ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 148Drukuj informację Ogłoszenie numer: 148

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Inspektor

Miejsce pracy: Zielona Góra

Wymiar etatu: pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: Departament Administracyjno-Gospodarczy - Wydział Administracyjno-Gospodarczy

Data udostępnienia: 2017-03-03

Ogłoszono dnia: 2017-03-03 przez Katarzyna Turczyniak - Dyrektor Departamentu Administracyjno - Gospodarczego

Termin składania dokumentów: 2017-03-13 23:59:00

Nr ogłoszenia: 148

Zlecający: Marszałek Województwa Lubuskiego

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. wykształcenie wyższe,
  2. co najmniej 3 lata stażu pracy,
  3. doświadczenie zawodowe w administracji publicznej,
  4. bardzo dobra znajomość obsługi pakietów biurowych MS Office, poczty elektronicznej i Internetu,
  5. prawo jazdy kat. B.
  6. pozytywne podejście do obywatela, umiejętność pracy w zespole, zorientowanie na rezultaty pracy, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Prowadzenie spraw związanych z gospodarką lokalami biurowymi wynajmowanymi na potrzeby Urzędu, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa i uregulowaniami wewnętrznymi Urzędu.
  2. Prowadzenie całości spraw związanych z najmem nieruchomości na potrzeby departamentów, które mają swoją siedzibę poza głównym budynkiem Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego.
  3. Prowadzenie spraw związanych z realizacją umów – cywilno – prawnych w sprawach związanych z użytkowaniem i wynajmem przez Urząd budynków.
  4. Prowadzenie spraw związanych z administrowaniem wynajmowanymi obiektami, zabezpieczeniem obiektów przed włamaniem i kradzieżą oraz współpraca w tym zakresie
    z Biurem Ochrony Informacji i Bezpieczeństwa Publicznego.
  5. Prowadzenie rozliczeń dotyczących opłat czynszu oraz świadczeń związanych z użytkowaniem mieszkań służbowych i pomieszczeń biurowych wynajmowanych przez Urząd.
  6. Bieżące i terminowe rozliczanie faktur związanych z pomieszczeniami wynajmowanymi przez Urząd.
  7. Prowadzenie całości spraw związanych z realizacją umów na składniki eksploatacyjne i usługi na rzecz użytkowanych i wynajmowanych przez Urząd nieruchomości.
  8. Bieżące monitorowanie spraw związanych z wynajmem pomieszczeń biurowych (nawiązywanie i rozwiązywanie umów, przedłużanie i aneksowanie umów).
  9. Bieżąca analiza zawartych umów najmu po kątem finansowym; opracowywanie projektu budżetu w zakresie wykonywanych zadań.
  10. Kompletowanie niezbędnej dokumentacji technicznej wynajmowanych budynków.
  11. Zabezpieczenie środków higieny osobistej pracownikom (kierowcom i osobom korzystającym
    z pojazdów służbowych)Urzędu Marszałkowskiego zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie Zarządzeniami Marszałka Województwa Lubuskiego.
  12. Ustalanie ilości należnych pracownikom środków higieny osobistej, dokonywaniu ich zakupu oraz wydawania ich uprawnionym pracownikom.
  13. Prowadzenie kartotek wydawanych środków czystości.
  14. Zabezpieczanie przydziału niezbędnych środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie Zarządzeniami Marszałka Województwa Lubuskiego.
  15. Ustalanie ilości należnych pracownikom środków, zakup tych środków oraz wydawanie ich pracownikom.
  16. Prowadzenie ewidencji zakupionych i wydanych pracownikom środków ochrony.
  17. Bieżące monitorowanie aktów prawnych i aktualizacja zarządzeń Marszałka Województwa oraz uchwał Zarządu Województwa w zakresie wykonywanych zadań na stanowisku.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

powyżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. CV - Curriculum Vitae – musi być opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata: „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn. zm.)”,
  2. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa polskiego,
  3. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
  4. kopie dyplomu, świadectwa dokumentującego wykształcenie,
  5. kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu),
  6. oświadczenie kandydata o następującej treści: „oświadczam, że nie byłem/byłam skazany/a za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe” (w przypadku wyboru, kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego),
  7. kopie innych zaświadczeń dokumentujących posiadane umiejętności, znajomość języków obcych, ukończone kursy specjalistyczne, studia podyplomowe itp.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2017-03-13 23:59:00
b. Sposób:
Dokumenty należy składać w terminie do dnia 13.03.2017 r. w zamkniętej kopercie z umieszczonym imieniem, nazwiskiem i adresem kandydata oraz z dopiskiem ”nabór na stanowisko Inspektora ds. eksploatacji nieruchomości – DA.I.”
c. Miejsce:
  1. osobiście w godzinach pracy urzędu w Kancelarii Ogólnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze (pok. 59),
  2. lub listownie na adres (decyduje data stempla pocztowego):
    Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze
    ul. Podgórna 7       65-057 Zielona Góra

VII. Informacje dodatkowe:

Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu o naborze.
Wybrany kandydat – przed podpisaniem z nim umowy o pracę, zobowiązany jest do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (niespełnienie powyższego warunku jest jednoznaczne z rezygnacją kandydata z zatrudnienia w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego).  
 
Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze, a gdy do wyboru nie dojdzie, od zakończenia procedury naboru, zostanie upowszechniona informacja o wyniku naboru.
W sprawie naboru, informacji udziela p. Agnieszka Kotowska w godz. od 900 do 1300 pok. nr 11 (tel. 68 456 53 06).

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Katarzyna Turczyniak - Dyrektor Departamentu Administracyjno - Gospodarczego
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-03-03
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Katarzyna Turczyniak - Dyrektor Departamentu Administracyjno - Gospodarczego
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-03-03 15:20:49
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-03-03 15:23:34
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-04-19 15:13:29
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2159 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony