ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 209Drukuj informację Ogłoszenie numer: 209

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Inspektor

Miejsce pracy: Zielona Góra

Wymiar etatu: pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: Departament Środowiska - Wydział Pozwoleń i Programów

Data udostępnienia: 2018-01-17

Ogłoszono dnia: 2018-01-17 przez Katarzyna Tuczyniak - Dyrektor Departamentu Administracyjno - Gospodarczego

Termin składania dokumentów: 2018-01-29 00:00:00

Nr ogłoszenia: 209

Zlecający: Marszałek Województwa Lubuskiego

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. wykształcenie wyższe w zakresie: inżynierii środowiska lub inżynierii sanitarnej lub inżynierii chemicznej lub pokrewne,
  2. co najmniej 3 lata stażu pracy,
  3. doświadczenie zawodowe w administracji publicznej,
  4. bardzo dobra znajomość obsługi pakietów biurowych MS Office, poczty elektronicznej i Internetu, 
  5. posiadanie specjalistycznej wiedzy umożliwiającej prawidłową realizację zadań na stanowisku,
  6. umiejętność: pracy w zespole, planowania i organizacji pracy,
  7. samodzielność, umiejętność redagowania pism, 
b. Wymagania dodatkowe:
  1. ukończone studia podyplomowe.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Wydawanie pozwoleń na wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza dla przedsięwzięć i zdarzeń na terenach zakładów, gdzie jest eksploatowana instalacja, która jest kwalifikowana jako przedsięwzięcie mogące zawsze znacząco oddziaływać na środowisko.
  2. Prowadzenie spraw związanych z postępowaniem kompensacyjnym w przypadku gdy nowo budowana instalacja lub instalacja zmieniana w istotny sposób, zaliczana do przedsięwzięć mogących zawsze znacząco oddziaływać na środowisko,  znajduje się na obszarze, na którym zostały przekroczone standardy jakości powietrza.
  3. Nakładanie na podmiot korzystający ze środowiska prowadzący działalność powodującą wprowadzanie substancji do powietrza, obowiązku prowadzenia pomiarów poziomów tej substancji w powietrzu (w przypadku wystąpienia na obszarze przekroczenia dopuszczalnego poziomu substancji w powietrzu).
  4. Określanie w drodze uchwały dla województwa lub jego części rodzajów lub jakości paliw dopuszczonych do stosowania, a także sposobu realizacji i kontroli tego obowiązku.
  5. Współudział w opracowywaniu programów ochrony powietrza oraz ich aktualizacji.
  6. Współudział w opracowywaniu planów działań krótkoterminowych, w przypadku ryzyka wystąpienia w danej strefie przekroczenie poziomu alarmowego, dopuszczalnego lub docelowego substancji w powietrzu.
  7. Współudział w opracowywaniu sprawozdań z realizacji programów ochrony powietrza oraz planów działań krótkoterminowych.
  8. Przyjmowanie zgłoszeń i rejestracja instalacji, z której emisja nie wymaga pozwolenia mogąca negatywnie oddziaływać na środowisko.
  9. Prowadzenie spraw wynikających z ustawy o handlu uprawnieniami do emisji  gazów cieplarnianych.
  10. Tworzenie obszaru ograniczonego użytkowania dla instalacji kwalifikowanych do przedsięwzięć mogących zawsze znacząco oddziaływać na środowisko.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

powyżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. CV - Curriculum Vitae – musi być opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata: „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn. zm.)”,
  2. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa,
  3. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
  4. kopie dyplomu, świadectwa dokumentującego wykształcenie,
  5. kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu),
  6. oświadczenie kandydata o następującej treści: „oświadczam, że nie byłem/byłam skazany/a za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe” (w przypadku wyboru, kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego),
  7. kopie innych zaświadczeń dokumentujących posiadane umiejętności, znajomość języków obcych, ukończone kursy specjalistyczne, studia podyplomowe itp.
Oświadczenia, składane przez kandydata oraz CV muszą być opatrzone jego podpisem.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2018-01-29 00:00:00
b. Sposób:
Dokumenty należy składać w terminie do dnia 29.01.2018 r. w zamkniętej kopercie z umieszczonym imieniem, nazwiskiem i adresem kandydata oraz z dopiskiem ”nabór na stanowisko Inspektora – DŚ.II.”.
c. Miejsce:
  1. osobiście w godzinach pracy urzędu w Kancelarii Ogólnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze (pok. 59),
  2. lub listownie na adres (decyduje data stempla pocztowego):
       Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze
       ul. Podgórna 7    65-057 Zielona Góra

VII. Informacje dodatkowe:

Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu o naborze.
Wybrany kandydat – przed podpisaniem z nim umowy o pracę, zobowiązany jest do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (niespełnienie powyższego warunku jest jednoznaczne z rezygnacją kandydata z zatrudnienia w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego).  
 
Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze, a gdy do wyboru nie dojdzie, od zakończenia procedury naboru, zostanie upowszechniona informacja o wyniku naboru.
W sprawie naboru, informacji udziela p. Agnieszka Kotowska w godz. od 900 do 1300 pok. nr 11  (tel. 68 456 53 06).

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Katarzyna Tuczyniak - Dyrektor Departamentu Administracyjno - Gospodarczego
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2018-01-17
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Katarzyna Turczyniak - Dyrektor Departamentu Administracyjno - Gospodarczego
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2018-01-17 21:08:14
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2018-01-17 21:12:22
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-04-24 10:59:29
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2038 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony