ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 172Drukuj informację Ogłoszenie numer: 172

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor

Miejsce pracy: Zielona Góra

Wymiar etatu: pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: Departament Infrastruktury i Komunikacji - Wydział Transportu Publicznego

Data udostępnienia: 2017-08-02

Ogłoszono dnia: 2017-08-02 przez Irena Skiba - Zastępca Dyrektora Departamentu Administracyjno-Gospodarczego

Termin składania dokumentów: 2017-08-14 23:59:00

Nr ogłoszenia: 172

Zlecający: Marszałek Województwa Lubuskiego

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. wykształcenie wyższe,
  2. co najmniej 1 rok stażu pracy w administracji publicznej,
  3. znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
  4. obsługa komputera w zakresie znajomości pakietów biurowych (np. MS Office), poczty elektronicznej, Internet,
  5. prawo jazdy kat. B,
  6. bardzo dobra znajomość ustawy o samorządzie województwa, ustawy o publicznym transporcie zbiorowym, ustawy o transporcie drogowym, Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 07 maja 2002 w sprawie klasyfikacji śródlądowych dróg wodnych, Kodeks Postępowania Administracyjnego, ustawa o swobodzie działalności gospodarczej, Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 10 kwietnia 2012 r. w sprawie rozkładów jazdy,
  7. umiejętność rozwiązywania problemów, umiejętność pracy w zespole, dokładność, dyspozycyjność, samodzielność, kultura osobista, sumienność, dobra organizacja.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Prowadzenie doraźnych kontroli prawidłowości realizacji przewozów autobusowych.
  2. Przeprowadzanie doraźnych kontroli z realizacji umów o świadczenie usług publicznych.
  3. Prowadzenie spraw z zakresu żeglugi śródlądowej z wykorzystaniem wód powierzchniowych, w tym Odrzańskiej Drogi Wodnej.
  4. Współpraca z Biurem Rozwoju Regionu oraz Departamentem Infrastruktury Społecznej w zakresie sieci TEN-T, Partnerstwa Odry i Polski Zachodniej.
  5. Przeprowadzanie doraźnych i problemowych kontroli z zakresu zadań wydziału.
  6. Badanie, rozpatrywanie i załatwianie petycji, skarg i wniosków z zakresu prowadzonych zadań.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

powyżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. CV - Curriculum Vitae – musi być opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata: „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn. zm.)”,
  2. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa polskiego,
  3. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
  4. kopie dyplomu, świadectwa dokumentującego wykształcenie,
  5. kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu),
  6. oświadczenie kandydata o następującej treści: „oświadczam, że nie byłem/byłam skazany/a za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe” (w przypadku wyboru, kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego),
  7. kopie innych zaświadczeń dokumentujących posiadane umiejętności, znajomość języków obcych, ukończone kursy specjalistyczne, studia podyplomowe itp.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2017-08-14 23:59:00
b. Sposób:
Dokumenty należy składać w terminie do dnia 14.08.2017r. w zamkniętej kopercie z umieszczonym imieniem, nazwiskiem i adresem kandydata oraz z dopiskiem ”nabór na stanowisko podinspektora ds. kontroli prawidłowości wykonywania przewozów i żeglugi śródlądowej DG.I”.
c. Miejsce:
  1. osobiście w godzinach pracy urzędu w Kancelarii Ogólnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze (pokój nr 59),
  2. lub listownie na adres (decyduje data stempla pocztowego):
                      Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze
                      ul. Podgórna 7
                      65-057 Zielona Góra

VII. Informacje dodatkowe:

Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu o naborze.
Wybrany kandydat – przed podpisaniem z nim umowy o pracę, zobowiązany jest do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (niespełnienie powyższego warunku jest jednoznaczne z rezygnacją kandydata z zatrudnienia w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego).
Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze, a gdy do wyboru nie dojdzie, od zakończenia procedury naboru, zostanie upowszechniona informacja o wyniku naboru.
W sprawie naboru, informacji udziela p. Agnieszka Kotowska w godz. od 900 do 1300 pok. nr 11
(tel. 68 456 53 06).

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Irena Skiba - Zastępca Dyrektora Departamentu Administracyjno-Gospodarczego
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-08-02
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Irena Skiba - Zastępca Dyrektora Departamentu Administracyjno-Gospodarczego
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-08-02 12:50:46
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-08-02 12:53:14
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-12-28 10:45:27
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2001 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony