ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 245Drukuj informację Ogłoszenie numer: 245

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Inspektor - umowa na czas zastępstwa

Miejsce pracy: Zielona Góra

Wymiar etatu: pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: Departament Rolnictwa, Zasobów Naturalnych, Rybactwa i Rozwoju Wsi - Wydział Rybactwa

Data udostępnienia: 2018-07-19

Ogłoszono dnia: 2018-07-19 przez Katarzyna Turczyniak - Dyrektor Departamentu Administracyjno-Gospodarczego

Termin składania dokumentów: 2018-07-30 23:59:00

Nr ogłoszenia: 245

Zlecający: Marszałek Województwa Lubuskiego

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. wykształcenie wyższe,
  2. co najmniej 3 lata stażu pracy,
  3. bardzo dobra znajomość obsługi pakietów biurowych MS Office, poczty elektronicznej i Internetu.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Weryfikacja formalna i merytoryczna wniosku o płatność pod względem kompletności i poprawności wniosku, zgodności z umową oraz pod względem rachunkowym, a także ewentualnezalecenie przeprowadzenia kontroli w miejscu realizacji operacji, zatwierdzenie kwoty kosztów kwalifikowanych i kwoty wnioskowanej do refundacji - ewentualne uzupełnienie wniosku lub korekta kwoty kosztów.
  2. Wykrywanie i przeciwdziałanie nieprawidłowościom, informowanie o ich wykryciu zgodniez przyjętymi procedurami.
  3. Sporządzenie, sprawdzenie i zatwierdzenie korekty zlecenia płatności i noty korygującej.
  4. Gromadzenie i przechowywanie dokumentacji związanej z obsługą wniosków o płatność.
  5. Przygotowywanie i przekazywanie do ARiMR zleceń płatności.
  6. Obsługa Pomocy Technicznej. Sporządzanie i przekazywanie do odpowiednich instytucji i komórek informacji niezbędnych w celu dokonania wypłaty środków w ramach Pomocy Technicznej PO RYBY 2007-2013.
  7. Przygotowanie do przeprowadzenia kontroli w miejscu realizacji operacji.
  8. Przeprowadzanie kontroli na etapie wniosków o dofinansowanie, realizacji umowy dofinansowanie, wniosków o płatność oraz w przypadku nieprawidłowości lub naruszania prawa.
  9. Współpraca z instytucjami zaangażowanymi we wdrażanie PO RYBY 2007-2013, w szczególności z MRiRW, ARiMR, Lubuskim Urzędem Wojewódzkim oraz Lokalnymi Grupami Rybackimi w celu zapewnienia pełnej i profesjonalnej obsługi PO RYBY 2014-2020.
  10. Kierowanie spraw do organów ścigania.
  11. Weryfikacja formalno-merytoryczna (kompletność i poprawność wniosku o dofinansowanie orazzałączników) i zgodności z programem operacyjnym.
  12. Analiza podetapu i ewentualne zlecenie: przeprowadzenia wizytacji na miejscu, uzupełnienia wniosku, korekta oczywistych omyłek pisarskich.
  13. Akceptacja podetapu/ odmowa przyznania pomocy /przyjęcie od beneficjenta wyjaśnień stwierdzonych podczas kontroli uchybień.
  14. Ocena końcowa wniosku o dofinansowanie - sprawdzenie dostępności środków na finansowanie wniosku przez ARiMR.
  15. Przygotowanie umowy o dofinansowanie.
  16. Przyjęcie i rozpatrzenie wniosku o Aneks.
  17. Przygotowanie aneksu do umowy o dofinansowanie.
  18. Przekazywanie zleceń płatnoścido ARiMR.
  19. Przekazanie umowy o dofinansowanie do ARiMR .
  20. Przygotowywanie dokumentów do rozwiązywania umów o dofinansowanie.
  21. Zwrot dokumentów związanych z prawnym zabezpieczeniem wykonania zobowiązań przez beneficjentów.
  22. Prowadzenie ewidencji dokumentów prawnego zabezpieczania umowy o dofinansowanie.
  23. Prowadzenie i rejestracja dokumentów dotyczących PO RYBY 2007-2013 (w tym dokumentacji złożonej przez LGR po zakończonych naborach wniosków o dofinansowanie- kompletności złożonych dokumentów), potwierdzenie na kopii wniosku terminu przyjęcia i przekazania do Kierownika Wydziału Rybactwa.
  24. Wysłanie korespondencji.
  25. Przygotowywanie i przekazywanie sprawozdań do Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi(miesięczne, kwartalne i roczne) i innych instytucji.
  26. Prowadzenie spraw związanych z promocją osi priorytetowej 4 w ramach PO RYBY 2007-2013, wtym przygotowywanie Rocznego Planu Informacji i Promocji.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

powyżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. CV - Curriculum Vitae – musi być opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata: „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Inspektora ds. rozliczania projektów, Wydział Rybactwa Departament Rolnictwa, Zasobów Naturalnych, Rybactwa i Rozwoju Wsi (umowa na czas zastępstwa) zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) oraz ustawą  z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych  (Dz. U. z 2018 r. p. 1260)”,
  2. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa polskiego lub obywatelstwa jednego z krajów Unii Europejskiej, lub osoby posiadające obywatelstwo kraju, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP,
  3. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
  4. kopie dyplomu, świadectwa dokumentującego wykształcenie,
  5. kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu),
  6. oświadczenie kandydata o następującej treści: „oświadczam, że nie byłem/byłam skazany/a za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe” (w przypadku wyboru, kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego),
  7. kopie innych zaświadczeń dokumentujących posiadane umiejętności, znajomość języków obcych, ukończone kursy specjalistyczne, studia podyplomowe itp.
    Oświadczenia, składane przez kandydata oraz CV muszą być opatrzone jego podpisem.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2018-07-30 23:59:00
b. Sposób:
Dokumenty należy składać w terminie do dnia 30.07.2018 r. w zamkniętej kopercie z umieszczonym imieniem, nazwiskiem i adresem kandydata oraz z dopiskiem ”nabór na stanowisko Inspektora,  DW.IV - umowa na czas zastępstwa”.
c. Miejsce:
  1. osobiście w godzinach pracy urzędu w Kancelarii Ogólnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze (pok. 59),
  2. lub listownie na adres (decyduje data stempla pocztowego):
    Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze
    ul. Podgórna 7   65-057 Zielona Góra

VII. Informacje dodatkowe:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Województwo Lubuskie – Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego z siedzibą w Zielonej Górzeul. Podgórna 7, 65-057 Zielona Góra,
  2. kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - iodo@lubuskie.pl,
  3. dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia rekrutacji - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych,
  4. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez czas określony w Jednolitym Rzeczowym Wykazie Akt,
  5. posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych, prawo do przenoszenia swoich danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
  6. ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego,
  7. informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu o naborze.
  8. wybrany kandydat – przed podpisaniem z nim umowy o pracę, zobowiązany jest do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (niespełnienie powyższego warunku jest jednoznaczne z rezygnacją kandydata z zatrudnienia w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego).
  9. niezwłocznie po przeprowadzonym naborze, a gdy do wyboru nie dojdzie, od zakończenia procedury naboru, zostanie upowszechniona informacja o wyniku naboru.
  10. w sprawie naboru, informacji udziela p. Agnieszka Kotowska w godz. od 900 do 1300 pok. nr 11
    (tel. 68 456 53 06).

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Katarzyna Turczyniak - Dyrektor Departamentu Administracyjno-Gospodarczego
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2018-07-18
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Katarzyna Turczyniak - Dyrektor Departamentu Administracyjno-Gospodarczego
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2018-07-19 10:07:59
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2018-07-19 10:12:26
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-09-12 14:10:36
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1310 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony