ˆ

Obwieszczenia

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Wszczęcie postępowania administracyjnego w sprawie udzielenia pozwolenia wodnoprawnego dla Zielonogórskich Wodociągów i Kanalizacji na odprowadzanie oczyszczonych ścieków komunalnych z miejskiej oczyszczalni ścieków "Łącza" w Zielonej Górze-Łężycy do Kanału Łącza

Informacja ogłoszona dnia 2017-09-14 14:07:20 przez Stanisław Smykaj

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zielona Góra, 2017-09-13
 
DŚ.II.7322.85.2017
 
 
O B W I E S Z C Z E N I E
 
MARSZAŁKA WOJEWÓDZTWA LUBUSKIEGO
 
 
 
             Na podstawie art. 49 i 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2017 r. poz. 1257) w związku z art. 127 ust. 6 i ust. 7a ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2017 r., poz. 1121), Marszałek Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze podaje do publicznej wiadomości i zawiadamia strony, iż na wniosek z dnia 30.08.2017 r., znak: RR-RŚ-OŚ/5/2017 przedłożony przez Pana Zbigniewa Liberka – Prezesa Zarządu Sp. z o.o. „Zielonogórskie Wodociągi i Kanalizacja”, o wydanie pozwolenia wodnoprawnego na szczególne korzystanie z wód – odprowadzanie oczyszczonych ścieków komunalnych z miejskiej oczyszczalni ścieków „ŁĄCZA”  w Zielonej Górze -Łężycy do Kanału Łącza w ilości: Q śr. d = 51 255 m3/d, Q max  h = 2 880 m3/h, Q max  h (pogoda bezdeszczowa) = 2 880 m3/h, Q max  roczne = 18 759 330 m3/rok
zostało wszczęte postępowanie administracyjne
w sprawie uzyskania przez „Zielonogórskie Wodociągi i Kanalizacja” Sp. z o.o., ul. Zjednoczenia 110A, 65-120 Zielona Góra, pozwolenia wodnoprawnego na szczególne korzystanie z wód.
           Zainteresowane przedmiotem postępowania strony mogą zapoznać się ze zgromadzonymi dowodami oraz składać w tej sprawie swoje uwagi, wnioski i zastrzeżenia w terminie 14 dni od daty publicznego ogłoszenia w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze, ul. Podgórna 7, pok. 326 / III piętro w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowych.
           Jednocześnie informuję, że zgodnie z art. 35 § 5 kpa do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień, spowodowanych z winy stron albo z przyczyn niezależnych od organu.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Artur Malec-Dyrektor Departamentu Środowiska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-09-14
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Choptowy
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-09-14 14:00:09
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-09-14 14:07:20
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-09-14 14:07:36
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
420 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony