ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 161Drukuj informację Ogłoszenie numer: 161

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor

Miejsce pracy: Zielona Góra

Wymiar etatu: pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: Departament Geodezji, Gospodarki Nieruchomościami i Planowania Przestrzennego - Wydział Zarządzania Mieniem Województwa

Data udostępnienia: 2017-04-28

Ogłoszono dnia: 2017-04-28 przez Katarzyna Turczyniak - Dyrektor Departamentu Administracyjno - Gospodarczego

Termin składania dokumentów: 2017-05-08 23:59:00

Nr ogłoszenia: 161

Zlecający: Marszałek Województwa Lubuskiego

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. wykształcenie wyższe zakresie: gospodarki nieruchomościami lub studia podyplomowew zakresie gospodarki nieruchomościami,
  2. bardzo dobra znajomość obsługi pakietów biurowych MS Office, poczty elektronicznej i Internetu,
  3. znajomość ustaw i przepisów wykonawczych:ustawy o gospodarce nieruchomościami,ustawy o samorządzie województwa, ustawy o księgach wieczystych, ustawy Prawozamówień publicznych, ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego,
  4. samodzielność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,
b. Wymagania dodatkowe:
  1. prawo jazdy kat. B.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Gospodarowanie nieruchomościami „wolnymi’ wchodzącymi w skład wojewódzkiego zasobu,a w szczególności: zlecenie wyceny nieruchomości , odbiór operatów szacunkowych, zlecanie podziałów nieruchomości, przygotowywanie oświadczeń o posiadanym prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane.
  2. Przygotowanie protokołów zdawczo – odbiorczych nieruchomości oraz mienia ruchomego znajdującego się na terenie przejmowanychnieruchomości do zasobu mienia Województwa.
  3. Prowadzenie spraw związanych z przekazywaniem nieruchomości „wolnych” w tym- przygotowanie protokołów zdawczo – odbiorczych przejmowanych nieruchomości oraz mieniaruchomego znajdującego się na terenie przejmowanych nieruchomości.
  4. Przygotowywanie projektów uchwał Zarządu i Sejmiku Województwa Lubuskiego.
  5. Sporządzanie ogłoszeń prasowychdotyczącychzbywanychnieruchomości w drodze przetargu.
  6. Przygotowywanie i aktualizowanie informacji umieszczanych na stronie internetowej promującej sprzedaż nieruchomości.
  7. Prowadzenie spraw związanych z zagospodarowaniem nieruchomości poprzez m.in.: oddanie w użytkowanie wieczyste, oddanie w najem lub dzierżawę.
  8. Prowadzenie spraw związanych z ustanawianiem ograniczonych praw rzeczowych na nieruchomości.
 

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

powyżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. CV - Curriculum Vitae – musi być opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata: „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn. zm.)”,
  2. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa polskiego,
  3. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
  4. kopie dyplomu, świadectwa dokumentującego wykształcenie,
  5. kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu),
  6. oświadczenie kandydata o następującej treści: „oświadczam, że nie byłem/byłam skazany/a za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe” (w przypadku wyboru, kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego),
  7. kopie innych zaświadczeń dokumentujących posiadane umiejętności, znajomość języków obcych, ukończone kursy specjalistyczne, studia podyplomowe itp.
    Oświadczenia, składane przez kandydata oraz CV muszą być opatrzone jego podpisem.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2017-05-08 23:59:00
b. Sposób:
Dokumenty należy składać w terminie do dnia 08.05.2017 r. w zamkniętej kopercie z umieszczonym imieniem, nazwiskiem i adresem kandydata oraz z dopiskiem ”nabór na stanowisko podinspektora ds. przejmowania, eksploatacji i utrzymania nieruchomości oraz zagospodarowania nieruchomości wolnych. – DN.II.”.
c. Miejsce:
  1. osobiście w godzinach pracy urzędu w Kancelarii Ogólnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze (pok. 59),
  2. lub listownie na adres (decyduje data stempla pocztowego):
    Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze
    ul. Podgórna 7       65-057 Zielona Góra

VII. Informacje dodatkowe:

Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu o naborze.
Wybrany kandydat – przed podpisaniem z nim umowy o pracę, zobowiązany jest do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (niespełnienie powyższego warunku jest jednoznaczne z rezygnacją kandydata z zatrudnienia w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego).  
 
Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze, a gdy do wyboru nie dojdzie, od zakończenia procedury naboru, zostanie upowszechniona informacja o wyniku naboru.
W sprawie naboru, informacji udziela p. Agnieszka Kotowska w godz. od 900 do 1300 pok. nr 11
(tel. 68 456 53 06).

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Katarzyna Turczyniak - Dyrektor Departamentu Administracyjno - Gospodarczego
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-04-27
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Katarzyna Turczyniak - Dyrektor Departamentu Administracyjno - Gospodarczego
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-04-28 06:19:33
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-04-28 19:48:04
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-07-24 15:51:37
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1585 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony