Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Kierownik Wydziału
Miejsce pracy: Zielona Góra
Wymiar etatu: pełny
Ilość etatów: 1
Wydział: Biuro Ochrony Informacji i Bezpieczeństwa Publicznego - Zespół ds. BHP i Ppoż.
Data udostępnienia: 2016-11-10
Ogłoszono dnia: 2016-11-10 przez Katarzyna Turczyniak - Dyrektor Departamentu Administracyjno - Gospodarczego
Termin składania dokumentów: 2016-11-21 23:59:00
Nr ogłoszenia: 134
Zlecający: Marszałek Województwa Lubuskiego
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
-
wykształcenie wyższe,
-
co najmniej 5 lat stażu pracy,
-
co najmniej 4 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym,
-
bardzo dobra znajomość obsługi pakietów biurowych MS Office, poczty elektronicznej i Internetu,
-
prawo jazdy kat. B,
-
dyspozycyjność, umiejętność kierowania ludźmi, inicjatywa, samodzielność, odporność na stres,
b. Wymagania dodatkowe:
-
poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do dokumentów niejawnych o klauzuli „Poufne”.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
-
Organizacja ochrony fizycznej obiektów UMWL.
-
Nadzór nad pełnieniem służby ochrony na obiektach UMWL.
-
Tworzenie grafików pełnienia służby ochrony.
-
Rozliczanie czasu pracy pracowników ochrony.
-
Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem systemu ochrony elektronicznej.
-
Współpraca z Departamentem Administracyjno-Gospodarczym w organizowaniu zabezpieczenia obiektów w czasie przeprowadzanych imprez na obiektach UMWL.
-
Organizowanie ochrony elektronicznej, współpraca z firmami zewnętrznymi przy konserwacji systemów ochrony elektronicznej.
-
Nadzór nad przestrzeganiem Regulaminu Pracy przez pracowników UMWL w zakresie przebywania na obiektach UMWL po zakończeniu pracy.
-
Współpraca z Departamentem Administracyjno-Gospodarczym w zakresie dostępu do obiektów UMWL firm świadczących usługi na rzecz Urzędu.
-
Organizowanie i współpraca z Gabinetem Zarządu w zakresie zabezpieczeń pomieszczeń Zarządu Województwa.
-
Nadzór nad systemem gospodarowania kluczami do pomieszczeń w tym kluczami do pomieszczeń o szczególnym znaczeniu dla funkcjonowania Urzędu.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
powyżej 6%
V. Wymagane dokumenty:
-
CV - Curriculum Vitae – musi być opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata: „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922 j.t.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 j.t.)”,
-
oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa polskiego,
-
oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
-
kopie dyplomu, świadectwa dokumentującego wykształcenie,
-
kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu),
-
oświadczenie kandydata o następującej treści: „oświadczam, że nie byłem/byłam skazany/a za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe” (w przypadku wyboru, kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego),
-
kopie innych zaświadczeń dokumentujących posiadane umiejętności, znajomość języków obcych, ukończone kursy specjalistyczne, studia podyplomowe itp.
Oświadczenia, składane przez kandydata oraz CV muszą być opatrzone jego podpisem.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2016-11-21 23:59:00
b. Sposób:
Dokumenty należy składać w terminie do dnia 21.11.2016 r. w zamkniętej kopercie z umieszczonym imieniem, nazwiskiem i adresem kandydata oraz z dopiskiem ”nabór na stanowisko Kierownika Wydziału Ochrony Obiektów - PN.V”.
c. Miejsce:
-
osobiście w godzinach pracy urzędu w Kancelarii Ogólnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze (pok. 59),
-
lub listownie na adres (decyduje data stempla pocztowego):Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego w Zielonej Górzeul. Podgórna 7 65-057 Zielona Góra
VII. Informacje dodatkowe:
Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu o naborze.
Wybrany kandydat – przed podpisaniem z nim umowy o pracę, zobowiązany jest do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (niespełnienie powyższego warunku jest jednoznaczne z rezygnacją kandydata z zatrudnienia w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego).
Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze, a gdy do wyboru nie dojdzie, od zakończenia procedury naboru, zostanie upowszechniona informacja o wyniku naboru.
W sprawie naboru, informacji udziela p. Agnieszka Kotowska w godz. od 900 do 1300 pok. nr 11
(tel. 68 456 53 06).
(tel. 68 456 53 06).
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Marszałkowski |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Katarzyna Turczyniak - Dyrektor Departamentu Administracyjno - Gospodarczego |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2016-11-10 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Katarzyna Turczyniak - Dyrektor Departamentu Administracyjno - Gospodarczego |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2016-11-10 10:15:17 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2016-11-10 10:19:52 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2016-12-08 15:32:04 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2353 raz(y) |