Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Główny specjalista
Miejsce pracy: Zielona Góra
Wymiar etatu: pełny
Ilość etatów: 2
Wydział: Departament Programów Regionalnych - Wydział Postępowań Administracyjnych, Windykacji i Procedury Odwoławczej
Data udostępnienia: 2014-11-24
Ogłoszono dnia: 2014-11-24 przez Irena Skiba
Termin składania dokumentów: 2014-12-04 23:59:00
Nr ogłoszenia: 49
Zlecający: Marszałek Województwa Lubuskiego
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe prawnicze,
- co najmniej 4 lata stażu pracy,
- znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym,
- bardzo dobra znajomość obsługi pakietów biurowych MS Office, poczty elektronicznej i Internetu,
- samodzielność, rzetelność, dyspozycyjność, komunikatywność, zdolność analitycznego myślenia, zdolności organizacyjne, umiejętność podejmowania decyzji, nawiązywania kontaktów,
b. Wymagania dodatkowe:
-
doświadczenie zawodowe w zakresie przeprowadzania postępowań administracyjnych, windykacji, procedury odwoławczej,
-
prawo jazdy kat. B.
-
ukończona aplikacja prawnicza tj.: radcowska, adwokacka, ogólna, sędziowska, prokuratorska, notarialna.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
-
Współpraca z Biurem Radców Prawnych w zakresie prowadzonych postępowań.
-
Przygotowanie materiałów do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Gorzowie Wlkp. oraz Naczelnego Sądu Administracyjnego w zakresie powierzonych zadań.
-
Wszczynanie postępowań administracyjnych w celu odzyskania środków przekazanych Beneficjentom w ramach realizowanych projektów.
-
Przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w celu odzyskania środków przekazanych Beneficjentom w ramach realizowanych projektów.
-
Prowadzenie postępowań administracyjnych.
-
Sprawdzanie prawidłowości wniesienia środków odwoławczych.
-
Rejestrowanie środków odwoławczych, zgodnie z instrukcją kancelaryjną oraz Podręcznikiem procedur IZ LRPO i IZ RPO.
-
Rozpatrywanie środków odwoławczych przewidzianych w ramach systemu realizacji LRPO i RPO.
-
Współpraca z komórkami organizacyjnymi wewnątrz Departamentu Regionalnego Programu Operacyjnego oraz Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego.
-
Przygotowanie materiałów na posiedzenie Zarządu Województwa Lubuskiego oraz Sejmiku Województwa Lubuskiego w zakresie powierzonych zadań.
-
Prowadzenie dokumentacji, dotyczącej realizacji powierzonych zadań zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
-
Inne zadania zlecone przez przełożonego.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6%.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
powyżej 6%
V. Wymagane dokumenty:
-
CV - Curriculum Vitae – musi być opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata: „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 j.t.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1202 j.t.)”,
-
oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa polskiego,
-
oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
-
kopie dyplomu, świadectwa dokumentującego wykształcenie,
-
kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu),
-
oświadczenie kandydata o następującej treści: „oświadczam, że nie byłem/byłam skazany/a za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe” (w przypadku wyboru, kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego),
-
kopie innych zaświadczeń dokumentujących posiadane umiejętności, znajomość języków obcych, ukończone kursy specjalistyczne, studia podyplomowe itp.
Oświadczenia, składane przez kandydata oraz CV muszą być opatrzone jego podpisem.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2014-12-04 23:59:00
b. Sposób:
Dokumenty należy składać w terminie do dnia 04.12.2014 r. w zamkniętej kopercie z umieszczonym imieniem, nazwiskiem i adresem kandydata oraz z dopiskiem ”nabór na stanowisko głównego specjalisty ds. postępowań administracyjnych, procedury odwoławczej i windykacji DFR.XIII”.
c. Miejsce:
-
osobiście w godzinach pracy urzędu w Kancelarii Ogólnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze (pok. 59),
-
lub listownie na adres (decyduje data stempla pocztowego):Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego w Zielonej Górzeul. Podgórna 7 65-057 Zielona Góra
VII. Informacje dodatkowe:
Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu o naborze.
Wybrany kandydat – przed podpisaniem z nim umowy o pracę, zobowiązany jest do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (niespełnienie powyższego warunku jest jednoznaczne z rezygnacją kandydata z zatrudnienia w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego).
Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze, a gdy do wyboru nie dojdzie, od zakończenia procedury naboru, zostanie upowszechniona informacja o wyniku naboru.
W sprawie naboru, informacji udziela p. Agnieszka Kotowska w godz. od 900 do 1300 pok. nr 11
(tel. 68 456 53 06).
(tel. 68 456 53 06).
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Marszałkowski |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Irena Skiba |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2014-11-24 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Irena Skiba |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2014-11-24 15:06:41 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2014-11-24 15:14:56 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2015-01-09 15:45:42 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3471 raz(y) |