Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 161Drukuj informację Ogłoszenie numer: 161Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Podinspektor
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Zielona Góra
Wymiar etatu: pełny
Ilość etatów: 1
Wydział: Departament Geodezji, Gospodarki Nieruchomościami i Planowania Przestrzennego - Wydział Zarządzania Mieniem Województwa
Data udostępnienia: 2017-04-28
Ogłoszono dnia: 2017-04-28 przez Katarzyna Turczyniak - Dyrektor Departamentu Administracyjno - Gospodarczego
Termin składania dokumentów: 2017-05-08 23:59:00
Nr ogłoszenia: 161
Zlecający: Marszałek Województwa Lubuskiego
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
-
wykształcenie wyższe zakresie: gospodarki nieruchomościami lub studia podyplomowew zakresie gospodarki nieruchomościami,
-
bardzo dobra znajomość obsługi pakietów biurowych MS Office, poczty elektronicznej i Internetu,
-
znajomość ustaw i przepisów wykonawczych:ustawy o gospodarce nieruchomościami,ustawy o samorządzie województwa, ustawy o księgach wieczystych, ustawy Prawozamówień publicznych, ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego,
-
samodzielność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,
b. Wymagania dodatkowe:
-
prawo jazdy kat. B.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
-
Gospodarowanie nieruchomościami „wolnymi’ wchodzącymi w skład wojewódzkiego zasobu,a w szczególności: zlecenie wyceny nieruchomości , odbiór operatów szacunkowych, zlecanie podziałów nieruchomości, przygotowywanie oświadczeń o posiadanym prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane.
-
Przygotowanie protokołów zdawczo – odbiorczych nieruchomości oraz mienia ruchomego znajdującego się na terenie przejmowanychnieruchomości do zasobu mienia Województwa.
-
Prowadzenie spraw związanych z przekazywaniem nieruchomości „wolnych” w tym- przygotowanie protokołów zdawczo – odbiorczych przejmowanych nieruchomości oraz mieniaruchomego znajdującego się na terenie przejmowanych nieruchomości.
-
Przygotowywanie projektów uchwał Zarządu i Sejmiku Województwa Lubuskiego.
-
Sporządzanie ogłoszeń prasowychdotyczącychzbywanychnieruchomości w drodze przetargu.
-
Przygotowywanie i aktualizowanie informacji umieszczanych na stronie internetowej promującej sprzedaż nieruchomości.
-
Prowadzenie spraw związanych z zagospodarowaniem nieruchomości poprzez m.in.: oddanie w użytkowanie wieczyste, oddanie w najem lub dzierżawę.
-
Prowadzenie spraw związanych z ustanawianiem ograniczonych praw rzeczowych na nieruchomości.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
powyżej 6%
V. Wymagane dokumenty:
-
CV - Curriculum Vitae – musi być opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata: „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn. zm.)”,
-
oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa polskiego,
-
oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
-
kopie dyplomu, świadectwa dokumentującego wykształcenie,
-
kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu),
-
oświadczenie kandydata o następującej treści: „oświadczam, że nie byłem/byłam skazany/a za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe” (w przypadku wyboru, kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego),
-
kopie innych zaświadczeń dokumentujących posiadane umiejętności, znajomość języków obcych, ukończone kursy specjalistyczne, studia podyplomowe itp.Oświadczenia, składane przez kandydata oraz CV muszą być opatrzone jego podpisem.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2017-05-08 23:59:00
b. Sposób:
Dokumenty należy składać w terminie do dnia 08.05.2017 r. w zamkniętej kopercie z umieszczonym imieniem, nazwiskiem i adresem kandydata oraz z dopiskiem ”nabór na stanowisko podinspektora ds. przejmowania, eksploatacji i utrzymania nieruchomości oraz zagospodarowania nieruchomości wolnych. – DN.II.”.
c. Miejsce:
-
osobiście w godzinach pracy urzędu w Kancelarii Ogólnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze (pok. 59),
-
lub listownie na adres (decyduje data stempla pocztowego):Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego w Zielonej Górzeul. Podgórna 7 65-057 Zielona Góra
VII. Informacje dodatkowe:
Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu o naborze.
Wybrany kandydat – przed podpisaniem z nim umowy o pracę, zobowiązany jest do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (niespełnienie powyższego warunku jest jednoznaczne z rezygnacją kandydata z zatrudnienia w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego).
Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze, a gdy do wyboru nie dojdzie, od zakończenia procedury naboru, zostanie upowszechniona informacja o wyniku naboru.
W sprawie naboru, informacji udziela p. Agnieszka Kotowska w godz. od 900 do 1300 pok. nr 11
(tel. 68 456 53 06).
(tel. 68 456 53 06).