Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Podinspektor
Miejsce pracy: Zielona Góra
Wymiar etatu: pełny
Ilość etatów: 1
Wydział: Departament Organizacyjno-Prawny - Zespół ds. Posiedzeń Zarządu
Data udostępnienia: 2014-09-29
Ogłoszono dnia: 2014-09-29 przez Katarzyna Turczyniak
Termin składania dokumentów: 2014-10-09 23:59:00
Nr ogłoszenia: 43
Zlecający: Marszałek Województwa Lubuskiego
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe ekonomiczne,
- znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym,
- bardzo dobra znajomość obsługi pakietów biurowych MS Office, poczty elektronicznej i Internetu,
- prawo jazdy kat. B,
- sumienność, skrupulatność, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, umiejętność pracy koncepcyjnej, umiejętności analityczne, skuteczność i szybkość działania, zaangażowanie, dbałość o rozwój własny i poszerzanie wiedzy, kultura osobista, odporność na stres, lojalność, zdolności organizacyjne,
- znajomość problematyki formalno – prawnej dotyczącej spółek prawa handlowego, ustawy o finansach publicznych, zasad rachunkowości, umiejętność analizy sprawozdań finansowych.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
-
Monitoring procesów związanych z powoływaniem i przystępowaniem Województwa Lubuskiego do spółek prawa handlowego.
-
Opracowywanie analiz i informacji dotyczących spółek oraz ich działalności na potrzeby Zarządu i Marszałka.
-
Analiza i ocena wniosków, sprawozdań finansowych, planów i innych dokumentów opracowywanych przez zarządy i rady nadzorcze spółek.
-
Analiza i opiniowanie materiałów przedkładanych przez spółki na walne zgromadzenia akcjonariuszy oraz zgromadzenia wspólników.
-
Prowadzenie ewidencji spółek oraz dokumentacji tych podmiotów.
-
Monitorowanie sytuacji ekonomiczno – finansowej spółek na podstawie analiz i informacji opracowanych przez departamenty merytorycznie nadzorujące spółki.
-
W przypadku spółek handlowych, których Województwo jest jedynym właścicielem bądź posiada większościowy pakiet akcji/ udziałów bieżący monitoring funkcjonowania i kondycji finansowej oraz procesów restrukturyzacji tych spółek.
-
Nadzór nad realizacją przez departamenty postanowień ustawy o wynagradzaniu osób kierujących niektórymi podmiotami prawymi.
-
Bieżący nadzór i kontrola nad zadaniami realizowanymi przez departamenty w zakresie sprawowanego merytorycznego nadzoru nad spółkami prawa handlowego.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6%.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
powyżej 6%
V. Wymagane dokumenty:
-
CV - Curriculum Vitae – musi być opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata: „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 j.t.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1202 j.t.)”,
-
oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa polskiego,
-
oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
-
kopie dyplomu, świadectwa dokumentującego wykształcenie,
-
kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu),
-
oświadczenie kandydata o następującej treści: „oświadczam, że nie byłem/byłam skazany/a za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe” (w przypadku wyboru, kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego),
-
kopie innych zaświadczeń dokumentujących posiadane umiejętności, znajomość języków obcych, ukończone kursy specjalistyczne, studia podyplomowe itp.
Oświadczenia, składane przez kandydata oraz CV muszą być opatrzone jego podpisem.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2014-10-09 23:59:00
b. Sposób:
Dokumenty należy składać w terminie do dnia 09.10.2014 r. w zamkniętej kopercie z umieszczonym imieniem, nazwiskiem i adresem kandydata oraz z dopiskiem ”nabór na stanowisko podinspektora ds. analiz ekonomicznych DP.VI.”.
c. Miejsce:
-
osobiście w godzinach pracy urzędu w Kancelarii Ogólnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze (pok. 59),
-
lub listownie na adres (decyduje data stempla pocztowego):Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego w Zielonej Górzeul. Podgórna 7 65-057 Zielona Góra
VII. Informacje dodatkowe:
Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu o naborze.
Wybrany kandydat – przed podpisaniem z nim umowy o pracę, zobowiązany jest do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (niespełnienie powyższego warunku jest jednoznaczne z rezygnacją kandydata z zatrudnienia w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego).
Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze, a gdy do wyboru nie dojdzie, od zakończenia procedury naboru, zostanie upowszechniona informacja o wyniku naboru.
W sprawie naboru, informacji udziela p. Agnieszka Kotowska w godz. od 900 do 1300 pok. nr 11
(tel. 68 456 53 06).
(tel. 68 456 53 06).
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Marszałkowski |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Katarzyna Turczyniak |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2014-09-26 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Katarzyna Turczyniak |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2014-09-29 14:49:34 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2014-09-29 14:52:09 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2014-11-13 10:30:31 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2710 raz(y) |