ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 440Drukuj informację Ogłoszenie numer: 440

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Inspektor

Miejsce pracy: Zielona Góra

Wymiar etatu: pełny

Ilość etatów: 2

Wydział: Departament Finansów - Wydział Księgowości Unii Europejskiej

Data udostępnienia: 2022-01-19

Ogłoszono dnia: 2022-01-19

Termin składania dokumentów: 2022-01-31 23:59:00

Nr ogłoszenia: 440

Zlecający: Marszałek Województwa Lubuskiego

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. wykształcenie wyższe,
  2. minimum 3 lata stażu pracy,
  3. kierunek studiów - ekonomiczny lub pokrewny,
  4. znajomość ustawy o rachunkowości,
  5. znajomość ustawy o finansach publicznych,
  6. znajomość obsługi komputera w zakresie znajomości pakietów biurowych (np. MS Office), poczty elektronicznej, Internet,
  7. sumienność, sprawność, bezstronność, etyczna postawa,
  8. umiejętność stosowania odpowiednich przepisów,
  9. umiejętność planowania i organizowania pracy,
b. Wymagania dodatkowe:
  1. staż pracy w administracji publicznej.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Bieżące dekretowanie i księgowanie wszystkich dowodów poszczególnych kont związanych z obsługą funduszy Unii Europejskiej – zgodnie z obowiązującym planem kont oraz wg szczegółowości ustalonej w klasyfikacji budżetowej i planach finansowych.
  2. Sprawdzanie raportów kasowych prowadzonych rachunków pod względem formalnym i rachunkowym (fakt sprawdzenia parafuje).
  3. Sporządzanie not wewnętrznych dotyczących wszelkich sprostowań, ewentualnego mylnego finansowania, księgowania oraz przeksięgowań rocznych zgodnie
    z obowiązującymi przepisami.
  4. Bieżące analizowanie wszystkich prowadzonych kont – uzgadnianie sald.
  5. Czuwanie nad bieżącym egzekwowaniem należności i regulowaniem zobowiązań z równoczesnym prowadzeniem korespondencji w tych sprawach (monity, ponaglenia, itp.) ponosi odpowiedzialność za nieprzestrzeganie terminów dochodzenia tych roszczeń.
  6. Udział w sporządzaniu sprawozdawczości i bilansu.
  7. Wystawianie not wewnętrznych w celu podjęcia gotówki w Banku na podstawie przyjętych do realizacji dowodów do wypłaty gotówkowej.
  8. Współpraca z departamentami odpowiedzialnymi za realizację projektów.
  9. Archiwizacja dokumentów księgowych.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

powyżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. kwestionariusz osobowy (do pobrania),
  2. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa polskiego (do pobrania),
  3. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych (do pobrania),
  4. oświadczenie kandydata o następującej treści: „oświadczam, że nie byłem(-am) skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
    z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (do pobrania),
  5. kopie dyplomu ukończenia studiów wyższych lub zaświadczenie o ukończeniu studiów wydane przez Uczelnię (w przypadku dokumentów w języku obcym należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane przez certyfikowane biuro tłumaczeń lub tłumacza przysięgłego),
  6. kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (kopie świadectw pracy bądź zaświadczenia potwierdzające niniejsze zatrudnienie, w przypadku trwania stosunku pracy - zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia u danego pracodawcy) - w przypadku dokumentów w języku obcym należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane przez certyfikowane biuro tłumaczeń lub tłumacza przysięgłego .W przypadku wymaganego stażu pracy nie uwzględnia się okresów wykonywania umów cywilnoprawnych,
  7. kopie innych zaświadczeń dokumentujących posiadane umiejętności, znajomość języków obcych, ukończone kursy specjalistyczne (dokumenty sporządzone
    w języku obcym należy przetłumaczyć na język polski, z wyłączeniem certyfikatów znajomości języka obcego).
Kwestionariusz osobowy oraz oświadczenia, składane przez kandydata muszą być opatrzone jego podpisem, w przypadku braku podpisu oferty nie będą rozpatrywane. Oferty dostarczone w niepoprawnie opisanych kopertach lub niedołączenie któregokolwiek z wymaganych w ogłoszeniu dokumentów powoduje niezakwalifikowanie kandydata do drugiego etapu naboru. Urząd nie wzywa kandydatów do uzupełnienia dokumentacji.
 
Wymogi ogłoszenia spełniają jedynie dokumenty przygotowane na formularzach dostępnych do pobrania na stronie https://bip.lubuskie.pl/.
 

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2022-01-31 23:59:00
b. Sposób:
Dokumenty należy składać w terminie do dnia 31.01.2022 r. w zamkniętej kopercie z umieszczonym imieniem, nazwiskiem i adresem kandydata oraz
z dopiskiem „Nabór na stanowisko Inspektora ds. księgowania dochodów i wydatków funduszy Unii Europejskiej w Departamencie Finansów.”
c. Miejsce:
  1. osobiście w godzinach pracy urzędu w Kancelarii Ogólnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze (pokój nr 59),
  2. lub listownie na adres (decyduje data stempla pocztowego):
      Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze
      ul. Podgórna 7, 65-057 Zielona Góra

VII. Informacje dodatkowe:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Województwo Lubuskie – Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego z siedzibą w Zielonej Górze  ul. Podgórna 7, 65-057 Zielona Góra.
  2. Inspektorem Ochrony Danych jest Pan Grzegorz Kurowski – Dyrektor Biura Ochrony Informacji i  Bezpieczeństwa Publicznego - iodo@lubuskie.pl.
  3. Dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia rekrutacji - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
  4. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez czas określony w Jednolitym Rzeczowym Wykazie Akt.
  5. Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do  wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych, prawo do przenoszenia swoich danych, prawo do cofnięcia zgody
    w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawia zgody przed jej cofnięciem.
  6. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  7. Osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych, nie będą informowane.
  8. Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w  ogłoszeniu   o  naborze.
  9. Wybrany kandydat – przed podpisaniem z nim umowy o pracę, zobowiązany jest do  dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego
    o niekaralności za  umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (niespełnienie powyższego warunku jest jednoznaczne z rezygnacją kandydata z  zatrudnienia w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego).
  10. Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze, a gdy do wyboru nie dojdzie, od zakończenia procedury naboru, zostanie upowszechniona informacja o wyniku naboru.
  11. W sprawie naboru, informacji udziela pracownik Wydziału Kadr i Szkolenia w  Departamencie Organizacyjno-Prawnym Pani Anna Zacharczuk w  siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 7 (pokój nr 10) w godz. od 9:00 do 13:00 lub  telefonicznie pod numerem 68 456 53 08.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-01-18
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Patrycja Górniak - Sekretarz Województwa Lubuskiego
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-01-19 09:02:13
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Anna Zacharczuk
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-01-19 09:02:53
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Anna Zacharczuk
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-02-22 14:18:45
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
750 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony