Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 115Drukuj informację Ogłoszenie numer: 115Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Dyrektor Lubuskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Zielonej Górze
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Zielona Góra
Wymiar etatu: pełny
Ilość etatów: 1
Wydział: Lubuski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Zielonej Górze
Data udostępnienia: 2016-04-29
Ogłoszono dnia: 2016-04-29 przez Katarzyna Turczyniak - Dyrektor Departamentu Administracyjno - Gospodarczego
Termin składania dokumentów: 2016-05-09 23:59:00
Nr ogłoszenia: 115
Zlecający: Marszałek Województwa Lubuskiego
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
-
wykształcenie wyższe,
-
co najmniej 5 letni staż pracy,
-
co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe ma stanowisku kierowniczym,
-
znajomość obsługi komputera w zakresie pakietów biurowych (MS Office), poczty elektronicznej, Internetu,
-
prawo jazdy kat. B,
-
znajomość: ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2016 r. poz. 23), ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 885 z późn. zm.), ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1202 z późn. zm.), ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 168), ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2013 r. poz. 330 z późn. zm.), ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2010 r. Nr 182, poz. 1228 ze zm.), ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie województwa (Dz. U. z 2016 r. poz. 486 z późn. zm.), ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2015 r. poz. 469 z późn. zm.), ustawy z dnia 26 kwietnia 2007 r. o zarzadzaniu kryzysowym (Dz. U. z 2013 r. poz. 1166 z późn. zm.), ustawy z dnia 8 lipca 2010 r. o szczególnych zasadach przygotowania do realizacji inwestycji w zakresie budowli przeciwpowodziowych (Dz. U. z 2015 r. poz. 966 z późn. zm.),
-
posiadanie wiedzy i umiejętności pozwalającej na przygotowanie koncepcji funkcjonowania Lubuskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Zielonej Górze,
-
umiejętność kierowania zespołem ludzi, sumienność, bezstronność, rzetelność, samodzielność.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
-
Zapewnienie prawidłowego działania Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Zielonej Górze.
-
Ustalenie organizacji wewnętrznej Zarządu.
-
Opracowanie zakresu działania i kompetencji zastępców dyrektora, głównego księgowego, kierowników inspektoratów.
-
Podejmowanie decyzji w sprawach personalnych pracowników Zarządu.
-
Dysponowanie funduszami Zarządu zgodnie z ich przeznaczeniem.
-
Tworzenie i likwidowanie inspektoratów.
-
Wykonanie innych zadań określonych przepisami – na podstawie upoważnień,
-
Wykonanie innych zadań wynikających z bieżącego kierowania Zarządem,
-
Wykonywanie innych czynności wynikających z udzielonych pełnomocnictw i upoważnień.
-
Zatwierdzanie rocznych planów działalności Lubuskiego Zarządu,
-
Wydawanie wewnętrznych aktów normatywnych (zarządzenia, pisma ogólne) oraz aktów o charakterze instruktażowym, porządkowym lub normującym określone dziedziny działalności (regulaminy, instrukcje, wytyczne, itp.),
-
Podejmowanie w odniesieniu do pracowników Lubuskiego Zarządu czynności wynikających z przepisów Prawa pracy,
-
Podejmowanie decyzji dotyczących obsady osobowej pracowników w poszczególnych komórkach organizacyjnych,
-
Przyznawanie premii i nagród dla pracowników Lubuskiego Zarządu,
-
zatwierdzanie protokołów weryfikacji różnic inwentaryzacyjnych, protokołów deprecjacji i likwidacji środków trwałych i obrotowych,
-
Podejmowanie decyzji dotyczących strat nadzwyczajnych,
-
Zatwierdzanie dokumentów dotyczących przekazywania i sprzedaży środków trwałych oraz nieodpłatnego przekazywania innych składników majątkowych,
-
Korespondencja poufna i wojskowa,
-
Zawieranie umów cywilno-prawnych,
-
Nadzór nad prawidłowością przygotowywania i przeprowadzania postępowań o udzielanie zamówień publicznych,
-
Wydawanie zarządzeń pokontrolnych,
-
Podejmowanie innych decyzji wynikających z przepisów przypisanych z mocy prawa pracodawcy (kierownikowi zakładu pracy).
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
powyżej 6%
V. Wymagane dokumenty:
-
CV - Curriculum Vitae – musi być opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata: „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2135 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r.o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1202 ze zm.)”,
-
oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa polskiego,
-
oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
-
kopie dyplomu, świadectwa dokumentującego wykształcenie,
-
kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu),
-
oświadczenie kandydata o następującej treści: „oświadczam, że nie byłem/byłam skazany/a za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe” (w przypadku wyboru, kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego),
-
oświadczenie kandydata o następującej treści: „oświadczam, że jest mi znana teść ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne i w dniu rozpoczęcia pracy na stanowisku kierownika jednostki nie będę naruszała/naruszał zakazów wymienionych w art. 4 wyżej wspomnianej ustawy.”,
-
kopie innych zaświadczeń dokumentujących posiadane umiejętności, znajomość języków obcych, ukończone kursy specjalistyczne, studia podyplomowe itp.
-
przedłożenie koncepcji funkcjonowania Lubuskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Zielonej Górze (max. na 3 str.).
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2016-05-09 23:59:00
b. Sposób:
Dokumenty należy składać w terminie do dnia 09.05.2016 r. w zamkniętej kopercie z umieszczonym imieniem, nazwiskiem i adresem kandydata oraz z dopiskiem ”nabór na stanowisko Dyrektora Lubuskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Zielonej Górze”.
c. Miejsce:
-
osobiście w godzinach pracy urzędu w Kancelarii Ogólnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze (pok. nr 59),
-
lub listownie na adres:Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego w Zielonej Górzeul. Podgórna 7, 65-057 Zielona Góra
VII. Informacje dodatkowe:
Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu o naborze.
Wybrany kandydat
-
przed podpisaniem umowy o pracę, zobowiązany jest do dostarczenia: zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (niespełnienie powyższego warunku jest jednoznaczne z rezygnacją kandydata z zatrudnienia),
-
z dniem objęcia stanowiska dyrektora jednostki, zobowiązany jest do złożenia oświadczenia w zakresie wskazanym w art. 4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne (tj. Dz. U. z 2006 r. Nr 216, poz. 1584 z późn. zm.).
Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze, a gdy do wyboru nie dojdzie, od zakończenia procedury naboru, zostanie upowszechniona informacja o wyniku naboru.
W sprawie naboru, informacji udziela p. Agnieszka Kotowska w godz. od 900 do 1300 pok. nr 11
(tel. 68 456 53 06).
(tel. 68 456 53 06).