Rejestry, ewidencje i archiwa
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
Lista informacji
Tytuł nie wyświetlany dla informacji
Akapit nr 1 - brak tytułu
W Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze zgodnie z § 43 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu prowadzone są centralne rejestry kancelaryjne, które:
- prowadzone są w skali dla całego Urzędu w systemie EZD PUW:
- rejestr skarg i wniosków, załatwianych w trybie kpa,
- rejestr petycji,
- rejestr spraw sądowych,
- rejestr wniosków o informację publiczną,
- rejestr umów;
- znajdują się w poszczególnych departamentach, stosownie do podziału zadań:
- w Departamencie Organizacyjno-Prawnym prowadzone są:
- rejestr uchwał organów samorządu województwa - rejestr uchwał Zarządu,
- rejestr aktów wewnętrznych - zarządzeń Marszałka,
- rejestr upoważnień udzielonych przez Zarząd,
- rejestr pełnomocnictw i upoważnień udzielanych przez Marszałka,
- rejestr pełnomocnictw procesowych,
- rejestr umów cywilno-prawnych zawartych z osobami fizycznymi,
- w Departamencie Administracyjno-Gospodarczym prowadzone są:
- rejestr zamówień publicznych,
- w Biurze Sejmiku prowadzone są:
- rejestr uchwał organów samorządu województwa - rejestr uchwał Sejmiku,
- rejestr interpelacji i zapytań Radnych.
- w Departamencie Organizacyjno-Prawnym prowadzone są:
Archiwum Zakładowe Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze prowadzone jest przez Departament Organizacyjno-Prawny i znajduje się przy ul. Zyty 28 w Zielonej Górze.
Pobierz dane XML Tytuł nie wyświetlany dla informacji Drukuj informację Tytuł nie wyświetlany dla informacji
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Marszałkowski |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Grażyna Prządka |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2012-04-07 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Grażyna Prządka |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2012-04-07 17:03:58 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Grażyna Prządka |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2012-04-07 17:21:45 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Radosław Pająk |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2022-12-30 07:35:57 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 13702 raz(y) |