ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 124Drukuj informację Ogłoszenie numer: 124

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Inspektor

Miejsce pracy: Zielona Góra

Wymiar etatu: pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: Departament Zarządzania Regionalnym Programem Operacyjnym - Wydział Finansowy

Data udostępnienia: 2016-07-12

Ogłoszono dnia: 2016-07-12 przez Katarzyna Turczyniak - Dyrektor Departamentu Administracyjno - Gospodarczego

Termin składania dokumentów: 2016-07-22 23:59:00

Nr ogłoszenia: 124

Zlecający: Marszałek Województwa Lubuskiego

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. wykształcenie wyższe,
  2. co najmniej 3 lata stażu pracy,
  3. doświadczenie zawodowe w zakresie obsługi projektów finansowanych z funduszy unijnych, wdrażania programów unijnych, kontroli oraz rozliczenia projektów unijnych,
  4. bardzo dobra znajomość obsługi pakietów biurowych MS Office, poczty elektronicznej i Internetu,
  5. umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, kultura osobista, zaangażowanie oraz dbałość o rozwój własny i poszerzanie wiedzy,
b. Wymagania dodatkowe:
  1. doświadczenie zawodowe w administracji publicznej,
  2. komunikatywna znajomość języka angielskiego,
  3. prawo jazdy kat. B.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Weryfikacja deklaracji wydatków od IP do IZ oraz Poświadczeń przekazywanych z DFR/DFS.
  2. Zadania z zakresu nieprawidłowości:
  3. sporządzanie rejestru nieprawidłowości wykrytych w ramach RPO L2020 niepodlegających raportowaniu do Komisji Europejskiej,
  4. sporządzanie raportu nieprawidłowości podlegających raportowaniu do Komisji Europejskiej,
  5. sporządzanie raportu nieprawidłowości podlegających niezwłocznemu zgłoszeniu do Komisji Europejskiej.
  6. Zadania z zakresu nadużyć finansowych.
  7. Sporządzanie i przekazywanie do Instytucji Certyfikującej deklaracji wydatków od IZ do IC.
  8. Sporządzanie i przekazywanie do Instytucji Certyfikującej zestawienia wniosków o płatność, które należy wyłączyć z rocznego zestawienia wydatków od IC do KE.
  9. Monitoring płynności finansowej, zasada n+3.
  10. Koordynacja zadań związanych z rejestrem podmiotów wykluczonych po otrzymaniu informacji
    z innych komórek Urzędu.
  11. Przekazywanie Instytucji Certyfikującej odpowiednich informacji na temat wyników audytów przeprowadzonych weryfikacji i kontroli oraz wyników audytów przeprowadzonych przez instytucję audytową lub na jej odpowiedzialność.
  12. Współpraca z komórkami organizacyjnymi wewnątrz Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego.
  13. Współpraca z instytucjami zaangażowanymi we wdrażanie RPO, m.in. Ministerstwem Infrastruktury i Rozwoju, Ministerstwem Finansów oraz Komisją Europejską.
  14. Udział w pracach Zespołu ds. samooceny nadużyć finansowych.
  15. Inne zadania zlecone przez Przełożonego.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

powyżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. CV - Curriculum Vitae – musi być opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata: „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922 j.t.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 j.t.)”,
  2. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa polskiego lub obywatelstwa jednego z krajów Unii Europejskiej, lub osoby posiadające obywatelstwo kraju, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP,
  3. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
  4. kopie dyplomu, świadectwa dokumentującego wykształcenie,
  5. kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu),
  6. oświadczenie kandydata o następującej treści: „oświadczam, że nie byłem/byłam skazany/a za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe” (w przypadku wyboru, kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego),
  7. kopie innych zaświadczeń dokumentujących posiadane umiejętności, znajomość języków obcych, ukończone kursy specjalistyczne, studia podyplomowe itp.
Oświadczenia, składane przez kandydata oraz CV muszą być opatrzone jego podpisem. 

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2016-07-22 23:59:00
b. Sposób:
Dokumenty należy składać w terminie do dnia 22.07.2016 r. w zamkniętej kopercie z umieszczonym imieniem, nazwiskiem i adresem kandydata oraz z dopiskiem ”nabór na stanowisko Inspektora ds. nieprawidłowości  – DIZ.II. ”.
c. Miejsce:
  1. osobiście w godzinach pracy urzędu w Kancelarii Ogólnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze (pok. 59),
  2. lub listownie na adres (decyduje data stempla pocztowego):
    Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze
    ul. Podgórna 7       65-057 Zielona Góra
     

VII. Informacje dodatkowe:

Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu o naborze.
Wybrany kandydat – przed podpisaniem z nim umowy o pracę, zobowiązany jest do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane  z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (niespełnienie powyższego warunku jest jednoznaczne z rezygnacją kandydata z zatrudnienia w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego).  
Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze, a gdy do wyboru nie dojdzie, od zakończenia procedury naboru, zostanie upowszechniona informacja o wyniku naboru.
W sprawie naboru, informacji udziela p. Agnieszka Kotowska w godz. od 900 do 1300 pok. nr 11
(tel. 68 456 53 06).

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Katarzyna Turczyniak - Dyrektor Departamentu Administracyjno - Gospodarczego
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-07-12
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Katarzyna Turczyniak - Dyrektor Departamentu Administracyjno - Gospodarczego
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-07-12 15:56:11
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-07-12 15:58:46
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-04-20 13:37:23
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1973 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony