Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 135Drukuj informację Ogłoszenie numer: 135Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Podinspektor
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Zielona Góra
Wymiar etatu: pełny
Ilość etatów: 1
Wydział: Biuro Projektów Własnych stanowisko ds. Społeczeństwa Informacyjnego
Data udostępnienia: 2016-12-06
Ogłoszono dnia: 2016-12-06 przez Katarzyna Turczyniak - Dyrektor Departamentu Administracyjno - Gospodarczego
Termin składania dokumentów: 2016-12-16 23:59:00
Nr ogłoszenia: 135
Zlecający: Marszałek Województwa Lubuskiego
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe,
- znajomość języka angielskiego w stopniu podstawowym,
- doświadczenie na stanowisku: informatyk lub administrator sieci lub wdrożeniowiec systemów informatycznych lub analityk finansowy lub jako osoba realizująca projekty finansowane ze środków UE lub doświadczenie w pracy o podobnym charakterze,
- bardzo dobra znajomość obsługi pakietów biurowych MS Office, poczty elektronicznej i Internetu,
- umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów, umiejętność pracy w zespole, dokładność, samodzielność, dyspozycyjność, kultura osobista,
b. Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe o kierunku informatyka lub: telekomunikacja, elektrotechnika, inżynieria danych, matematyka, ekonomia lub pokrewne,
- znajomość w stopniu dostatecznym: SQL Server, Windows Server, znajomość technik sieciowych oraz Systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów,
- posiadanie wiedzy – w stopniu dostatecznym poparte doświadczeniem zawodowym w zakresie: utrzymania systemów informatycznych, znajomości budowy i działania urządzeń IT, administracji sieciami komputerowymi,
- posiadanie wiedzy – w stopniu dostatecznym poparte doświadczeniem zawodowym w zakresie: realizacji projektów realizowanych ze środków UE.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
-
Wykonywanie prac związanych z utrzymaniem trwałości projektu „Lubuski e-Urząd”.
-
Administrowanie systemami wdrożonymi w ramach projektu „Lubuski e-Urząd”.
-
Organizacja spotkań i konferencji dotyczących realizowanych projektów.
-
Inicjowanie i koordynowanie tworzenia projektów w ramach pozyskiwania funduszy unijnych na zadania związane ze społeczeństwem informacyjnym.
-
Współpraca z instytucjami administracji rządowej i samorządowej oraz instytucjami naukowymi w zakresie rozwoju społeczeństwa informacyjnego.
-
Kreowanie kierunków rozwoju społeczeństwa informacyjnego w województwie lubuskim.
-
Koordynacja i monitoring realizacji zadań związanych z rozwojem społeczeństwa informacyjnego.
-
Promowanie i popularyzowanie zasad funkcjonowania elektronicznej administracji publicznej, poprzez informowanie JST oraz jednostek podległych UMWL o nowych działaniach oraz przepisach prawnych dotyczących informatyzacji.
-
Udzielanie informacji o realizowanych projektach z zakresu społeczeństwa informacyjnego.
-
Wykonywanie prac związanych z realizacją projektów.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
powyżej 6%
V. Wymagane dokumenty:
-
CV - Curriculum Vitae – musi być opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata: „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922 j.t.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 j.t.)”,
-
oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa polskiego,
-
oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
-
kopie dyplomu, świadectwa dokumentującego wykształcenie,
-
kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu),
-
oświadczenie kandydata o następującej treści: „oświadczam, że nie byłem/byłam skazany/a za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe” (w przypadku wyboru, kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego),
-
kopie innych zaświadczeń dokumentujących posiadane umiejętności, znajomość języków obcych, ukończone kursy specjalistyczne, studia podyplomowe itp.
Oświadczenia, składane przez kandydata oraz CV muszą być opatrzone jego podpisem.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2016-12-16 23:59:00
b. Sposób:
Dokumenty należy składać w terminie do dnia 16.12.2016 r. w zamkniętej kopercie z umieszczonym imieniem, nazwiskiem i adresem kandydata oraz z dopiskiem ”nabór na stanowisko podinspektora ds. społeczeństwa informacyjnego w Biurze Projektów Własnych (2)”,
c. Miejsce:
-
osobiście w godzinach pracy urzędu w Kancelarii Ogólnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze (pok. 59),
-
lub listownie na adres (decyduje data stempla pocztowego):Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego w Zielonej Górzeul. Podgórna 7 65-057 Zielona Góra
VII. Informacje dodatkowe:
Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu o naborze.
Wybrany kandydat – przed podpisaniem z nim umowy o pracę, zobowiązany jest do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (niespełnienie powyższego warunku jest jednoznaczne z rezygnacją kandydata z zatrudnienia w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego).
Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze, a gdy do wyboru nie dojdzie, od zakończenia procedury naboru, zostanie upowszechniona informacja o wyniku naboru.
W sprawie naboru, informacji udziela p. Agnieszka Kotowska w godz. od 900 do 1300 pok. nr 11
(tel. 68 456 53 06).
(tel. 68 456 53 06).