Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 146Drukuj informację Ogłoszenie numer: 146Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Kierownik Wydziału
Miejsce pracy: Zielona Góra
Wymiar etatu: pełny
Ilość etatów: 1
Wydział: Departament Europejskiego Funduszu Społecznego - Wydział Zarządzania Finansowego i Certyfikacji EFS
Data udostępnienia: 2017-02-08
Ogłoszono dnia: 2017-02-08 przez Katarzyna Turczyniak - Dyrektor Departamentu Administracyjno - Gospodarczego
Termin składania dokumentów: 2017-02-20 23:59:00
Nr ogłoszenia: 146
Zlecający: Marszałek Województwa Lubuskiego
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
-
wykształcenie wyższe,
-
co najmniej 4 lata stażu pracy,
-
bardzo dobra znajomość obsługi pakietów biurowych MS Office, poczty elektronicznej i Internetu,
-
prawo jazdy kat. B,
-
rzetelność, dyspozycyjność, komunikatywność, zdolności organizacyjne, umiejętność podejmowania decyzji, nawiązywania kontaktów,
b. Wymagania dodatkowe:
-
doświadczenie w administracji publicznej,
-
dobra znajomość języka angielskiego.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
-
Organizowanie, koordynowanie oraz nadzorowanie pracy Wydziału w oparciu o stosowne przepisy prawa krajowego i wspólnotowego.
-
Współpraca z Beneficjentami w zakresie działalności Wydziału.
-
Nadzór nad prowadzonymi działaniami w zakresie rozliczania wniosków o płatność, certyfikacji wydatków, monitorowania i zarządzania alokacją w ramach POKL oraz prowadzonych postępowań administracyjnych.
-
Nadzór nad prowadzonymi działaniami w zakresie przygotowania procesów związanych
z certyfikacją wydatków, monitorowaniem i zarządzaniem alokacją w ramach Osi Priorytetowych VI, VII i VIII RPO – L2020 oraz prowadzonych postępowań administracyjnych. -
Współpraca z wydziałami DFS w zakresie powierzonych zadań.
-
Współpraca z innymi Departamentami Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego
w zakresie powierzonych zadań. -
Współpraca z innymi krajowymi jednostkami w zakresie powierzonych zadań.
-
Rozdzielanie korespondencji do załatwienia i określanie sposobu i trybu załatwienia spraw.
-
Weryfikacja przygotowywanych dokumentów przez poszczególnych pracowników Wydziału oraz po jej weryfikacji parafowanie korespondencji wytwarzanej w Wydziale.
-
Kontrola rzetelności, terminowości wykonywania zadań oraz należytego przyjmowania interesantów przez pracowników Wydziału.
-
Prowadzenie rejestru godzin nadliczbowych podległych służbowo pracowników.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
powyżej 6%
V. Wymagane dokumenty:
-
CV - Curriculum Vitae – musi być opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata: „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm..) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn. zm.)”,
-
oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa polskiego lub obywatelstwa jednego z krajów Unii Europejskiej, lub osoby posiadające obywatelstwo kraju, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP,
-
oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
-
kopie dyplomu, świadectwa dokumentującego wykształcenie,
-
kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu),
-
oświadczenie kandydata o następującej treści: „oświadczam, że nie byłem/byłam skazany/a za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe” (w przypadku wyboru, kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego),
-
kopie innych zaświadczeń dokumentujących posiadane umiejętności, znajomość języków obcych, ukończone kursy specjalistyczne, studia podyplomowe itp.Oświadczenia, składane przez kandydata oraz CV muszą być opatrzone jego podpisem.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2017-02-20 23:59:00
b. Sposób:
Dokumenty należy składać w terminie do dnia 20.02.2017 r. w zamkniętej kopercie z umieszczonym imieniem, nazwiskiem i adresem kandydata oraz z dopiskiem ”nabór na stanowisko Kierownika Wydziału Zarządzania Finansowego i Certyfikacji EFS – DFS.V”.
c. Miejsce:
-
osobiście w godzinach pracy urzędu w Kancelarii Ogólnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze (pok. 59),
-
lub listownie na adres (decyduje data stempla pocztowego):Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego w Zielonej Górzeul. Podgórna 7 65-057 Zielona Góra
VII. Informacje dodatkowe:
Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu o naborze.
Wybrany kandydat – przed podpisaniem z nim umowy o pracę, zobowiązany jest do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (niespełnienie powyższego warunku jest jednoznaczne z rezygnacją kandydata z zatrudnienia w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego).
Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze, a gdy do wyboru nie dojdzie, od zakończenia procedury naboru, zostanie upowszechniona informacja o wyniku naboru.
W sprawie naboru, informacji udziela p. Agnieszka Kotowska w godz. od 900 do 1300 pok. nr 11
(tel. 68 456 53 06).
(tel. 68 456 53 06).
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Marszałkowski |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Katarzyna Turczyniak - Dyrektor Departamentu Administracyjno - Gospodarczego |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2017-02-08 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Katarzyna Turczyniak - Dyrektor Departamentu Administracyjno - Gospodarczego |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2017-02-08 15:45:08 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2017-02-08 15:48:14 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2017-04-19 15:46:23 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1634 raz(y) |