ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 186Drukuj informację Ogłoszenie numer: 186

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Inspektor - umowa na czas zastępstwa

Miejsce pracy: Zielona Góra

Wymiar etatu: pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: Departament Ochrony Zdrowia - Wydział Nadzoru i Kontroli

Data udostępnienia: 2017-09-19

Ogłoszono dnia: 2017-09-19 przez Katarzyna Turczyniak - Dyrektor Departamentu Administracyjno - Gospodarczego

Termin składania dokumentów: 2017-09-29 23:59:00

Nr ogłoszenia: 186

Zlecający: Marszałek Województwa Lubuskiego

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. wykształcenie wyższe ekonomiczne lub pokrewne,
  2. co najmniej 3 lata stażu pracy,
  3. bardzo dobra znajomość obsługi pakietów biurowych MS Office, poczty elektronicznej i Internetu,
  4. umiejętności analityczne, kreatywność, komunikatywność, samodzielność, obowiązkowość, inicjatywa, postawa etyczna,
  5. dobra znajomość: ustawy o samorządzie województwa, ustawy o działalności leczniczej, ustawy o zawodach lekarza i lekarza dentysty, ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ustawy Kodeks spółek handlowych, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
b. Wymagania dodatkowe:
  1. doświadczenie zawodowe w administracji publicznej,
  2. doświadczenie na stanowisku pracy analityka finansowego, księgowego,
  3. znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym,
  4. prawo jazdy kat. B.,
  5. ukończone studia podyplomowe w zakresie rachunkowości i finansów.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Nadzór finansowy nad samodzielnymi publicznymi zakładami opieki zdrowotnej, spółkami kapitałowymi oraz jednostkami budżetowymi.
  2. Sporządzanie miesięcznych sprawozdań finansowych.
  3. Weryfikacja rocznych sprawozdań finansowych podległych podmiotów oraz czynności związanez jego zatwierdzaniem.
  4. Analiza sytuacji ekonomicznej – finansowej podległych podmiotów leczniczych.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

powyżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. CV - Curriculum Vitae – musi być opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata: „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn. zm.)”,
  2. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa polskiego,
  3. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
  4. kopie dyplomu, świadectwa dokumentującego wykształcenie,
  5. kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu),
  6. oświadczenie kandydata o następującej treści: „oświadczam, że nie byłem/byłam skazany/a za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe” (w przypadku wyboru, kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego),
  7. kopie innych zaświadczeń dokumentujących posiadane umiejętności, znajomość języków obcych, ukończone kursy specjalistyczne, studia podyplomowe itp.
    Oświadczenia, składane przez kandydata oraz CV muszą być opatrzone jego podpisem.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2017-09-29 23:59:00
b. Sposób:
Dokumenty należy składać w terminie do dnia 29.09.2017 r. w zamkniętej kopercie z umieszczonym imieniem, nazwiskiem i adresem kandydata oraz z dopiskiem ”nabór na stanowisko Inspektora ds. analiz ekonomiczno – finansowych, DZ.I. – umowa na czas zastępstwa”.

VII. Informacje dodatkowe:

  1. osobiście w godzinach pracy urzędu w Kancelarii Ogólnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze (pok. 59),
  2. lub listownie na adres (decyduje data stempla pocztowego):
    Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze  ul. Podgórna 7 65-057 Zielona Góra

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Katarzyna Turczyniak - Dyrektor Departamentu Administracyjno - Gospodarczego
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-09-19
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Katarzyna Turczyniak - Dyrektor Departamentu Administracyjno - Gospodarczego
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-09-19 12:19:07
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-09-19 12:24:26
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-12-27 16:53:41
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1538 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony