ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 475Drukuj informację Ogłoszenie numer: 475

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor

Miejsce pracy: Zielona Góra

Wymiar etatu: pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: Departament Infrastruktury i Komunikacji - Wydział Transportu Lotniczego

Data udostępnienia: 2022-06-29

Ogłoszono dnia: 2022-06-29

Termin składania dokumentów: 2022-07-11 23:59:00

Nr ogłoszenia: 475

Zlecający: Marszałek Województwa Lubuskiego

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. wykształcenie wyższe,
  2. wiedza specjalistyczna,
  3. komunikacja pisemna,
  4. komunikacja werbalna,
  5. zarządzanie informacją (dzielenie się informacjami),
  6. pozytywne podejście do obywatela,
  7. komunikatywność, inicjatywa,
  8. umiejętność pracy w zespole,
  9. nastawienie na własny rozwój, podnoszenie kwalifikacji,
  10. umiejętność obsługi urządzeń technicznych,
b. Wymagania dodatkowe:
  1. znajomość Ustawy z dnia 3 lipca 2002 r. Prawo lotnicze,
  2. znajomość Ustawy z dnia 10 lipca 2015 r. o Agencji Mienia Wojskowego,
  3. znajomość Ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie województwa,
  4. znajomość Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych,
  5. znajomość Ustawy z dnia 8 grudnia 2006 r. o Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej,
  6. znajomość Ustawy z dnia 12 lutego 2009 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie lotnisk użytku publicznego,
  7. znajomość Obwieszczenia Ministra Infrastruktury w sprawie ogłoszenia stawek opłat lotniczych obowiązujących w 2022 r.,
  8. znajomość art. 63 – Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 5 lipca 2013 r.,
  9. znajomość art. 163 – Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 30 września 2020 r. w sprawie certyfikacji działalności w lotnictwie cywilnym.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Prowadzenie spraw z zakresu komunikacji lotniczej, a także współpraca przy realizacji okołolotniskowych działań inwestycyjnych.
  2. Współpraca z urzędami, agendami, instytucjami i przedsiębiorstwami w zakresie monitorowania realizacji inwestycji prowadzonych w Porcie Lotniczym Zielona Góra – Babimost.
  3. Dokonywanie rezerwacji biletów lotniczych w ramach posiadanego bloku miejsc na linii Babimost – Warszawa oraz innych połączeniach z Portu Lotniczego Zielona Góra-Babimost wraz z analizą zasadności składanych wniosków z Regulaminem udostępniania biletów lotniczych z puli Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego.
  4. Przygotowywanie miesięcznych zestawień liczby pasażerów korzystających z biletów w ramach puli UMWL.
  5. Prowadzenie statystyk wykonywanych operacji lotniczych w polskich portach lotniczych w kontekście wyznaczania obszarów rozwoju Portu Lotniczego Zielona Góra – Babimost.
  6. Prowadzenie archiwizacji dokumentów Wydziału Transportu Lotniczego.
  7. Rozliczanie faktur za usługi przewozów lotniczych, autobusowych i innych realizowanych w ramach prowadzonych działań.
  8. Analiza sytuacji rynkowej w zakresie funkcjonowania przewoźników lotniczych na rynku lotniczym.
 
 

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

powyżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. kwestionariusz osobowy (do pobrania),
  2. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa polskiego (do pobrania),
  3. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych (do pobrania),
  4. oświadczenie kandydata o następującej treści: „oświadczam, że nie byłem(-am) skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
    z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (do pobrania),
  5. kopie dyplomu ukończenia studiów wyższych lub zaświadczenie o ukończeniu studiów wydane przez Uczelnię (w przypadku dokumentów w języku obcym należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane przez certyfikowane biuro tłumaczeń lub tłumacza przysięgłego),
  6. kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (kopie świadectw pracy bądź zaświadczenia potwierdzające niniejsze zatrudnienie, w przypadku trwania stosunku pracy - zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia u danego pracodawcy) - w przypadku dokumentów w języku obcym należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane przez certyfikowane biuro tłumaczeń lub tłumacza przysięgłego. W przypadku wymaganego stażu pracy nie uwzględnia się okresów wykonywania umów cywilnoprawnych,
  7. kopie innych zaświadczeń dokumentujących posiadane umiejętności, znajomość języków obcych, ukończone kursy specjalistyczne (dokumenty sporządzone
    w języku obcym należy przetłumaczyć na język polski, z wyłączeniem certyfikatów znajomości języka obcego).
Kwestionariusz osobowy oraz oświadczenia, składane przez kandydata muszą być opatrzone jego podpisem, w przypadku braku podpisu oferty nie będą rozpatrywane. Oferty dostarczone w niepoprawnie opisanych kopertach lub niedołączenie któregokolwiek z wymaganych w ogłoszeniu dokumentów powoduje niezakwalifikowanie kandydata do drugiego etapu naboru. Urząd nie wzywa kandydatów do uzupełnienia dokumentacji.
 
Wymogi ogłoszenia spełniają jedynie dokumenty przygotowane na formularzach dostępnych do pobrania na stronie https://bip.lubuskie.pl/.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2022-07-11 23:59:00
b. Sposób:
Dokumenty należy składać w terminie do dnia 11.07.2022 r. w zamkniętej kopercie z umieszczonym imieniem, nazwiskiem i adresem kandydata oraz
z dopiskiem „Nabór na stanowisko Podinspektora ds. inwestycji i analiz w Departamencie Infrastruktury i Komunikacji.”
c. Miejsce:
  1. osobiście w godzinach pracy urzędu w Kancelarii Ogólnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze (pokój nr 59),
  2. lub listownie na adres (decyduje data stempla pocztowego):
      Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze
      ul. Podgórna 7, 65-057 Zielona Góra.

VII. Informacje dodatkowe:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Województwo Lubuskie – Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego z siedzibą w Zielonej Górze  ul. Podgórna 7, 65-057 Zielona Góra.
  2. Inspektorem Ochrony Danych jest Pan Grzegorz Kurowski – Dyrektor Biura Ochrony Informacji i  Bezpieczeństwa Publicznego - iodo@lubuskie.pl.
  3. Dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia rekrutacji - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a  ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
  4. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez czas określony w Jednolitym Rzeczowym Wykazie Akt.
  5. Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do  wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych, prawo do przenoszenia swoich danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawia zgody przed jej cofnięciem.
  6. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  7. Osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych, nie będą informowane.
  8. Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w  ogłoszeniu   o  naborze.
  9. Wybrany kandydat – przed podpisaniem z nim umowy o pracę, zobowiązany jest do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za  umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (niespełnienie powyższego warunku jest jednoznaczne z rezygnacją kandydata z  zatrudnienia w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego).
  10. Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze, a gdy do wyboru nie dojdzie, od zakończenia procedury naboru, zostanie upowszechniona informacja o wyniku naboru.
  11. W sprawie naboru, informacji udziela pracownik Wydziału Kadr i Szkolenia w  Departamencie Organizacyjno-Prawnym Pani Anna Zacharczuk w  siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 7 (pokój nr 10) w godz. od 9:00 do 13:00 lub  telefonicznie pod numerem 68 456 53 08.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-06-29
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Patrycja Górniak - Sekretarz Województwa Lubuskiego
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-06-29 14:50:36
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Anna Zacharczuk
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-06-29 14:52:58
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Dagmara Myśliwiec
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-08-18 10:32:18
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
745 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony