ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 431Drukuj informację Ogłoszenie numer: 431

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Pomoc administracyjna - umowa na czas zastępstwa

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Zielona Góra

Wymiar etatu: pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: Departament Administracyjno-Gospodarczy - Wydział Techniczny

Data udostępnienia: 2021-11-18

Ogłoszono dnia: 2021-11-18

Termin składania dokumentów: 2021-11-29 23:59:00

Nr ogłoszenia: 431

Zlecający: Marszałek Województwa Lubuskiego

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. wykształcenie średnie,
  2. bardzo dobra znajomość pakietu biurowego MS Office (Word, Excel),
  3. umiejętność pracy w zespole,
  4. komunikatywność,
  5. umiejętności analityczne,
  6. skuteczność i szybkość działania,
  7. odporność na stres,
b. Wymagania dodatkowe:
  1. doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  2. prawo jazdy kat. B.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Zapewnienie transportu dla wyjazdów służbowych kierownictwa i pracowników Urzędu.
  2. Nadzór merytoryczny nad kierowcami.
  3. Prowadzenie spraw związanych z dysponowaniem samochodami służbowymi.
  4. Ewidencjonowanie i weryfikacja kart pojazdów pod kątem zużycia paliwa poprzez poszczególne jednostki transportu.
  5. Nadzór nad elektronicznymi kartami identyfikacyjnymi wystawianymi  przez dostawcę paliw. Monitorowanie realizacji transakcji bezgotówkowego zakupu paliwa.
  6. Sporządzanie oraz ewidencjonowanie upoważnień do prowadzenia samochodów służbowych.
  7. Prowadzenie ewidencji ponoszonych kosztów utrzymania pojazdów.
  8. Prowadzenie bieżących analiz w zakresie funkcjonowania jednostek transportu.
  9. Weryfikacja i stałe monitorowanie wydatków (na podstawie zawartych umów) związanych m.in. z myciem pojazdów służbowych oraz zakupem materiałów eksploatacyjnych, płatnościami za miejsca postoju i wynajem garaży.
  10. Nadzór nad utrzymaniem taboru samochodowego w należytym stanie technicznym poprzez dokonywanie bieżących napraw i remontów, używanie właściwych materiałów eksploatacyjnych, zlecanie mycia.
  11. Zamawianie usług transportowych związanych z przewozem osób i rzeczy na potrzeby Urzędu.
  12. Przygotowanie szczegółowego opisu zamówienia publicznego oraz określenie wartości szacunkowej zamówienia na mycie pojazdów służbowych, inne dostawy i usługi związane z utrzymaniem samochodów służbowych.
  13. Sporządzanie  sprawozdań dotyczących emisji zanieczyszczeń do środowiska, w związku z eksploatacją pojazdów i ustalanie wysokości opłat oraz współudział w sporządzeniu sprawozdań bilansowych nośników energii.
  14. Współudział w sporządzaniu sprawozdań bilansowych nośników energii oraz terminowe przekazywanie sprawozdań do GUS.
  15. Przygotowanie rocznych planów wydatków na utrzymanie transportu samochodowego, kompleksowa analiza wydatków w zakresie utrzymania taboru samochodowego.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

powyżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. kwestionariusz osobowy (do pobrania),
  2. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa polskiego (do pobrania),
  3. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych (do pobrania),
  4. oświadczenie kandydata o następującej treści: „oświadczam, że nie byłem(-am) skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
    z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (do pobrania),
  5. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie średnie, dyplom ukończenia studiów wyższych lub zaświadczenie o ukończeniu studiów wydane przez Uczelnię (w przypadku dokumentów w języku obcym należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane przez certyfikowane biuro tłumaczeń lub tłumacza przysięgłego),
  6. kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (kopie świadectw pracy w przypadku zakończenia stosunku pracy bądź w przypadku trwania stosunku pracy - zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia
    u danego pracodawcy, oraz informację czy pracownik korzystał z urlopu bezpłatnego) - w przypadku dokumentów w języku obcym należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane przez certyfikowane biuro tłumaczeń lub tłumacza przysięgłego. W przypadku wymaganego stażu pracy nie uwzględnia się okresów wykonywania umów cywilnoprawnych,
  7. kopie innych zaświadczeń dokumentujących posiadane umiejętności, znajomość języków obcych, ukończone kursy specjalistyczne (dokumenty sporządzone
    w języku obcym należy przetłumaczyć na język polski, z wyłączeniem certyfikatów znajomości języka obcego).
Kwestionariusz osobowy oraz oświadczenia, składane przez kandydata muszą być opatrzone jego podpisem, w przypadku braku podpisu oferty nie będą rozpatrywane. Oferty dostarczone w niepoprawnie opisanych kopertach lub niedołączenie któregokolwiek z wymaganych w ogłoszeniu dokumentów powoduje niezakwalifikowanie kandydata do drugiego etapu naboru. Urząd nie wzywa kandydatów do uzupełnienia dokumentacji.
 
Wymogi ogłoszenia spełniają jedynie dokumenty przygotowane na formularzach dostępnych do pobrania na stronie https://bip.lubuskie.pl/.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2021-11-29 23:59:00
b. Sposób:
Dokumenty należy składać w terminie do dnia 29.11.2021 r. w zamkniętej kopercie z umieszczonym imieniem, nazwiskiem i adresem kandydata oraz
z dopiskiem „Nabór na stanowisko Pomoc administracyjna ds. transportu w Departamencie Administracyjno-Gospodarczym”.
c. Miejsce:
  1. osobiście w godzinach pracy urzędu w Kancelarii Ogólnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze (pokój nr 59),
  2. lub listownie na adres (decyduje data stempla pocztowego):
      Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze
      ul. Podgórna 7, 65-057 Zielona Góra

VII. Informacje dodatkowe:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Województwo Lubuskie – Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego z siedzibą w Zielonej Górze  ul. Podgórna 7, 65-057 Zielona Góra.
  2. Inspektorem Ochrony Danych jest Pan Grzegorz Kurowski – Dyrektor Biura Ochrony Informacji i  Bezpieczeństwa Publicznego - iodo@lubuskie.pl.
  3. Dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia rekrutacji - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a  ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
  4. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez czas określony w Jednolitym Rzeczowym Wykazie Akt.
  5. Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do  wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych, prawo do przenoszenia swoich danych, prawo do cofnięcia zgody
    w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawia zgody przed jej cofnięciem.
  6. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  7. Osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych, nie będą informowane.
  8. Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w  ogłoszeniu   o  naborze.
  9. Wybrany kandydat – przed podpisaniem z nim umowy o pracę, zobowiązany jest do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego
    o niekaralności za  umyślne
    przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (niespełnienie powyższego warunku jest jednoznaczne z rezygnacją kandydata z  zatrudnienia w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego).
  10. Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze, a gdy do wyboru nie dojdzie, od zakończenia procedury naboru, zostanie upowszechniona informacja o wyniku naboru.
  11. W sprawie naboru, informacji udziela pracownik Wydziału Kadr i Szkolenia
    w  Departamencie Organizacyjno-Prawnym Pani Anna Zacharczuk w  siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 7 (pokój nr 10) w godz. od 12:00 do 14:00 lub  telefonicznie pod numerem 68 456 53 08.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony