Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 221Drukuj informację Ogłoszenie numer: 221Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Podinspektor
Miejsce pracy: Zielona Góra
Wymiar etatu: pełny
Ilość etatów: 1
Wydział: Gabinet Zarządu - Biuro Prasowe
Data udostępnienia: 2018-03-09
Ogłoszono dnia: 2018-03-09 przez Irena Skiba - Zastępca Dyrektora Departamentu Administracyjno-Gospodarczego
Termin składania dokumentów: 2018-03-19 23:59:00
Nr ogłoszenia: 221
Zlecający: Marszałek Województwa Lubuskiego
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
-
wykształcenie wyższe,
-
bardzo dobra znajomość obsługi pakietów biurowych MS Office, poczty elektronicznej i Internetu,
-
bardzo dobra znajomość programów do tworzenia i obróbki grafiki,
-
prawo jazdy kat. B,
-
bardzo dobra znajomość ustawy o samorządzie województwa, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
-
bardzo dobra znajomość uwarunkowań społeczno-gospodarczych województwa lubuskiego,
-
umiejętność pracy w zespole, podejmowania decyzji i nawiązywania kontaktów, komunikatywność, kreatywność, umiejętność obsługi urządzeń technicznych, nastawianie na własny rozwój, umiejętność zarzadzania informacją, odporność na stres, samodzielność,
b. Wymagania dodatkowe:
-
co najmniej 2 lata stażu pracy w administracji publicznej,
-
co najmniej 2 lata stażu pracy na stanowisku dziennikarza prasowego, radiowego, telewizyjnego lub jako dziennikarz portalu internetowego,
-
znajomość języka niemieckiego lub angielskiego w stopniu dobrym,
-
bardzo dobra znajomość: systemu zarzadzania treścią CMS Made Simple, platformy newsletterowej www.freshmail.pl, programu RGB LedPlayer, narzędzi do monitorowania Internetu i mediów społecznościowych BRAND24,
-
ukończone kursy szkolenia w zakresie obsługi marketingu internetowego.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
-
Codzienne przygotowywanie monitoringu prasy.
-
Przygotowywanie materiałów i prezentacji multimedialnych na potrzeby Zarządu Województwa Lubuskiego.
-
Współpraca z jednostkami organizacyjnymi Województwa Lubuskiego.
-
Obsługa fotograficzna wydarzeń związanych z praca Zarządu Województwa.
-
Przygotowywanie i publikowanie informacji na stronę www.lubuskie.pl.
-
Przygotowywanie zamówień na ogłoszenie w prasie i portalach informacyjnych.
-
Przygotowywanie newslettera.
-
Analiza publikacji prasowych pod kątem działalności samorządu województwa.
-
Udzielanie wojewódzkim samorządowym jednostką organizacyjnym pomocy w działalności prasowo-informacyjnej.
-
Redagowanie pism korespondencji wewnętrznej.
-
Dbałość o zachowanie pozytywnych relacji z przedstawicielami mediów.
-
Obsługa mediów społecznościowych.
-
Obsługa telebimu Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
powyżej 6%
V. Wymagane dokumenty:
-
CV - Curriculum Vitae – musi być opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata: „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn. zm.)”,
-
oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa polskiego,
-
oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
-
kopie dyplomu, świadectwa dokumentującego wykształcenie,
-
kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu),
-
oświadczenie kandydata o następującej treści: „oświadczam, że nie byłem/byłam skazany/a za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe” (w przypadku wyboru, kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego),
-
kopie innych zaświadczeń dokumentujących posiadane umiejętności, znajomość języków obcych, ukończone kursy specjalistyczne, studia podyplomowe itp.Oświadczenia, składane przez kandydata oraz CV muszą być opatrzone jego podpisem.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2018-03-19 23:59:00
b. Sposób:
Dokumenty należy składać w terminie do dnia 19.03.2018 r. w zamkniętej kopercie z umieszczonym imieniem, nazwiskiem i adresem kandydata oraz z dopiskiem ”nabór na stanowisko Podinspektora – GZ.II.”.
c. Miejsce:
-
osobiście w godzinach pracy urzędu w Kancelarii Ogólnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze (pok. 59),
-
lub listownie na adres (decyduje data stempla pocztowego):Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego w Zielonej Górzeul. Podgórna 7 65-057 Zielona Góra
VII. Informacje dodatkowe:
Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu o naborze.
Wybrany kandydat – przed podpisaniem z nim umowy o pracę, zobowiązany jest do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (niespełnienie powyższego warunku jest jednoznaczne z rezygnacją kandydata z zatrudnienia w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego).
Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze, a gdy do wyboru nie dojdzie, od zakończenia procedury naboru, zostanie upowszechniona informacja o wyniku naboru.
W sprawie naboru, informacji udziela p. Agnieszka Kotowska w godz. od 900 do 1300 pok. nr 11
(tel. 68 456 53 06).
(tel. 68 456 53 06).
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Marszałkowski |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Irena Skiba - Zastępca Dyrektora Departamentu Administracyjno-Gospodarczego |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-03-08 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Irena Skiba - Zastępca Dyrektora Departamentu Administracyjno-Gospodarczego |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-03-09 09:51:29 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-03-09 09:53:42 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-05-11 08:26:25 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1072 raz(y) |