ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu

Nagłówek strony

Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego
  • BIP
  • Godło RP
ˆ

Kontakt - Biuro Zamiejscowe Urzędu z siedzibą w Gorzowie Wlkp.

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Akapit nr 1 - brak tytułu

 
Biuro Zamiejscowe Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze
z siedzibą w Gorzowie Wlkp.
ul. Ignacego Mościckiego 6
66-400 Gorzów Wlkp.
tel./fax 95 73 90 371
e-mail:
 
Godziny pracy: poniedziałek: 8:00 - 16:00, wtorek-piątek: 7:30 - 15:30
 
oraz
 
Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze
Lokalny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich
ul. gen. Władysława Sikorskiego 107
66-400 Gorzów Wlkp.
(budynek Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Gorzowie Wlkp., pokój 115)
tel. 95 73 90 377, 95 73 90 380, 95 73 90 386
e-mail:
Strona www -> www.rpo.lubuskie.pl
Godziny pracy: poniedziałek: 8:00 - 18:00, wtorek-piątek: 7:30 - 15:30

 

Informacje podstawowe o Biurze

Biuro Zamiejscowe Urzędu zostało utworzone z myślą o mieszkańcach północnej części województwa lubuskiego. Za pośrednictwem Biura można  załatwić  wiele spraw leżących w kompetencjach samorządu województwa, bez konieczności osobistej wizyty w Zielonej Górze. 
W sekretariacie mogą Państwo złożyć wszelkie wnioski i pisma, których adresatem jest Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze. W tym m. in. wnioski o realizację zadania publicznego, czy wnioski  o dofinansowanie ze środków pochodzących z unii europejskiej, w szczególności z Regionalnego Programu Operacyjnego- Lubuskie 2020.
 
We współpracy z departamentami w Zielonej Górze realizujemy między innymi zadania z zakresu:
  • obsługi radnych i Sejmiku Województwa Lubuskiego,
  • infrastruktury społecznej i współpracy z kombatantami,
  • gospodarki odpadami,
  • geologii,
  • pozwoleń zintegrowanych,
  • obszarów wiejskich i środowiska,
  • komunikacji społecznej.
W Biurze pełnią również dyżury Członkowie Zarządu Województwa Lubuskiego oraz Radni Województwa Lubuskiego.
 
Pracownicy Lokalnego  Punktu  Informacyjnego Funduszy Europejskich w Gorzowie Wlkp. udzielą Państwu wszelkich informacji związanych z aktualnie dostępnymi środkami w ramach funduszy europejskich.

Szczegółowe dane kontaktowe

Dyrektor Biura - Izabela Piotrowicz
e-mail: , tel.95 73 90 370
 
Zastępca Dyrektora Biura - Maciej Buszkiewicz
e-mail: , te. 95 73 90 375
 
Sekretariat - Małgorzata Słomian
e-mail: , tel./fax 95 73 90 371
 
Departament Rozwoju Regionalnego
Zastępca Dyrektora Departamentu - Rzecznik Funduszy Europejskich - Radosław Wróblewski
e-mail: , tel. 95 73 90 376
 
Lokalny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich
Konsultant - Daniel Sobolewski
e-mail:  , tel. 95 73 90 377
Konsultant - Justyna Strajbel
e-mail:  , tel. 95 73 90 386
Konsultant - Marta Łuczka-Woźniak
e-mail: , tel. 95 73 90 386
Konsultant - Sergiusz Łukasiewicz
e-mail:   , tel. 95 73 90 380
 
Gabinet Zarządu
Stanowisko ds. Komunikacji Społecznej i Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi - Katarzyna Kozińska 
e-mail:  , tel. 95 73 90 376
Stanowisko ds. Komunikacji Społecznej i Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi - Karolina Kuraszkiewicz
Stanowisko ds. Komunikacji Społecznej i Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi - Tomasz Pawłowski
e-mail:  , tel. 95 73 90 376
 
Biuro Sejmiku
Stanowisko ds. Sesji Sejmiku i Klubów - Małgorzata Pieczyńska
e-mail: , tel. 95 73 90 382
Stanowskio ds. Sesji Sejmiku i Klubów - Natalia Szymborska-Łukasiewicz
 
Departament Rolnictwa, Zasobów Naturalnych, Rybactwa i Rozwoju Wsi 
Stanowisko ds. Geologii - Andrzej Obroślak
e-mail: , tel. 95 73 90 385
Stanowisko ds. Obszarów Wiejskich - Marzanna Balcerkiewicz-Kunik
e-mail:  , tel. 95 73 90 373
 
Departament Środowiska
Stanowisko ds. Gospodarki Odpadami - Aneta Grochowska
e-mail:  , tel. 95 73 90 383
Stanowisko ds. Pozwoleń Zintegrowanych - Joanna Dreczkowska
e-mail:  , tel. 95 73 90 384
 
Departament Infrastruktury Społecznej
Stanowiska ds. Kontroli Infrastruktury Społecznej - Sylwia Płucienniczak
e-mail:  , tel. 95 73 90 372
Stanowisko ds. Kontroli Infrastruktury Społecznej - Katarzyna Chmiel - Dera
e-mail: , tel. 95 73 90 372
Stanowisko ds. Społecznych - Krystyna Leszczyłowska
e-mail: , tel. 95 73 90 381
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Katarzyna Halasz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-08-10
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Katarzyna Halasz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-08-10 13:29:04
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Katarzyna Halasz
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-08-10 15:00:19
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Grażyna Prządka
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2020-02-12 06:53:38
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
18452 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »