynie nad Odrą

Informacja ogłoszona dnia 2017-12-15 12:47:43 przez Stanisław Smykaj

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zielona Góra, 2017-12-14
DŚ.II.7322.125.2017
 
 
ZAWIADOMIENIE
O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NA WNIOSEK WRAZ Z ZAPEWNIENIEM MOŻLIWOŚCI WYPOWIEDZENIA SIĘ
 
 
            Stosownie do art. 127 ust. 6 ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2017 r. poz. 1121 ze zm.) oraz art. 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r.  kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2017 r., poz. 1257)
zawiadamiam i podaję do publicznej wiadomości
że w związku ze złożeniem wniosku przez Pana Piotra Rypałę działającego z pełnomocnictwa Spółki Akcyjnej Arctic Paper Kostrzyn, z dnia 07 grudnia 2017 r., o wydanie pozwolenia wodnoprawnego na wykonanie rozbudowy hali maszyn papierniczych MP1 i MP2 na działce ewid. nr 63/49 obręb 7 Zatorze Fabryczne na terenie zakładu Arctic Paper Kostrzyn S.A. w Kostrzynie nad Odrą, położonego na obszarze szczególnego zagrożenia powodzią rzeki Odry
zostało wszczęte postępowanie administracyjne
w sprawie wydania dla Arctic Paper Kostrzyn S.A., ul. Fabryczna 1, 66-470 Kostrzyn nad Odrą, pozwolenia wodnoprawnego.
             Niniejsze zawiadomienie wywiesza się na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze ul. Podgórna 7 i zamieszcza na stronie BIP tut. organu.
            Na podstawie art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2017 r., poz. 1257) zainteresowane przedmiotem postępowania strony mogą zapoznać się ze zgromadzonymi dowodami oraz składać w tej sprawie swoje uwagi, wnioski i zastrzeżenia w terminie 14 dni od daty doręczenia zawiadomienia w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze, ul. Podgórna 7, pok. 329 / III piętro w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowych.
            Jednocześnie informuję, że zgodnie z art. 35 § 5 kpa do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień, spowodowanych z winy stron albo z przyczyn niezależnych od organu.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Artur Malec-Dyrektor Departamentu Środowiska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-12-15
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Choptowy
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-12-15 12:41:32
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-12-15 12:47:43
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-12-15 12:47:42
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
598 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony