ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 135Drukuj informację Ogłoszenie numer: 135

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Zielona Góra

Wymiar etatu: pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: Biuro Projektów Własnych stanowisko ds. Społeczeństwa Informacyjnego

Data udostępnienia: 2016-12-06

Ogłoszono dnia: 2016-12-06 przez Katarzyna Turczyniak - Dyrektor Departamentu Administracyjno - Gospodarczego

Termin składania dokumentów: 2016-12-16 23:59:00

Nr ogłoszenia: 135

Zlecający: Marszałek Województwa Lubuskiego

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. wykształcenie wyższe,
  2. znajomość języka angielskiego w stopniu podstawowym,
  3. doświadczenie na stanowisku: informatyk lub administrator sieci lub wdrożeniowiec systemów informatycznych lub analityk finansowy lub jako osoba realizująca projekty finansowane ze środków UE lub doświadczenie w pracy o podobnym charakterze,
  4. bardzo dobra znajomość obsługi pakietów biurowych MS Office, poczty elektronicznej i Internetu,
  5. umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów, umiejętność pracy w zespole, dokładność, samodzielność, dyspozycyjność, kultura osobista,
b. Wymagania dodatkowe:
  1. wykształcenie wyższe o kierunku informatyka lub: telekomunikacja, elektrotechnika, inżynieria danych, matematyka, ekonomia lub pokrewne,
  2. znajomość w stopniu dostatecznym: SQL Server, Windows Server, znajomość technik sieciowych oraz Systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów,
  3. posiadanie wiedzy – w stopniu dostatecznym poparte doświadczeniem zawodowym w zakresie: utrzymania systemów informatycznych, znajomości budowy i działania urządzeń IT, administracji sieciami komputerowymi,
  4. posiadanie wiedzy – w stopniu dostatecznym poparte doświadczeniem zawodowym w zakresie: realizacji projektów realizowanych ze środków UE.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Wykonywanie prac związanych z utrzymaniem trwałości projektu „Lubuski e-Urząd”.
  2. Administrowanie systemami wdrożonymi w ramach projektu „Lubuski e-Urząd”.
  3. Organizacja spotkań i konferencji dotyczących realizowanych projektów.
  4. Inicjowanie i koordynowanie tworzenia projektów w ramach pozyskiwania funduszy unijnych na zadania związane ze społeczeństwem informacyjnym.
  5. Współpraca z instytucjami administracji rządowej i samorządowej oraz instytucjami naukowymi w zakresie rozwoju społeczeństwa informacyjnego.
  6. Kreowanie kierunków rozwoju społeczeństwa informacyjnego w województwie lubuskim.
  7. Koordynacja i monitoring realizacji zadań związanych z rozwojem społeczeństwa informacyjnego.
  8. Promowanie i popularyzowanie zasad funkcjonowania elektronicznej administracji publicznej, poprzez informowanie JST oraz jednostek podległych UMWL o nowych działaniach oraz przepisach prawnych dotyczących informatyzacji.
  9. Udzielanie informacji o realizowanych projektach z zakresu społeczeństwa informacyjnego.
  10. Wykonywanie prac związanych z realizacją projektów.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

powyżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. CV - Curriculum Vitae – musi być opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata: „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922 j.t.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 j.t.)”,
  2. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa polskiego,
  3. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
  4. kopie dyplomu, świadectwa dokumentującego wykształcenie,
  5. kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu),
  6. oświadczenie kandydata o następującej treści: „oświadczam, że nie byłem/byłam skazany/a za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe” (w przypadku wyboru, kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego),
  7. kopie innych zaświadczeń dokumentujących posiadane umiejętności, znajomość języków obcych, ukończone kursy specjalistyczne, studia podyplomowe itp.
Oświadczenia, składane przez kandydata oraz CV muszą być opatrzone jego podpisem. 

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2016-12-16 23:59:00
b. Sposób:
Dokumenty należy składać w terminie do dnia 16.12.2016 r. w zamkniętej kopercie z umieszczonym imieniem, nazwiskiem i adresem kandydata oraz z dopiskiem ”nabór na stanowisko podinspektora ds. społeczeństwa informacyjnego w Biurze Projektów Własnych (2)”,
c. Miejsce:
  1. osobiście w godzinach pracy urzędu w Kancelarii Ogólnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze (pok. 59),
  2. lub listownie na adres (decyduje data stempla pocztowego):
    Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze
    ul. Podgórna 7       65-057 Zielona Góra

VII. Informacje dodatkowe:

Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu o naborze.
Wybrany kandydat – przed podpisaniem z nim umowy o pracę, zobowiązany jest do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (niespełnienie powyższego warunku jest jednoznaczne z rezygnacją kandydata z zatrudnienia w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego).  
 
Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze, a gdy do wyboru nie dojdzie, od zakończenia procedury naboru, zostanie upowszechniona informacja o wyniku naboru.
W sprawie naboru, informacji udziela p. Agnieszka Kotowska w godz. od 900 do 1300 pok. nr 11
(tel. 68 456 53 06).
« powrót do poprzedniej strony