ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 335Drukuj informację Ogłoszenie numer: 335

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Inspektor

Miejsce pracy: Zielona Góra

Wymiar etatu: pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: Departament Infrastruktury Społecznej - Wydział Projektów Społecznych

Data udostępnienia: 2020-03-04

Ogłoszono dnia: 2020-03-04

Termin składania dokumentów: 2020-03-16 23:59:00

Nr ogłoszenia: 335

Zlecający: Marszałek Województwa Lubuskiego

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. wykształcenie wyższe,
  2. minimum 3 lata stażu pracy,
  3. znajomość pakietów biurowych (np.MS Office), poczty elektronicznej, Internetu w stopniu bardzo dobrym,
  4. znajomość aktów prawnych: ustawy o finansach publicznych, ustawy o samorządzie województwa, Kodeksu postępowania administracyjnego,
  5. znajomość procedur i przepisów dotyczących pozyskiwania funduszy z UE,
  6. znajomość wytycznych w zakresie realizacji przedsięwzięć z udziałem środków Europejskiego Funduszu Społecznego w  obszarze edukacji na lata 2014-2020 oraz przepisów wykonawczych wydanych na ich podstawie,
  7. znajomość Programu Regionalny Program Operacyjny - Lubuskie 2020 oraz Strategii Rozwoju Województwa Lubuskiego 2020,
  8. dokładność i staranność wykonywania zadań, aktywność w działaniach zawodowych,umiejętność pracy w zespole oraz stosowania skutecznej komunikacji,
b. Wymagania dodatkowe:
  1. 1 rok stażu pracy w administracji publicznej,
  2. roczne doświadczenie zawodowe w jednostce samorządu terytorialnego na stanowisku związanym z obsługą projektów współfinansowanych z funduszy UE,
  3. prawo jazdy kat. B.
 

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. współpraca z jednostkami oświatowymi, szkołami z terenu województwa lubuskiego,
  2. przygotowanie dokumentacji projektowej m.in. dokumentów związanych ze sprawowaniem opieki dydaktycznej nad stypendystami,
  3. rekrutacja i analiza złożonych wniosków stypendialnych,
  4. bieżąca obsługa uczniów i opiekunów dydaktycznych pod względem merytorycznym,
  5. przygotowanie umów stypendialnych oraz umów z opiekunami dydaktycznymi,
  6. terminowa realizacji zaplanowanych działań projektowych, w tym przeprowadzenie procesu zawierania umów,
  7. weryfikacja sprawozdań z realizacji Indywidualnego Planu Rozwoju Edukacyjnego,
  8. udzielanie kompleksowej informacji w zakresie zapytań nt. projektu stypendialnego,
  9. monitoring i ewaluacja wsparcia stypendialnego,
  10. organizacja konferencji oraz spotkań,
  11. promocja projektu, upowszechnianie efektów jego wdrażania,
  12. wprowadzanie danych uczestników do centralnego systemu teleinformatycznego,
  13. prowadzenie wykazów uczestników projektów w ramach ww. zadania,
  14. inne czynności administracyjne i merytoryczne zlecone przez bezpośredniego przełożonego.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

powyżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. CV - Curriculum Vitae – musi być opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata: „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do  realizacji procesu rekrutacji na Inspektora na stanowisku ds. projektów edukacyjnych w  zakresie widoczności w  Departamencie Infrastruktury Społecznej zgodnie z  Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i  Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z  przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie   o ochronie danych osobowych) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o  pracownikach samorządowych  (Dz. U. z 2019 r. poz.1282)”,
  2. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa polskiego lub obywatelstwa jednego z  krajów Unii Europejskiej bądź obywatelstwa kraju, w którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP,
  3. w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa państwa polskiego - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o  zatrudnienie w służbie cywilnej,
  4. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
  5. kopia dyplomu, świadectwa dokumentującego wykształcenie,
  6. kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu),
  7. oświadczenie kandydata o następującej treści: „oświadczam, że nie byłem/byłam skazany/a za umyślne przestępstwo ścigane z  oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe” (w  przypadku wyboru, kandydat zobowiązany zostanie do  dostarczenia zaświadczenia o  niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego),
  8. kopie innych zaświadczeń dokumentujących posiadane umiejętności, znajomość języków obcych, ukończone kursy specjalistyczne.
 
Oświadczenia, składane przez kandydata oraz CV muszą być opatrzone jego podpisem.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2020-03-16 23:59:00
b. Sposób:
Dokumenty należy składać w terminie do dnia 16.03.2020 r. w zamkniętej kopercie z umieszczonym imieniem, nazwiskiem i adresem kandydata oraz z dopiskiem ”nabór na Inspektora na  stanowisku ds. projektów edukacyjnych w zakresie widoczności w Departamencie Infrastruktury Społecznej”.
 
c. Miejsce:
  1. osobiście w godzinach pracy urzędu w Kancelarii Ogólnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 7 (pok. 59),
  2. lub listownie na adres (decyduje data stempla pocztowego):
                  Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze
                  ul. Podgórna 7,  65-057 Zielona Góra

VII. Informacje dodatkowe:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Województwo Lubuskie – Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego z  siedzibą w Zielonej Górze  ul. Podgórna 7, 65-057 Zielona Góra.
  2. Inspektorem Ochrony Danych jest Pan Grzegorz Kurowski – Dyrektor Biura Ochrony Informacji i  Bezpieczeństwa Publicznego - iodo@lubuskie.pl.
  3. Dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia rekrutacji - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
  4. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez czas określony w Jednolitym Rzeczowym Wykazie Akt.
  5. Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do  wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych, prawo do przenoszenia swoich danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawia zgody przed jej cofnięciem.
  6. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  7. Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w  ogłoszeniu   o  naborze.
  8. Wybrany kandydat – przed podpisaniem z nim umowy o pracę, zobowiązany jest do  dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za  umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (niespełnienie powyższego warunku jest jednoznaczne z rezygnacją kandydata z  zatrudnienia w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego).
  9. Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze, a gdy do wyboru nie dojdzie, od zakończenia procedury naboru, zostanie upowszechniona informacja o wyniku naboru.
  10. W sprawie naboru, informacji udziela pracownik Wydziału Kadr i Szkolenia w  Departamencie Organizacyjno-Prawnym Pani Joanna Stolarz w  siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 7 (pokój nr 11) w godz. od 9:00 do 13:00 lub telefonicznie pod numerem 68 456 53 06.
 
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-03-03
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Patrycja Górniak - Sekretarz Województwa Lubuskiego
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-03-04 12:03:18
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Joanna Stolarz
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-03-04 12:10:57
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Joanna Stolarz
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2020-03-04 13:10:56
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
937 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony