ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 143Drukuj informację Ogłoszenie numer: 143

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor

Miejsce pracy: Zielona Góra

Wymiar etatu: pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: Departament Geodezji, Gospodarki Nieruchomościami i Planowania Przestrzennego - Wydział Planowania Przestrzennego

Data udostępnienia: 2017-01-26

Ogłoszono dnia: 2017-01-26 przez Katarzyna Turczyniak - Dyrektor Departamentu Administracyjno - Gospodarczego

Termin składania dokumentów: 2017-02-06 23:59:00

Nr ogłoszenia: 143

Zlecający: Marszałek Województwa Lubuskiego

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. wykształcenie wyższe zakresie: Informatyki i/lub Systemów GIS i/lub Geoinformatyki i/lub Geografii lub/i: w obszarze wiedzy przyrodniczej, planowania przestrzennego, urbanistyki, gospodarki przestrzennej,
  2. bardzo dobra znajomość obsługi pakietów biurowych MS Office, poczty elektronicznej i Internetu,
  3. dostateczna znajomość programów do tworzenia i obróbki grafiki (CorelDraw, Photoshop), oprogramowanie GIS – ArcGIS for Desktop, ArcGIS Server Standard, Rozszerzenia ArcGIS for Desktop, Esir Geoportal Serwer lub innych pokrewnych programów geoinformatycznych,
  4. umiejętność dokonywania analiz planistycznych – w stopniu dostatecznym,
  5. znajomość zagadnień technicznych związanych z pozyskiwaniem danych przestrzennych ich przetwarzania, kontroli,
  6. wiedza specjalistyczna, kreatywność, sumienność, bezstronność,
  7. znajomość ustawy o samorządzie województwa, ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawy o infrastrukturze informacji przestrzennej, ustawy prawo geodezyjne, DyrektywyINSPAIRE, ustawy prawo ochrony środowiska,
b. Wymagania dodatkowe:
  1. studia podyplomowe z zakresu Systemów GIS, Zarządzania Zasobami Środowiska,
  2. co najmniej rok stażu pracy w administracji publicznej,
  3. co najmniej roczne doświadczenie zawodowe na stanowisku informatyka lub geoinformatyka lub obsługi baz danych,
  4. znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
  5. umiejętność programowania,
  6. ukończone  szkolenia z zakresu: tworzenia i analizy powierzchni w Arc GIS, geoprzetwarzania rastrów, konfiguracji i zarządzania geobazą wielodostępną, budowania geobaz, projektowania map w Arc, Gis, Arc Gis w planowaniu przestrzennym i urbanistyce
  7. prawo jazdy kat. B.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Zasilanie bazy danych poziomu regionalnego. (RSIPWL- regionalny system informacji przestrzennej).
  2. Standaryzacja i integracja danych pochodzących od różnych dostawców.
  3. Opracowanie katalogu meta danych poziomu regionalnego – stała aktualizacja.
  4. Przetwarzanie danych regionalnych, celem utworzenia danych tematycznych.
  5. Dystrybucja produktów Systemu w sposób analogowy – wydruki wielkoformatowe.
  6. Kontrola jakości wprowadzania danych.
  7. Testowanie i wdrażanie nowych systemów aplikacyjnych.
  8. Wyszukiwanie nowych źródeł danych dla Systemu, określenie ich jakości, przydatności i kosztów ich pozyskania.
  9. Monitorowanie pracy Systemu RSIPWL– określenie funkcjonalności, wydajności modułów.
  10. Współpraca przy przygotowywaniu niezbędnych dokumentów w celu dalszej realizacji projektu RSIPWL.
 

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

powyżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. CV - Curriculum Vitae – musi być opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata: „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn. zm.)”,
  2. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa polskiego,
  3. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
  4. kopie dyplomu, świadectwa dokumentującego wykształcenie,
  5. kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu),
  6. oświadczenie kandydata o następującej treści: „oświadczam, że nie byłem/byłam skazany/a za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe” (w przypadku wyboru, kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego),
  7. kopie innych zaświadczeń dokumentujących posiadane umiejętności, znajomość języków obcych, ukończone kursy specjalistyczne, studia podyplomowe itp.
    Oświadczenia, składane przez kandydata oraz CV muszą być opatrzone jego podpisem.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2017-02-06 23:59:00
b. Sposób:
Dokumenty należy składać w terminie do dnia 06.02.2017 r. w zamkniętej kopercie z umieszczonym imieniem, nazwiskiem i adresem kandydata oraz z dopiskiem ”nabór na stanowisko podinspektora ds. zarządzania i przetwarzania danych GIS – DN.III”.
c. Miejsce:
  1. osobiście w godzinach pracy urzędu w Kancelarii Ogólnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze (pok. 59),
  2. lub listownie na adres (decyduje data stempla pocztowego):
    Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze
    ul. Podgórna 7        65-057 Zielona Góra

VII. Informacje dodatkowe:

Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu o naborze.
Wybrany kandydat – przed podpisaniem z nim umowy o pracę, zobowiązany jest do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (niespełnienie powyższego warunku jest jednoznaczne z rezygnacją kandydata z zatrudnienia w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego).  
 
Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze, a gdy do wyboru nie dojdzie, od zakończenia procedury naboru, zostanie upowszechniona informacja o wyniku naboru.
W sprawie naboru, informacji udziela p. Agnieszka Kotowska w godz. od 900 do 1300 pok. nr 11
(tel. 68 456 53 06).

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Katarzyna Turczyniak - Dyrektor Departamentu Administracyjno - Gospodarczego
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-01-26
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Katrzyna Turczyniak - Dyrektor Departamentu Administracyjno - Gospodarczego
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-01-26 16:09:44
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-01-26 16:12:09
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-03-27 15:52:08
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1990 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony