ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 155Drukuj informację Ogłoszenie numer: 155

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor

Miejsce pracy: Zielona Góra

Wymiar etatu: pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: Departament Europejskiego Funduszu Społecznego - Wydział Wyboru Projektów EFS

Data udostępnienia: 2017-03-30

Ogłoszono dnia: 2017-03-30 przez Katarzyna Turczyniak - Dyrektor Departamentu Administracyjno - Gospodarczego

Termin składania dokumentów: 2017-04-10 23:59:00

Nr ogłoszenia: 155

Zlecający: Marszałek Województwa Lubuskiego

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. wykształcenie wyższe,
  2. bardzo dobra znajomość obsługi: pakietów biurowych MS Office, poczty elektronicznej i Internetu,
  3. prawo jazdy kat. B,
  4. sumienność, umiejętność planowania i organizacji pracy, sprawność w działaniu, bezstronność, umiejętność stosowania odpowiednich przepisów, postawa etyczna,
b. Wymagania dodatkowe:
  1. znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Przygotowywanie umów i aneksów dla ekspertów oceniających wnioski w ramach RPO-L2020.
  2. Przyjmowanie i obsługa rachunków dla ekspertów dokonujących ocen formalno-merytorycznych.
  3. Prowadzenie dokumentacji związanej z ekspertami.
  4. Sporządzanie wniosków o wypłatę premii dla członków KOP dokonujących ocen formalno-merytorycznych – pracowników IOK.
  5. Prowadzenie dokumentacji związanej z oceną pracy ekspertów.
  6. Wykonywanie czynności związanych z pracą Komisji Oceny Projektów.
  7. Organizowanie posiedzeń Komisji Oceny Projektów.
  8. Przekazywanie wniosków o dofinansowanie do oceny formalno - merytorycznej projektów członkom Komisji.
  9. Weryfikacja formalna Kart oceny formalno - merytorycznej dokonanej przez członków KOP.
  10. Nadzór nad prawidłowym i terminowym dokonywaniem ocen.
  11. Sporządzanie dokumentacji związanej z przeprowadzoną oceną formalno -merytoryczną projektów na posiedzeniu KOP (karty ustaleń, projekty decyzji Przewodniczącego).
  12. Sporządzanie protokołów z prac Komisji.
  13. Sporządzanie projektu listy rankingowej wniosków o dofinansowanie dla konkursów ogłaszanych w ramach RPO – L2020.
  14. Sporządzanie i wysyłanie wniosku o udostępnienie danych z rejestru podmiotów wykluczonych do ministra właściwego ds. finansów w ramach PO KL oraz RPO – L2020.
  15. Przeprowadzanie negocjacji z wnioskodawcą w ramachRPO – L2020.
  16. Przygotowywanie projektów uchwał Zarządu w sprawie zatwierdzenia list rankingowych oraz list projektów wybranych do dofinansowania.
  17. Informowanie projektodawców o decyzjach Komisji Oceny Projektów i Zarządu Województwa,
  18. Wprowadzanie danych do SL2014.
  19. Potwierdzanie dokumentów za zgodność z oryginałem, w zakresie prowadzonych spraw.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

powyżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. CV - Curriculum Vitae – musi być opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata: „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn. zm.)”,
  2. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa polskiego lub obywatelstwa jednego z krajów Unii Europejskiej, lub osoby posiadające obywatelstwo kraju, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP,
  3. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
  4. kopie dyplomu, świadectwa dokumentującego wykształcenie,
  5. kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu),
  6. oświadczenie kandydata o następującej treści: „oświadczam, że nie byłem/byłam skazany/a za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe” (w przypadku wyboru, kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego),
  7. kopie innych zaświadczeń dokumentujących posiadane umiejętności, znajomość języków obcych, ukończone kursy specjalistyczne, studia podyplomowe itp.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2017-04-10 23:59:00
b. Sposób:
Dokumenty należy składać w terminie do dnia 10.04.2017 r. w zamkniętej kopercie z umieszczonym imieniem, nazwiskiem i adresem kandydata oraz z dopiskiem ”nabór na stanowisko Podinspektora  – ds. ekspertów DFS.I”.
c. Miejsce:
  1. osobiście w godzinach pracy urzędu w Kancelarii Ogólnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze (pok. 59),
  2. lub listownie na adres (decyduje data stempla pocztowego):
    Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze
    ul. Podgórna 7       65-057 Zielona Góra

VII. Informacje dodatkowe:

Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu o naborze.
Wybrany kandydat – przed podpisaniem z nim umowy o pracę, zobowiązany jest do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (niespełnienie powyższego warunku jest jednoznaczne z rezygnacją kandydata z zatrudnienia w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego).  
 
Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze, a gdy do wyboru nie dojdzie, od zakończenia procedury naboru, zostanie upowszechniona informacja o wyniku naboru.
W sprawie naboru, informacji udziela p. Agnieszka Kotowska w godz. od 900 do 1300 pok. nr 11
(tel. 68 456 53 06).

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Katarzyna Turczyniak - Dyrektor Departamentu Administracyjno - Gospodarczego
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-03-30
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Katarzyna Turczyniak - Dyrektor Departamentu Administracyjno - Gospodarczego
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-03-30 16:53:27
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-03-30 16:55:21
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-06-14 19:19:25
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1632 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony