ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 558Drukuj informację Ogłoszenie numer: 558

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Główny specjalista

Miejsce pracy: Zielona Góra

Wymiar etatu: pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: Departament Programów Regionalnych - Wydział Kontraktacji Inwestycji Środowiskowych

Data udostępnienia: 2024-07-05

Ogłoszono dnia: 2024-07-05

Termin składania dokumentów: 2024-07-15 23:59:00

Nr ogłoszenia: 558

Zlecający: Marszałek Województwa Lubuskiego

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. spełnienie wymagań zawartych w art. 6 ust.. 1 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,
  2. wykształcenie wyższe,
  3. minimum 4 lata stażu pracy,
  4. bardzo dobra znajomość pakietów biurowych (np. MS Office), poczty elektronicznej, Internetu,
 
b. Wymagania dodatkowe:
  1. staż pracy w administracji publicznej,
  2. prawo jazdy kat. B,
  3. umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu,
  4. samodzielność, obowiązkowość, bezstronność, komunikatywność,
  5. kultura osobista,
  6. znajomość: obsługi systemu SL 2014/CST2021 w zakresie kontraktacji, Wytycznych dotyczące wyboru projektów na lata 2021-2027, Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027, Szczegółowego Opisu Priorytetów Programu FEWL 2021-2027 Priorytet 2 (Działania 2.1, 2.3, 2.5, 2.9 i 2.12) i Priorytet 3.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Przygotowywanie propozycji kryteriów wyboru projektów w ramach Celu Polityki 2, Priorytet 2 (cs i, ii, vi), Priorytet 3 FEWL 21-27 przy współpracy z Departamentem Instytucji Zarządzającej, zatwierdzanych przez Komitet Monitorujący RPO-L2020.
  2. Opracowywanie m.in. instrukcji oraz innych wzorów dokumentów niezbędnych do ubiegania się o dofinansowanie, w tym wzorów wniosków o dofinansowanie w ramach Celu Polityki 2, Priorytet 2 (cs i, ii, vi), Priorytet 3 FEWL 21-27.
  3. Opracowywanie ogłoszeń o naboru w trybie oraz regulaminu naboru w trybie konkurencyjnym/niekonkurencyjnym w ramach Celu Polityki 2, Priorytet 2 (cs i, ii, vi), Priorytet 3 FEWL 21-27, w tym określanie sposobu postępowania z wnioskami o dofinansowanie zarówno przed, jak i po rozstrzygnięciu konkursu/naboru.
  4. Realizacja procesu naboru, weryfikacja i ocena formalna projektów o dofinansowanie w ramach Celu Polityki 2, Priorytet 2 (cs i, ii, vi), Priorytet 3 FEWL 21-27.
  5. Organizacja i obsługa prac Ekspertów, dokonujących oceny projektów w ramach Celu Polityki 2, Priorytet 2 (cs i, ii, vi), Priorytet 3 FEWL 21-27.
  6. Prowadzenie ewidencji składanych wniosków w celach statystycznych oraz sprawozdawczych.
  7. Przygotowywanie zestawień, raportów i/lub protokołów po każdym etapie oceny wniosków.
  8. Przygotowywanie list rankingowych po zakończeniu oceny projektów w ramach Celu Polityki 2, Priorytet 2 (cs i, ii, vi), Priorytet 3 FEWL 21-27.
  9. Badanie zgodności wniosku o dofinansowanie z zasadami pomocy publicznej w ramach Celu Polityki 2, Priorytet 2 (cs i, ii, vi), Priorytet 3 FEWL 21-27.
  10. Przygotowanie dokumentów niezbędnych do sporządzenia umowy z Beneficjentem na finansowanie projektu w ramach Celu Polityki 2, Priorytet 2 (cs i, ii, vi), Priorytet 3 FEWL 21-27.
  11. Przyjmowanie i weryfikowanie dokumentów niezbędnych do podpisywania umów o dofinansowanie realizacji projektów w ramach Celu Polityki 2, Priorytet 2 (cs i, ii, vi), Priorytet 3 FEWL 21-27.
  12. Sporządzanie Decyzji/Umów/Porozumień o dofinansowanie projektów w ramach Celu Polityki 2, Priorytet 2 (cs i, ii, vi), Priorytet 3 FEWL 21-27.
  13. Opiniowanie proponowanych zmian w projektach oraz przygotowywanie Zmian/Aneksów do Umów/Porozumień o dofinansowanie projektów w ramach Priorytet 3 FEWL 21- 27.
  14. Przyjmowanie, weryfikacja formalna przedłożonego przez Beneficjenta zabezpieczenia należytego wykonania zobowiązań wynikających z umowy o dofinansowanie projektu w ramach Celu Polityki 2, Priorytet 2 (cs i, ii, vi), Priorytet 3 FEWL 21-27.
  15. Kontakt oraz korespondencja z Beneficjentami w zakresie projektów składanych w ramach Celu Polityki 2, Priorytet 2 (cs i, ii, vi), Priorytet 3 FEWL 21-27.
  16. Tworzenie, analizowanie i opiniowanie dokumentów wdrożeniowych w zakresie kompetencji Wydziału oraz przekazywanie do Departamentu Instytucji Zarządzającejw celu ujęcia ich w systemie realizacji FEWL 21-27.
 

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

powyżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. kwestionariusz osobowy (do pobrania),
  2. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa polskiego (do pobrania),
  3. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych (do pobrania),
  4. oświadczenie kandydata o następującej treści: „oświadczam, że nie byłem(-am) skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
    z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (do pobrania),
  5. kopie dyplomu ukończenia studiów wyższych lub zaświadczenie o ukończeniu studiów wydane przez Uczelnię (w przypadku dokumentów w języku obcym należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane przez certyfikowane biuro tłumaczeń lub tłumacza przysięgłego),
  6. kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (kopie świadectw pracy bądź zaświadczenia potwierdzające niniejsze zatrudnienie, w przypadku trwania stosunku pracy - zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia u danego pracodawcy) - w przypadku dokumentów w języku obcym należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane przez certyfikowane biuro tłumaczeń lub tłumacza przysięgłego. W przypadku wymaganego stażu pracy nie uwzględnia się okresów wykonywania umów cywilnoprawnych oraz prowadzenia działalności gospodarczej (z wyłączeniem stanowisk kierowniczych),
  7. kopie innych zaświadczeń dokumentujących posiadane umiejętności, znajomość języków obcych, ukończone kursy specjalistyczne (dokumenty sporządzone
    w języku obcym należy przetłumaczyć na język polski, z wyłączeniem certyfikatów znajomości języka obcego).
Kwestionariusz osobowy oraz oświadczenia, składane przez kandydata muszą być opatrzone jego podpisem, w przypadku braku podpisu oferty nie będą rozpatrywane. Oferty dostarczone w niepoprawnie opisanych kopertach lub niedołączenie któregokolwiek z wymaganych w ogłoszeniu dokumentów powoduje niezakwalifikowanie kandydata do drugiego etapu naboru. Urząd nie wzywa kandydatów do uzupełnienia dokumentacji.
 
Wymogi ogłoszenia spełniają jedynie dokumenty przygotowane na formularzach dostępnych do pobrania na stronie https://bip.lubuskie.pl/.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2024-07-15 23:59:00
b. Sposób:
Dokumenty należy składać w terminie do dnia 15.07.2024 r. w zamkniętej kopercie z umieszczonym imieniem, nazwiskiem i adresem kandydata oraz z dopiskiem „Nabór na stanowisko główny specjalista ds. wyboru projektów RPO-L2020 i FEWL 21-27, w Departamencie Programów Regionalnych.
c. Miejsce:
  1. osobiście w godzinach pracy urzędu w Kancelarii Ogólnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze (pokój nr 59),
  2. lub listownie na adres (decyduje data stempla pocztowego):
      Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze
      ul. Podgórna 7, 65-057 Zielona Góra

VII. Informacje dodatkowe:

  1. Osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych, nie będą informowane.
  2. Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w  ogłoszeniu   o  naborze.
  3. Wybrany kandydat – przed podpisaniem z nim umowy o pracę, zobowiązany jest do  dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego
    o niekaralności za  umyślne
    przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (niespełnienie powyższego warunku jest jednoznaczne z rezygnacją kandydata z  zatrudnienia w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego).
  4. Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze, a gdy do wyboru nie dojdzie, od zakończenia procedury naboru, zostanie upowszechniona informacja o wyniku naboru.
  5. W sprawie naboru, informacji udziela pracownik Wydziału Kadr i Szkolenia w  Departamencie Organizacyjno-Prawnym Pani Anna Zacharczuk w  siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 7 (pokój nr 10) w godz. od 9:00 do 13:00 lub  telefonicznie pod numerem 68 456 53 08.

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Województwo Lubuskie – Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego z siedzibą w Zielonej Górze  ul. Podgórna 7, 65-057 Zielona Góra.
  2. Inspektorem Ochrony Danych jest Pan Grzegorz Kurowski – Dyrektor Biura Ochrony Informacji i  Bezpieczeństwa Publicznego - iodo@lubuskie.pl.
  3. Dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia rekrutacji - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a  ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
  4. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez czas określony
    w Jednolitym Rzeczowym Wykazie Akt.
  5. Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do  wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych, prawo do przenoszenia swoich danych, prawo do cofnięcia zgody
    w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawia zgody przed jej cofnięciem.
  6. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-07-05
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Małgorzata Łukiewska - Sekretarz Województwa Lubuskiego
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-07-05 15:00:28
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Anna Zacharczuk
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-07-05 15:01:44
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Anna Zacharczuk
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-07-05 15:01:43
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
63 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony