Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 40Drukuj informację Ogłoszenie numer: 40Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Inspektor
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Zielona Góra
Wymiar etatu: cały etat
Ilość etatów: 1
Wydział: Departament Rolnictwa, Zasobów Naturalnych, Rybactwa i Rozwoju Wsi - stanowisko ds. kancelaryjno-administracyjnych
Data udostępnienia: 2014-09-24
Ogłoszono dnia: 2014-09-24 przez Katarzyna Turczyniak
Termin składania dokumentów: 2014-10-06 23:59:00
Nr ogłoszenia: 40
Zlecający: Marszałek Województwa Lubuskiego
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe,
- co najmniej 3 lata stażu pracy,
- bardzo dobra znajomość obsługi pakietów biurowych MS Office, poczty elektronicznej i Internetu,
- samodzielność, obowiązkowość, umiejętność pracy w zespole.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Szczegółowe zadania na stanowisku:
- Weryfikacja formalna i merytoryczna wniosku o płatność pod względem kompletności i poprawności wniosku, zgodności z umową oraz pod względem rachunkowym, a także ewentualne zalecenie przeprowadzenia kontroli w miejscu realizacji operacji, zatwierdzenie kwoty kosztów kwalifikowalnych i kwoty wnioskowanej do refundacji – ewentualne uzupełnienie wniosku lub korekta kwoty kosztów.
- Gromadzenie i przechowywanie dokumentacji związanej z obsługą wniosków o płatność.
- Sporządzanie dokumentów inicjujących dochodzenie należności z tyt. płatności dokonywanych w ramach Programu Operacyjnego „Zrównoważony Rozwój Sektora Rybołówstwa i Nadbrzeżnych Obszarów Rybackich 2007-2013”.
- Sporządzanie okresowych sprawozdań z wykonania budżetu w ramach realizowanych działań ujętych w planie finansowym budżetu województwa.
- Weryfikacja wstępna wniosku o dofinansowanie.
- Akceptacja podetapu/odmowa przyznania pomocy/pozostawienie bez rozpatrzenia.
- Weryfikacja formalno-merytoryczna (kompletność i poprawność wniosku o dofinansowanie oraz załączników) i zgodności z programem operacyjnym.
- Analiza podetapu i ewentualne zlecenie: przeprowadzenia wizytacji na miejscu, uzupełnienia wniosku, korekta oczywistych omyłek pisarskich.
- Akceptacja podetapu/odmowa przyznania pomocy/przyjęcie od beneficjenta wyjaśnień stwierdzonych podczas kontroli uchybień.
- Ocena końcowa wniosku o dofinansowanie – sprawdzenie dostępności środków na finansowanie wniosku przez ARiMR.
- Przygotowanie umowy o dofinansowanie.
- Przyjęcie i rozpatrzenie wniosku o aneks.
- Przygotowanie aneksu do umowy o dofinansowanie.
- Przekazywanie zleceń płatności do ARiMR.
- Przekazanie umowy o dofinansowanie do ARiMR.
- Przygotowywanie dokumentów do rozwiązywania umów o dofinansowanie.
- Zwrot dokumentów związanych z prawnym zabezpieczeniem wykonania zobowiązań przez beneficjentów.
- Przygotowanie zbiorczych informacji o zleceniach płatności przesyłanych do BGK.
- Wykrywanie, wyjaśnianie oraz raportowanie nieprawidłowości.
- Kierowanie spraw do organów ścigania.
- Współpraca z instytucjami zaangażowanymi we wdrażanie PO RYBY 2007-2013, w szczególności z MRiRW, ARiMR, Lubuskim Urzędem Wojewódzkim oraz Lokalnymi Grupami Rybackimi w celu zapewnienia pełnej i profesjonalnej obsługi PO RYBY 2007-2013.
- Weryfikacja formalna i merytoryczna wniosku o dofinansowanie i płatność w ramach programu pomocy technicznej PO RYBY 2007-2013 (rozliczanie faktur, sporządzanie załączników do wniosków zakupowych i umów).
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
powyżej 6%
V. Wymagane dokumenty:
- CV - Curriculum Vitae – musi być opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata: „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 j.t.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1202 j.t.)”,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa polskiego,
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
- kopie dyplomu, świadectwa dokumentującego wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu),
- oświadczenie kandydata o następującej treści: „oświadczam, że nie byłem/byłam skazany/a za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe” (w przypadku wyboru, kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego),
- kopie innych zaświadczeń dokumentujących posiadane umiejętności, znajomość języków obcych, ukończone kursy specjalistyczne, studia podyplomowe itp.
Oświadczenia, składane przez kandydata oraz CV muszą być opatrzone jego podpisem.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2014-10-06 23:59:00
b. Sposób:
Dokumenty należy składać w terminie do dnia 06.10.2014 r. w zamkniętej kopercie z umieszczonym imieniem, nazwiskiem i adresem kandydata oraz z dopiskiem ”nabór na stanowisko Inspektora ds. rozliczania projektów - DW”.
- osobiście w godzinach pracy urzędu w Kancelarii Ogólnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze (pok. 59),
- lub listownie na adres (decyduje data stempla pocztowego):
Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze
ul. Podgórna 7
65-057 Zielona Góra
VII. Informacje dodatkowe:
Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu o naborze.
Wybrany kandydat – przed podpisaniem z nim umowy o pracę, zobowiązany jest do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (niespełnienie powyższego warunku jest jednoznaczne z rezygnacją kandydata z zatrudnienia w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego).
Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze, a gdy do wyboru nie dojdzie, od zakończenia procedury naboru, zostanie upowszechniona informacja o wyniku naboru.
W sprawie naboru, informacji udziela p. Agnieszka Kotowska w godz. od 900 do 1300 pok. nr 11
(tel. 68 456 53 06).
(tel. 68 456 53 06).