Rejestry, ewidencje i archiwa
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Tytuł nie wyświetlany dla informacji
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-04-07 17:21:45 przez Zasilenie Danymi
Akapit nr - brak tytułu
W Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze zgodnie z § 43 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu prowadzone są centralne rejestry kancelaryjne, które:
- prowadzone są w skali dla całego Urzędu w systemie EZD PUW:
- rejestr skarg i wniosków, załatwianych w trybie kpa,
- rejestr petycji,
- rejestr spraw sądowych,
- rejestr wniosków o informację publiczną,
- rejestr umów;
- znajdują się w poszczególnych departamentach, stosownie do podziału zadań:
- w Departamencie Organizacyjno-Prawnym prowadzone są:
- rejestr uchwał organów samorządu województwa - rejestr uchwał Zarządu,
- rejestr aktów wewnętrznych - zarządzeń Marszałka,
- rejestr upoważnień udzielonych przez Zarząd,
- rejestr pełnomocnictw i upoważnień udzielanych przez Marszałka,
- rejestr pełnomocnictw procesowych,
- rejestr umów cywilno-prawnych zawartych z osobami fizycznymi,
- w Departamencie Administracyjno-Gospodarczym prowadzone są:
- rejestr zamówień publicznych,
- w Biurze Sejmiku prowadzone są:
- rejestr uchwał organów samorządu województwa - rejestr uchwał Sejmiku,
- rejestr interpelacji i zapytań Radnych.
- w Departamencie Organizacyjno-Prawnym prowadzone są:
Archiwum Zakładowe Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze prowadzone jest przez Departament Organizacyjno-Prawny i znajduje się przy ul. Zyty 28 w Zielonej Górze.