Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Inspektor - umowa na czas zastępstwa
Miejsce pracy: Zielona Góra
Wymiar etatu: pełny
Ilość etatów: 1
Wydział: Departament Ochrony Zdrowia - Wydział Nadzoru i Kontroli
Data udostępnienia: 2017-09-19
Ogłoszono dnia: 2017-09-19 przez Katarzyna Turczyniak - Dyrektor Departamentu Administracyjno - Gospodarczego
Termin składania dokumentów: 2017-09-29 23:59:00
Nr ogłoszenia: 186
Zlecający: Marszałek Województwa Lubuskiego
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe ekonomiczne lub pokrewne,
- co najmniej 3 lata stażu pracy,
- bardzo dobra znajomość obsługi pakietów biurowych MS Office, poczty elektronicznej i Internetu,
- umiejętności analityczne, kreatywność, komunikatywność, samodzielność, obowiązkowość, inicjatywa, postawa etyczna,
- dobra znajomość: ustawy o samorządzie województwa, ustawy o działalności leczniczej, ustawy o zawodach lekarza i lekarza dentysty, ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ustawy Kodeks spółek handlowych, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
b. Wymagania dodatkowe:
-
doświadczenie zawodowe w administracji publicznej,
-
doświadczenie na stanowisku pracy analityka finansowego, księgowego,
-
znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym,
-
prawo jazdy kat. B.,
-
ukończone studia podyplomowe w zakresie rachunkowości i finansów.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
-
Nadzór finansowy nad samodzielnymi publicznymi zakładami opieki zdrowotnej, spółkami kapitałowymi oraz jednostkami budżetowymi.
-
Sporządzanie miesięcznych sprawozdań finansowych.
-
Weryfikacja rocznych sprawozdań finansowych podległych podmiotów oraz czynności związanez jego zatwierdzaniem.
-
Analiza sytuacji ekonomicznej – finansowej podległych podmiotów leczniczych.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
powyżej 6%
V. Wymagane dokumenty:
-
CV - Curriculum Vitae – musi być opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata: „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn. zm.)”,
-
oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa polskiego,
-
oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
-
kopie dyplomu, świadectwa dokumentującego wykształcenie,
-
kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu),
-
oświadczenie kandydata o następującej treści: „oświadczam, że nie byłem/byłam skazany/a za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe” (w przypadku wyboru, kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego),
-
kopie innych zaświadczeń dokumentujących posiadane umiejętności, znajomość języków obcych, ukończone kursy specjalistyczne, studia podyplomowe itp.Oświadczenia, składane przez kandydata oraz CV muszą być opatrzone jego podpisem.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2017-09-29 23:59:00
b. Sposób:
Dokumenty należy składać w terminie do dnia 29.09.2017 r. w zamkniętej kopercie z umieszczonym imieniem, nazwiskiem i adresem kandydata oraz z dopiskiem ”nabór na stanowisko Inspektora ds. analiz ekonomiczno – finansowych, DZ.I. – umowa na czas zastępstwa”.
VII. Informacje dodatkowe:
-
osobiście w godzinach pracy urzędu w Kancelarii Ogólnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze (pok. 59),
-
lub listownie na adres (decyduje data stempla pocztowego):Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze ul. Podgórna 7 65-057 Zielona Góra
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Marszałkowski |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Katarzyna Turczyniak - Dyrektor Departamentu Administracyjno - Gospodarczego |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2017-09-19 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Katarzyna Turczyniak - Dyrektor Departamentu Administracyjno - Gospodarczego |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2017-09-19 12:19:07 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2017-09-19 12:24:26 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2017-12-27 16:53:41 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1573 raz(y) |