Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 145Drukuj informację Ogłoszenie numer: 145Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Podinspektor
Miejsce pracy: Zielona Góra
Wymiar etatu: pełny
Ilość etatów: 1
Wydział: Departament Europejskiego Funduszu Społecznego - stanowisko ds. kancelaryjno - administracyjnych EFS
Data udostępnienia: 2017-02-08
Ogłoszono dnia: 2017-02-08 przez Katarzyna Turczyniak - Dyrektor Departamentu Administracyjno - Gospodarczego
Termin składania dokumentów: 2017-02-20 23:59:00
Nr ogłoszenia: 145
Zlecający: Marszałek Województwa Lubuskiego
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
-
wykształcenie wyższe,
-
bardzo dobra znajomość obsługi: pakietów biurowych MS Office, poczty elektronicznej i Internetu, urządzeń technicznych (fax, skaner, kserokopiarka),
-
umiejętność oraz samodzielność pisania i redagowaniu tekstów – w stopniu bardzo dobrym,
-
umiejętność pracy w zespole,
-
sumienność, bezstronność, umiejętność planowania i organizacji pracy, postawa etyczna, komunikatywność, kultura osobista.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
-
Obsługa sekretariatu Departamentu;
-
Przyjmowanie wniosków o dofinansowanie projektów oraz wniosków o płatność składanych przez beneficjentów, beneficjentów systemowych IP i IP2;
-
Odbieranie korespondencji z sekretariatu Departamentu i dostarczanie ich do Kancelarii Ogólnej Urzędu, do sekretariatu Marszałka oraz do innych Departamentów;
-
Odbieranie korespondencji kierowanych do Departamentu z kancelarii Ogólnej Urzędu oraz z sekretariatu Marszałka oraz dostarczanie ich do sekretariatu Departamentu Europejskiego Funduszu Społecznego;
-
Prowadzenie ewidencji pism przychodzących (dziennik korespondencji);
-
Sporządzanie wykazu listów zwykłych przeznaczonych do wysyłki na potrzeby kancelarii Ogólnej;
-
Rozdział korespondencji zgodnie z dekretacją Dyrektora lub Zastępcy;
-
Przyjmowanie korespondencji do podpisu lub akceptacji Dyrektora lub Zastępcy;
-
Sporządzanie list obecności pracowników;
-
Bieżące przekazywanie zwolnień lekarskich i wniosków urlopowych oraz listy obecności za dany miesiąc do Wydziału Kadr i Szkolenia Departamentu Administracyjno – Gospodarczego;
-
Sporządzanie planów urlopów wypoczynkowych pracowników Departamentu i czuwanie nad ich realizacją;
-
Prowadzenie ewidencji; Wyjść służbowych pracowników; Wyjść prywatnych pracowników; Godzin nadliczbowych pracowników;
-
Składanie zamówień na samochody służbowe dal Dyrektora/Zastępców;
-
Sporządzanie ewidencji czasu pracy pracowników Departamentu oraz przekazywanie ewidencji za dany miesiąc do Wydziału Kadr i Szkolenia Departamentu Administracyjno – Gospodarczego;
-
Zamawianie i rozdział materiałów biurowych;
-
Sporządzanie i przygotowywanie protokołów z cotygodniowych narad Dyrektora z kadrą kierowniczą Departamentu;
-
Przechowywanie dokumentów dotyczących organizacji Departamentu;
-
Prowadzenie rejestru skarg i wniosków Departamentu Europejskiego Funduszu Społecznego;
-
Prowadzenie spraw organizacyjnych Departamentu dotyczących: Przygotowywania zarządzenia wewnętrznego ustalającego organizację oraz podział zadań i kompetencji w departamencie i jego aktualizację w przypadku zaistniałych zmian; Prowadzenie zbioru aktów prawnych Marszałka regulujących działalność urzędu.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
powyżej 6%
V. Wymagane dokumenty:
-
CV - Curriculum Vitae – musi być opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata: „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm..) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn. zm.)”,
-
oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa polskiego lub obywatelstwa jednego z krajów Unii Europejskiej, lub osoby posiadające obywatelstwo kraju, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP,
-
oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
-
kopie dyplomu, świadectwa dokumentującego wykształcenie,
-
kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu),
-
oświadczenie kandydata o następującej treści: „oświadczam, że nie byłem/byłam skazany/a za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe” (w przypadku wyboru, kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego),
-
kopie innych zaświadczeń dokumentujących posiadane umiejętności, znajomość języków obcych, ukończone kursy specjalistyczne, studia podyplomowe itp.Oświadczenia, składane przez kandydata oraz CV muszą być opatrzone jego podpisem.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2017-02-20 23:59:00
b. Sposób:
Dokumenty należy składać w terminie do dnia 20.02.2017 r. w zamkniętej kopercie z umieszczonym imieniem, nazwiskiem i adresem kandydata oraz z dopiskiem ”nabór na stanowisko Podinspektora – ds. obsługi sekretariatu DFS.IV”.
c. Miejsce:
-
osobiście w godzinach pracy urzędu w Kancelarii Ogólnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze (pok. 59),
-
lub listownie na adres (decyduje data stempla pocztowego):Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego w Zielonej Górzeul. Podgórna 7 65-057 Zielona Góra
VII. Informacje dodatkowe:
Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu o naborze.
Wybrany kandydat – przed podpisaniem z nim umowy o pracę, zobowiązany jest do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (niespełnienie powyższego warunku jest jednoznaczne z rezygnacją kandydata z zatrudnienia w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego).
Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze, a gdy do wyboru nie dojdzie, od zakończenia procedury naboru, zostanie upowszechniona informacja o wyniku naboru.
W sprawie naboru, informacji udziela p. Agnieszka Kotowska w godz. od 900 do 1300 pok. nr 11
(tel. 68 456 53 06).
(tel. 68 456 53 06).
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Marszałkowski |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Katarzyna Turczyniak - Dyrektor Departamentu Administracyjno - Gospodarczego |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2017-02-08 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Katarzyna Turczyniak - Dyrektor Departamentu Administracyjno - Gospodarczego |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2017-02-08 15:34:22 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2017-02-08 15:36:30 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2017-03-13 15:38:54 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3407 raz(y) |