ˆ

Obwieszczenia

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Wszczęcie postępowania administracyjnego w celu udzielenia pozwolenia wodnoprawnego

Akapit nr 1 - brak tytułu

 
Zielona Góra, 2015-08-04
 
DW.II.7322.52.2015
 
 
O B W I E S Z C Z E N I E
 
MARSZAŁKA WOJEWÓDZTWA LUBUSKIEGO
 
 
             Na podstawie art. 49 i 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013 r., poz. 267 z późn. zm.) w związku z art. 127 ust. 6 i ust. 7a ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2015 r., poz. 469), Marszałek Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze podaje  do publicznej wiadomości i zawiadamia strony, iż na wniosek z dnia 29.07.2015 r., znak: O/ZG.I-1.4170.S-NS.42.jw.2015, przedłożony przez Pana Zdzisława Kuciaka – Pełnomocnika Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad, o wydanie pozwolenia wodnoprawnego na „Wykonanie i przebudowę urządzeń wodnych dla III odcinka realizacyjnego (km 299+350 – 316+640) budowy drugiej jezdni drogi ekspresowej  S-3 na odcinku Sulechów – Nowa Sól” i jednoczesne wygaszenie decyzji z dnia 04.07.2012 r., znak: DW.II.7322.27.2012
zostało wszczęte postępowanie administracyjne
w sprawie uzyskania przez Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad, ul. Wronia 53, 00-874 Warszawa, reprezentowanego przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad, Oddział w Zielonej Górze, ul. Boh. Westerplatte 31, 65-950 Zielona Góra, pozwolenia wodnoprawnego.
           Zainteresowane przedmiotem postępowania strony mogą zapoznać się ze zgromadzonymi dowodami oraz składać w tej sprawie swoje uwagi, wnioski i zastrzeżenia w terminie 14 dni od daty publicznego ogłoszenia w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze, ul. Podgórna 7, pok. 312 / III piętro w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowych.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Stanisław Smykaj
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-08-04
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Smykaj
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-08-04 13:29:56
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-08-04 13:31:27
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-09-10 15:41:26
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2196 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wszczęcie postępowania administracyjnego w celu udzielenia pozwolenia zintegrowanego

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zielona Góra, 14 lipca 2015 r.
DW.II.7222.64.2015
 
 
 
 
OBWIESZCZENIE
MARSZAŁKA WOJEWÓDZTWA LUBUSKIEGO
 
 
 
 
            Na podstawie art. 218 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2013 r. poz. 1232 ze zm.) w związku z art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz w ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2013 r. poz. 1235 ze zm.) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013 r. poz. 267 ze zm.) Marszałek Województwa Lubuskiego podaje do publicznej wiadomości, iż na wniosek z dnia 28 lutego 2014 r. przedłożony przez ICT Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Kostrzynie n/Odrą przy ul. Włoskiej 3, zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania pozwolenia zintegrowanego dla instalacji do produkcji papieru lub tektury, o zdolności produkcyjnej ponad 20 ton na dobę, zlokalizowanej na terenie ICT Poland Sp. z o.o.  w Kostrzynie n/O przy ul. Włoskiej 3.
 
            Zainteresowani mogą zapoznać się z wnioskiem oraz złożyć uwagi i wnioski w przedmiotowej sprawie w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego
- w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 7 (pokój nr 250) lub
- w Gorzowie Wlkp. przy ul. Łokietka 22 (pokój 101) w terminie 21 dni od dnia ukazania się niniejszego obwieszczenia.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Lucjan Wygnaniec
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-07-14
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Lucjan Wygnaniec
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-07-14 11:47:59
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-07-14 11:54:15
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-09-10 15:34:36
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2601 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji