ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 198Drukuj informację Ogłoszenie numer: 198

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Główny specjalista

Miejsce pracy: Zielona Góra

Wymiar etatu: pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: Departament Programów Rozwoju Obszarów Wiejskich - Wydział Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich i Pomocy Technicznej

Data udostępnienia: 2017-11-15

Ogłoszono dnia: 2017-11-15 przez Katarzyna Turczyniak - Dyrektor Departamentu Administracyjno - Gospodarczego

Termin składania dokumentów: 2017-11-27 23:59:00

Nr ogłoszenia: 198

Zlecający: Marszałek Województwa Lubuskiego

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. wykształcenie wyższe,
  2. co najmniej 4 lata stażu pracy,
  3. bardzo dobra znajomość obsługi pakietów biurowych MS Office, poczty elektronicznej i Internetu,
  4. znajomość języka angielskiego – w stopniu dobrym,
  5. znajomość Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich,
  6. sumienność, skrupulatność, umiejętność pracy w zespole,
b. Wymagania dodatkowe:
  1. dobra znajomość obsługi programów graficznych,
  2. prawo jazdy kat. B,

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Udział w opracowaniu i realizacji planu działania i planu komunikacyjnego SR KSOW działającego w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020 w województwie lubuskim.
  2. Realizacja poszczególnych zamierzeń planu działania i planu komunikacyjnego poprzez organizację spotkań konferencji itp. oraz zamawianie odpowiednich usług, a także nadzór nad ich wykonaniem.
  3. Prowadzenie podstrony portalu KSOW Województwa Lubuskiego.
  4. Aktualizowanie bazy podmiotów działających na terenie województwa lubuskiego na rzecz obszarów wiejskich oraz nawiązywanie współpracy z tymi podmiotami w ramach działań realizowanych przez KSOW.
  5. Współpraca z Sekretariatem Centralnym i innymi sekretariatami regionalnymi KSOW.
  6. Realizacja projektów pomocy technicznej związanych z działaniem Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich PROW.
  7. Uczestnictwo w spotkaniach i szkoleniach związanych z rozwojem obszarów wiejskich organizowanych przez uczestników sieci.
  8. Prowadzenie sprawozdawczości z realizacji planu działania i planu komunikacyjnego SR KSOW.
  9. Sporządzanie dokumentacji dotyczącej realizacji projektów II Schematu Pomocy Technicznej PROW 2014-2020, w tym w szczególności:
    • sporządzanie wniosków o przyznanie pomocy technicznej,
    • sporządzanie wniosków o płatność,
    • sporządzanie sprawozdań z realizowanych projektów Pomocy Technicznej PROW 2014-2020.
  10. Opisywanie faktur i rachunków realizowanych dostaw i usług zgodnie z obowiązującymi zasadami w Urzędzie Marszałkowskim.
  11. Potwierdzanie za zgodność z oryginałem dokumentów składanych wraz z wnioskami o przyznanie pomocy oraz wnioskami o płatność w ramach realizacji operacji Pomocy Technicznej PROW 2014-2020.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

powyżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. CV - Curriculum Vitae – musi być opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata: „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn. zm.)”,
  2. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa polskiego lub obywatelstwa jednego z krajów Unii Europejskiej, lub osoby posiadające obywatelstwo kraju, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP,
  3. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
  4. kopie dyplomu, świadectwa dokumentującego wykształcenie,
  5. kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu),
  6. oświadczenie kandydata o następującej treści: „oświadczam, że nie byłem/byłam skazany/a za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe” (w przypadku wyboru, kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego),
  7. kopie innych zaświadczeń dokumentujących posiadane umiejętności, znajomość języków obcych, ukończone kursy specjalistyczne, studia podyplomowe itp.
    Oświadczenia, składane przez kandydata oraz CV muszą być opatrzone jego podpisem.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2017-11-27 23:59:00
b. Sposób:
Dokumenty należy składać w terminie do dnia 27.11.2017 r. w zamkniętej kopercie z umieszczonym imieniem, nazwiskiem i adresem kandydata oraz z dopiskiem ”nabór na stanowisko Głównego specjalisty DFW.IV.”.
c. Miejsce:
  1. osobiście w godzinach pracy urzędu w Kancelarii Ogólnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze (pok. 59),
  2. lub listownie na adres (decyduje data stempla pocztowego):
    Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze
    ul. Podgórna 7       65-057 Zielona Góra

VII. Informacje dodatkowe:

Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu o naborze.
Wybrany kandydat – przed podpisaniem z nim umowy o pracę, zobowiązany jest do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (niespełnienie powyższego warunku jest jednoznaczne z rezygnacją kandydata z zatrudnienia w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego).  
 
Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze, a gdy do wyboru nie dojdzie, od zakończenia procedury naboru, zostanie upowszechniona informacja o wyniku naboru.
W sprawie naboru, informacji udziela p. Agnieszka Kotowska w godz. od 900 do 1300 pok. nr 11
(tel. 68 456 53 06).

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Katarzyna Turczyniak - Dyrektor Departamentu Administracyjno - Gospodarczego
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-11-15
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Katarzyna Turczyniak - Dyrektor Departamentu Administracyjno - Gospodarczego
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-11-15 16:17:11
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-11-15 16:18:35
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-02-20 12:02:59
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1933 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony