Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 182Drukuj informację Ogłoszenie numer: 182Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Inspektor
Miejsce pracy: Zielona Góra
Wymiar etatu: pełny
Ilość etatów: 1
Wydział: Departament Programów Regionalnych - Wydział Rozliczeń Inwestycji Gospodarczych
Data udostępnienia: 2017-09-01
Ogłoszono dnia: 2017-09-01 przez Katarzyna Turczyniak - Dyrektor Departamentu Administracyjno - Gospodarczego
Termin składania dokumentów: 2017-09-11 23:59:00
Nr ogłoszenia: 182
Zlecający: Marszałek Województwa Lubuskiego
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe,
- co najmniej 3 lata stażu pracy,
- bardzo dobra znajomość obsługi pakietów biurowych MS Office, poczty elektronicznej i Internetu,
- umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, wysoka kultura osobista, zaangażowanie oraz dbałość o rozwój własny i poszerzanie wiedzy.
b. Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe ekonomiczne,
- doświadczenie zawodowe w pracy związanej z obsługą projektów finansowanych z funduszy unijnych, rozliczaniem projektów poprzez weryfikację wniosków o płatność,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- prawo jazdy kat. B,
- ukończone kursy lub szkolenia z zakresu: finansów, księgowości, rozliczania projektów dofinansowanych z Unii Europejskiej,
- znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Weryfikacja wniosków o płatność i płatności na rzecz beneficjentów, w tym: weryfikacja formalna i merytoryczna wniosków o płatność w ramach LRPO (Priorytety I, II, IV, i V) i RPO-L2020 (Osie Priorytetowe 1,2,3,4,5 i 9), przekazywanie wniosków o płatność Priorytetów I, II, IV i V LRPO wraz z informacją o wynikach weryfikacji do Departamentu Finansów, sporządzanie dyspozycji wypłaty środków dla Beneficjenta oraz przekazywanie ich do realizacji w Departamencie Finansów w ramach LRPO (Priorytety I, II, IV, i V) i RPO-L2020 (Osie Priorytetowe 1,2,3,4,5 i 9), prowadzenie bieżącej ewidencji wniosków o płatność, które zostały zweryfikowane na niniejszym stanowisku,kontakt i korespondencja z Beneficjentami w zakresie wniosków o płatność w ramach LRPO (Priorytety I, II, IV, i V) i RPO-L2020 (Osie Priorytetowe 1,2,3,4,5 i 9), prawidłowa ewidencja obiegu wniosków o płatność,
- Tworzenie dokumentów programowych dotyczących m.in., wniosku o płatność w ramach LRPO oraz RPO;
- Wykrywanie nieprawidłowości i przekazywanie informacji na temat nieprawidłowości do Wydziału Zarządzania;
- Przekazywanie do Wydziału Kontroli informacji, niezbędnych dla przeprowadzenia kontroli na miejscu;
- Przygotowywanie materiałów na posiedzenie Zarządu Województwa Lubuskiego oraz Sejmiku Województwa Lubuskiego w zakresie powierzonych zadań;
- Obsługa Krajowego Systemu Informatycznego i Lokalnego Systemu Informatycznego w zakresie realizowanych zadań;
- Prowadzenie dokumentacji, dotyczącej realizacji powierzonych zadań zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
- Zatwierdzanie i poświadczanie wniosków o płatność w ramach LRPO (Priorytety I, II, IV, i V) i RPO-L2020 (Osie Priorytetowe 1,2,3,4,5 i 9), w tym kontrola załączonych dokumentów i poświadczanie wydatków kwalifikowalnych.
- Współpraca z komórkami organizacyjnymi wewnątrz DFR oraz Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego (w tym w szczególności z Departamentem Finansów).
- Współpraca z instytucjami zaangażowanymi we wdrażanie LRPO, m.in. z Instytucją Pośredniczącą w Certyfikacji, MIR – Instytucją Certyfikującą, Ministerstwem Finansów oraz Komisją Europejską.
- Zadania związane z trwałością projektów.
- Inne zadania zlecone przez przełożonego.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
powyżej 6%
V. Wymagane dokumenty:
-
CV - Curriculum Vitae – musi być opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata: „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn. zm.)”,
-
oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa polskiego,
-
oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
-
kopie dyplomu, świadectwa dokumentującego wykształcenie,
-
kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu),
-
oświadczenie kandydata o następującej treści: „oświadczam, że nie byłem/byłam skazany/a za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe” (w przypadku wyboru, kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego),
-
kopie innych zaświadczeń dokumentujących posiadane umiejętności, znajomość języków obcych, ukończone kursy specjalistyczne, studia podyplomowe itp.Oświadczenia, składane przez kandydata oraz CV muszą być opatrzone jego podpisem.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2017-09-11 23:59:00
c. Miejsce:
-
osobiście w godzinach pracy urzędu w Kancelarii Ogólnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze (pok. 59),
-
lub listownie na adres (decyduje data stempla pocztowego): Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze ul. Podgórna 7 65-057 Zielona Góra
VII. Informacje dodatkowe:
Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu o naborze.
Wybrany kandydat – przed podpisaniem z nim umowy o pracę, zobowiązany jest do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (niespełnienie powyższego warunku jest jednoznaczne z rezygnacją kandydata z zatrudnienia w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego).
Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze, a gdy do wyboru nie dojdzie, od zakończenia procedury naboru, zostanie upowszechniona informacja o wyniku naboru.
W sprawie naboru, informacji udziela p. Mateusz Bień w godz. od 900 do 1300 pok. nr 11 (tel. 68 456 53 06).
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Marszałkowski |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Katarzyna Turczyniak - Dyrektor Departamentu Administracyjno - Gospodarczego |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2017-09-01 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Katarzyna Turczyniak - Dyrektor Departamentu Administracyjno - Gospodarczego |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2017-09-01 08:03:54 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2017-09-01 08:34:41 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-02-23 12:56:47 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2251 raz(y) |