ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 260Drukuj informację Ogłoszenie numer: 260

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Inspektor

Miejsce pracy: Zielona Góra

Wymiar etatu: pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: Departament Administracyjno-Gospodarczy - Wydział Techniczny

Data udostępnienia: 2019-01-16

Ogłoszono dnia: 2019-01-16 przez Katarzyna Halasz - Zastępca Dyrektora Departamentu Organizacyjno-Prawnego

Termin składania dokumentów: 2019-01-28 23:59:00

Nr ogłoszenia: 260

Zlecający: Marszałek Województwa Lubuskiego

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. wykształcenie wyższe z co najmniej 3-letnim stażem pracy lub wykształcenie średnie z co najmniej 5-letnim stażem pracy , 
  2. znajomość obsługi pakietów biurowych (MS Office - Word i Excel), poczty elektronicznej i Internetu w stopniu bardzo dobrym,
  3. bardzo dobra znajomość: ustawy o ustawy o finansach publicznych, rozporządzenia w  sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych,
  4. umiejętność radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych, odporność na stres, sumienność, punktualność, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. opracowywanie planu budżetu w zakresie wydatków majątkowych i bieżących w części obejmującej zakres prowadzonych i nadzorowanych przez departament spraw,
  2. bieżąca analiza wydatków rzeczowych budżetu, opracowywanie wniosków dotyczących przeniesień planów w toku wykonywania budżetu,
  3. opis dokumentów finansowo – księgowych w zakresie klasyfikacji budżetowej wydatków bieżących i majątkowych,
  4. sporządzanie zbiorczego zestawienia przedsięwzięć Wieloletniej Prognozy Finansowej oraz kart przedsięwzięć wynikających z realizowanych bądź planowanych do realizacji przez departament zadań,
  5. udział w sporządzaniu sprawozdawczości i bilansów; opracowywanie szczegółowej informacji z wykonania budżetu w zakresie zadań realizowanych przez departament,
  6. prowadzenie spraw z zakresu kompleksowego ubezpieczenia majątku Urzędu: samochodów, sprzętu elektronicznego i mienia, ubezpieczenia funkcjonariuszy publicznych,
  7. współudział przy opracowywaniu szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia publicznego na kompleksowe ubezpieczenie mienia Urzędu, współpraca z firmami ubezpieczeniowymi i brokerem w zakresie kompleksowego ubezpieczenia majątku Urzędu.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

powyżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. CV - Curriculum Vitae – musi być opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata: „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko inspektora ds. budżetu, Wydział Techniczny, Departament Administracyjno-Gospodarczy, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i  w  sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie  o  ochronie danych osobowych) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych  (Dz. U. z 2018 r. poz.1260 z późn. zm.)”,
  2. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa polskiego,
  3. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
  4. kopie dyplomu, świadectwa dokumentującego wykształcenie,
  5. kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia   o zatrudnieniu),
  6. oświadczenie kandydata o następującej treści: „oświadczam, że nie byłem/byłam skazany/a za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe” (w przypadku wyboru, kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego),
  7. kopie innych zaświadczeń dokumentujących posiadane umiejętności, znajomość języków obcych, ukończone kursy specjalistyczne, studia podyplomowe itp.
Oświadczenia, składane przez kandydata oraz CV, muszą być opatrzone jego podpisem.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2019-01-28 23:59:00
b. Sposób:
Dokumenty należy składać w terminie do dnia 28.01.2019 r. w zamkniętej kopercie z umieszczonym imieniem, nazwiskiem i adresem kandydata oraz z dopiskiem ”nabór na stanowisko inspektora  – DA.V”.
c. Miejsce:
  1. osobiście w godzinach pracy urzędu w Kancelarii Ogólnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze (pok. 59),
  2. lub listownie na adres (decyduje data stempla pocztowego):
                  Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze
                  ul. Podgórna 7
65-057 Zielona Góra

VII. Informacje dodatkowe:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Województwo Lubuskie – Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego z siedzibą w Zielonej Górze  ul. Podgórna 7,65-057 Zielona Góra,
  2. kontakt z Inspektorem Ochrony Danych p. Grzegorzem Kurowskim - iodo@lubuskie.pl,
  3. dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia rekrutacji - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych,
  4. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez czas określony w Jednolitym Rzeczowym Wykazie Akt,
  5. posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych, prawo do przenoszenia swoich danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawia zgody przed jej cofnięciem,
  6. ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego,
  7. informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w  ogłoszeniu o naborze,
  8. wybrany kandydat – przed podpisaniem z nim umowy o pracę, zobowiązany jest do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (niespełnienie powyższego warunku jest jednoznaczne z  rezygnacją kandydata z zatrudnienia w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego), 
  9. niezwłocznie po przeprowadzonym naborze, a gdy do wyboru nie dojdzie, od zakończenia procedury naboru, zostanie upowszechniona informacja o wyniku naboru,
  10. w sprawie naboru, informacji udziela p. Joanna Stolarz w godz. od 900 do 1300 pok. nr 11
    (tel. 68 456 53 06).

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Katarzyna Halasz - Zastępca Dyrektora Departamentu Organizacyjno-Prawnego
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-01-16
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Katarzyna Halasz - Zastępca Dyrektora Departamentu Organizacyjno-Prawnego
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-01-16 14:56:59
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-01-16 14:59:11
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-03-13 08:45:14
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1637 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony