Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Inspektor
Miejsce pracy: Zielona Góra
Wymiar etatu: pełny
Ilość etatów: 1
Wydział: Departament Przedsiębiorczości i Strategii Marki - stanowisko ds. rozliczeń finansowych
Data udostępnienia: 2016-06-17
Ogłoszono dnia: 2016-06-17 przez Katarzyna Turczyniak - Dyrektor Departamentu Administracyjno - Gospodarczego
Termin składania dokumentów: 2016-06-27 23:59:00
Nr ogłoszenia: 119
Zlecający: Marszałek Województwa Lubuskiego
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
-
wykształcenie wyższe ekonomiczne,
-
co najmniej 3 lata stażu pracy,
-
bardzo dobra znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych i ustawyo rachunkowości,
b. Wymagania dodatkowe:
-
doświadczenie zawodowe w administracji publicznej,
-
doświadczenie zawodowe w zakresie księgowości,
-
bardzo dobra znajomość obsługi pakietów biurowych MS Office, poczty elektronicznej i Internetu,
-
sumienność, umiejętności analityczne, komunikatywność, odporność na stres, wysoka kultura osobista.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
-
Bieżąca współpraca z Departamentem Finansów w zakresie racjonalnego wykorzystania środków budżetowych.
-
Realizowanie polityki finansowej Departamentu.
-
Planowanie, przygotowywanie oraz koordynacja budżetu Departamentu.
-
Współpraca z wydziałami Departamentu w ramach prowadzonych przez nich rozliczeń finansowych oraz koordynacja działań w tym zakresie.
-
Przygotowywanie harmonogramu wydatków środków publicznych, zaangażowania
i sprawozdania budżetowego RB. -
Tworzenie planu jednostkowego dochodów i wydatków środków publicznych Departamentu.
-
Sporządzanie okresowych oraz rocznych analiz z wykorzystania budżetu przez Departament.
-
Czuwanie nad prawidłowym wykorzystaniem środków finansowych.
-
Sporządzanie sprawozdań finansowych.
-
Rozliczanie umów i rachunków.
-
Opis dokumentów finansowo-księgowych w zakresie klasyfikacji budżetowej wydatków bieżących i majątkowych.
-
Sporządzanie zbiorczego zestawienia przedsięwzięć Wieloletniej Prognozy Finansowej
w sytuacji zmiany danych w przedsięwzięciach realizowanych przez Departament. -
Rozliczanie finansowe projektów realizowanych przez Departament.
-
Sporządzanie wniosków o płatność.
-
Monitorowanie budżetu realizowanych projektów.
-
Przygotowywanie informacji do procedur związanych z przeprowadzeniem otwartych konkursów dla organizacji pozarządowych na realizację zadań publicznych z zakresu promocji województwa.
-
Opracowywanie rocznych programów współpracy z organizacjami pozarządowymiw zakresie prac Departamentu.
-
Prowadzenie spraw z obszaru przyznawania i rozliczania dotacji dla organizacji pozarządowych w zakresie prac Departamentu.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
powyżej 6%
V. Wymagane dokumenty:
-
CV - Curriculum Vitae – musi być opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata: „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2135 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1202 z późn. zm.)”,
-
oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa polskiego,
-
oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolnoścido czynności prawnych,
-
kopie dyplomu, świadectwa dokumentującego wykształcenie,
-
kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu),
-
oświadczenie kandydata o następującej treści: „oświadczam, że nie byłem/byłam skazany/a za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe” (w przypadku wyboru, kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego),
-
kopie innych zaświadczeń dokumentujących posiadane umiejętności, znajomość języków obcych, ukończone kursy specjalistyczne, studia podyplomowe itp.
Oświadczenia, składane przez kandydata oraz CV muszą być opatrzone jego podpisem.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2016-06-27 23:59:00
b. Sposób:
Dokumenty należy składać w terminie do dnia 27.06.2016 r. w zamkniętej kopercie z umieszczonym imieniem, nazwiskiem i adresem kandydata oraz z dopiskiem ”nabór na stanowisko Inspektora ds. rozliczeń finansowych – DM.VI.”.
c. Miejsce:
-
osobiście w godzinach pracy urzędu w Kancelarii Ogólnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze (pok. 59),
-
lub listownie na adres (decyduje data stempla pocztowego):Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego w Zielonej Górzeul. Podgórna 7 65-057 Zielona Góra
VII. Informacje dodatkowe:
Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu o naborze.
Wybrany kandydat – przed podpisaniem z nim umowy o pracę, zobowiązany jest do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (niespełnienie powyższego warunku jest jednoznaczne z rezygnacją kandydata z zatrudnienia w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego).
Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze, a gdy do wyboru nie dojdzie, od zakończenia procedury naboru, zostanie upowszechniona informacja o wyniku naboru.
W sprawie naboru, informacji udziela p. Agnieszka Kotowska w godz. od 900 do 1300 pok. nr 11
(tel. 68 456 53 06).
(tel. 68 456 53 06).
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Marszałkowski |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Katarzyna Turczyniak - Dyrektor Departamentu Administracyjno - Gospodarczego |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2016-06-17 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Katarzyna Turczyniak - Dyrektor Departamentu Administracyjno - Gospodarczego |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2016-06-17 14:28:02 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2016-06-17 14:29:58 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2016-08-11 16:58:00 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2097 raz(y) |