ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 152Drukuj informację Ogłoszenie numer: 152

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor

Miejsce pracy: Zielona Góra

Wymiar etatu: pełny

Ilość etatów: 3

Wydział: Departament Programów Regionalnych - Wydział Rozliczeń Inwestycji Środowiskowych

Data udostępnienia: 2017-03-24

Ogłoszono dnia: 2017-03-24 przez Katarzyna Turczyniak - Dyrektor Departamentu Administracyjno - Gospodarczego

Termin składania dokumentów: 2017-04-03 23:59:00

Nr ogłoszenia: 152

Zlecający: Marszałek Województwa Lubuskiego

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. wykształcenie wyższe,
  2. co najmniej półtoraroczny staż pracy,
  3. doświadczenie zawodowe w administracji publicznej,
  4. doświadczenie na stanowisku związanym z Funduszami Strukturalnymi Unii Europejskiej,
  5. znajomość obsługi pakietów biurowych MS Office, poczty elektronicznej i Internetu – w stopniu dostatecznym,
  6. znajomość Funduszy Strukturalnych UE,
  7. umiejętność pracy w zespole oraz właściwej organizacji pracy, samodzielność, inicjatywa, zaangażowanie, sumienność,
b. Wymagania dodatkowe:
  1. wykształcenie wyższe w zakresie ekonomii, finansów publicznych,
  2. dobra znajomość języka angielskiego,
  3. prawo jazdy kat. B,
  4. ukończone kursy szkolenia z zakresu funduszy strukturalnych,
  5. ukończone studia podyplomowe z zakresu funduszy strukturalnych.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Przygotowywanie propozycji kryteriów wyboru projektów w ramach Osi Priorytetowej 3 i Działania 4.1, 4.2, 4.3 RPO-L2020, przy współpracy z Departamentem Zarządzania Regionalnym Programem Operacyjnym, zatwierdzanych przez Komitet Monitorujący RPO-L2020 oraz opracowywanie m.in. wytycznych i instrukcji oraz innych wzorów dokumentów niezbędnych do ubiegania się o dofinansowanie, w tym wzorów wniosków o dofinansowanie w ramach Osi Priorytetowej 3 i Działania 4.1, 4.2, 4.3 RPO-L2020.
  2. Opracowywanie ogłoszeń o konkursie/wezwań do złożenia wniosku w trybie pozakonkursowym oraz regulaminu konkursu/naboru w trybie pozakonkursowym w ramach Osi Priorytetowej 3 i Działania 4.1, 4.2, 4.3 RPO-L2020, w tym określanie sposobu postępowania z wnioskami o dofinansowanie zarówno przed, jak i po rozstrzygnięciu konkursu/naboru.
  3. Realizacja procesu naboru, preselekcji i oceny projektów o dofinansowanie w ramach Priorytetu III LRPO oraz Osi Priorytetowej 3 i Działania 4.1, 4.2, 4.3 RPO-L2020.
  4. Prowadzenie punktu przyjęć wniosków o dofinansowanie realizacji projektów w ramach Priorytetu III LRPO oraz Osi Priorytetowej 3 i Działania 4.1, 4.2, 4.3RPO-L2020.
  5. Weryfikacja wstępna wniosków o dofinansowanie w ramach Działania 4.2 i 4.3 RPO-L2020,
    w tym przygotowywanie wykazu projektów, które zostały pozytywnie i negatywnie zweryfikowane.
  6. Ocena formalna wniosków o dofinansowanie w ramach Priorytetu III LRPO oraz Osi Priorytetowej 3 i Działania 4.1, 4.2, 4.3 RPO-L2020, w tym przygotowywanie wykazu projektów, które zostały ocenione pozytywnie i negatywnie pod względem formalnym.
  7. Badanie zgodności wniosku o dofinansowanie realizacji projektu z zasadami pomocy publicznej w ramach Priorytetu III LRPO oraz Osi Priorytetowej 3 i Działania 4.1, 4.2, 4.3 RPO-L2020.
  8. Zlecanie przygotowania - w uzasadnionych przypadkach - ekspertyz, dotyczących projektów realizowanych w ramach Priorytetu III LRPO oraz Osi Priorytetowej 3 i Działania 4.1, 4.2, 4.3 RPO-L2020, w celu zasięgnięcia przez Zarząd Województwa Lubuskiego opinii na ich temat oraz prawidłowej oceny merytorycznej.
  9. Ocena merytoryczna i środowiskowa wniosków o dofinansowanie w ramach Priorytetu III LRPO oraz Działania 4.2, 4.3 RPO-L2020.
  10. Organizacja i obsługa prac Ekspertów, zajmujących się oceną merytoryczną projektów w ramach Osi Priorytetowej 3 i Działania 4.1 RPO-L2020.
  11. Organizacja i obsługa prac Ekspertów, zajmujących się oceną środowiskową projektów w ramach Osi Priorytetowej 3 i Działania 4.1 RPO-L2020.
  12. Przygotowywanie list rankingowych po zakończeniu oceny merytorycznej i środowiskowej projek­tów realizowanych w ramach Priorytetu III LRPO oraz 3 i Działania4.1, 4.2, 4.3 RPO-L2020.
  13. Przyjmowanie i weryfikowanie dokumentów niezbędnych do podpisywania umów
    o dofinansowanie realizacji projektów w  ramach Priorytetu III LRPO oraz 3 i Działania4.1, 4.2. 4.3 RPO-L2020
  14. Kontakt oraz korespondencja z Beneficjentami w zakresie projektów, składanych w ramach Priorytetu III LRPO oraz Osi Priorytetowej 3 i Działania 4.1, 4.2, 4.3RPO-L2020.
  15. Sporządzanie Decyzji/Umów/Porozumień o dofinansowanie projektów w ramach Priorytetu III LRPO oraz Osi Priorytetowej 3 i Działania 4.1, 4.2, 4.3 RPO-L2020.
  16. Opiniowanie proponowanych zmian w projektach, przygotowywanie oraz aneksowanie umów o dofinansowanie projektów, wybranych do realizacji przez Zarząd Województwa Lubuskiego w ramach Priorytetu III LRPO oraz Osi Priorytetowej 3 i Działania 4.1, 4.2, 4.3 RPO-L2020.
  17. Weryfikacja przedłożonego przez Beneficjenta zabezpieczenia należytego wykonania zobowiązań wynikających z umowy o dofinansowanie projektu.
  18. Weryfikacja i zatwierdzanie wniosków o płatność w ramach LRPO (Priorytet III), w tym kontrola załączonych dokumentów i poświadczanie wydatków kwalifikowalnych.
  19. Sporządzanie dyspozycji wypłaty środków dla Beneficjenta oraz przekazywanie ich doDepartamentu Finansów w celu realizacji zleceń płatności, w ramach Priorytetu III LRPO.
  20. Opracowanie oraz bieżąca aktualizacja dokumentacji, podejmowanie czynności organizacyjnych mających na celu przygotowanie departamentu do realizacji zadań obronnych określonych w planie operacyjnym funkcjonowania Urzędu w warunkach zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny.
  21. Tworzenie, analizowanie i opiniowanie dokumentów wdrożeniowych w zakresie kompetencji Wydziału oraz przekazywanie do Departamentu Zarządzania RPO w celu ujęcia ich w systemie realizacji RPO-L2020.
  22. Prowadzenie spraw związanych z realizacją kontraktu wojewódzkiego umożliwiającego dofinasowanie regionalnych programów operacyjnych ze środków pochodzących z budżetu państwa lub ze źródeł zagranicznych.
  23. Prowadzenie, ochrona i przechowywanie dokumentacji, dotyczącej realizacji zadań Wy­działu zgodnie z instrukcją kancelaryjną, jednolitym rzeczowym wykazem akt oraz Podręcznikiem Procedur IZ.
  24. Przegląd i weryfikacja dokumentów, przygotowanie do wdrożenia oraz wdrożenie procedur, zasad organizacyjnych i harmonogramów funkcjonowania Departamentu Programów Regionalnych w stanach podwyższonej gotowości obronnej państwa.
  25. Wykrywanie, określanie nieprawidłowości, sporządzanie raportów i zestawień o nieprawidłowościach i zgłaszanie ich do właściwej komórki.
  26. Współpraca z Wydziałem Koordynacji Wdrażania EFRR w zakresie zamknięcia LRPO 2007 – 2013.
  27. Inne zadania zlecone przez przełożonego.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

powyżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. CV - Curriculum Vitae – musi być opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata: „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn. zm.)”,
  2. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa polskiego lub obywatelstwa jednego z krajów Unii Europejskiej, lub osoby posiadające obywatelstwo kraju, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP,
  3. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
  4. kopie dyplomu, świadectwa dokumentującego wykształcenie,
  5. kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu),
  6. oświadczenie kandydata o następującej treści: „oświadczam, że nie byłem/byłam skazany/a za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe” (w przypadku wyboru, kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego),
  7. kopie innych zaświadczeń dokumentujących posiadane umiejętności, znajomość języków obcych, ukończone kursy specjalistyczne, studia podyplomowe itp.
    Oświadczenia, składane przez kandydata oraz CV muszą być opatrzone jego podpisem.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2017-04-03 23:59:00
b. Sposób:
Dokumenty należy składać w terminie do dnia 03.04.2017 r. w zamkniętej kopercie z umieszczonym imieniem, nazwiskiem i adresem kandydata oraz z dopiskiem ”nabór na stanowisko Podinspektora – DFR.X”.
c. Miejsce:
  1. osobiście w godzinach pracy urzędu w Kancelarii Ogólnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze (pok. 59),
  2. lub listownie na adres (decyduje data stempla pocztowego):
    Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze
    ul. Podgórna 7       65-057 Zielona Góra

VII. Informacje dodatkowe:

Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu o naborze.
Wybrany kandydat – przed podpisaniem z nim umowy o pracę, zobowiązany jest do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (niespełnienie powyższego warunku jest jednoznaczne z rezygnacją kandydata z zatrudnienia w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego).  
 
Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze, a gdy do wyboru nie dojdzie, od zakończenia procedury naboru, zostanie upowszechniona informacja o wyniku naboru.
W sprawie naboru, informacji udziela p. Agnieszka Kotowska w godz. od 900 do 1300 pok. nr 11
(tel. 68 456 53 06).

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Katarzyna Turczyniak - Dyrektor Departamentu Administracyjno - Gospodarczego
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-03-24
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Katarzyna Turczyniak - Dyrektor Departamentu Administracyjno - Gospodarczego
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-03-24 15:01:15
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-03-24 15:04:58
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-06-20 15:12:02
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1659 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony