Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Podinspektor - umowa na czas zastępstwa
Miejsce pracy: Zielona Góra
Wymiar etatu: pełny
Ilość etatów: 1
Wydział: Departament Infrastruktury i Komunikacji - Wydział Transportu Publicznego
Data udostępnienia: 2018-06-11
Ogłoszono dnia: 2018-06-11 przez Irana Skiba - Zastępca Dyrektora Departamentu Administracyjno-Gospodarczego
Termin składania dokumentów: 2018-06-21 23:59:00
Nr ogłoszenia: 237
Zlecający: Marszałek Województwa Lubuskiego
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
-
wykształcenie wyższe,
-
znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
-
znajomość obsługi pakietów biurowych MS Office, poczty elektronicznej i Internetu,
-
prawo jazdy kat. B,
-
bardzo dobra znajomość ustawy o samorządzie województwa, ustawy o publicznym transporcie zbiorowym, ustawy o transporcie drogowym, Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 07 maja 2002 w sprawie klasyfikacji śródlądowych dróg wodnych, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, ustawy o swobodzie działalności gospodarczej, Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 10 kwietnia 2012 r. w sprawie rozkładów jazdy,
-
umiejętność rozwiązywania problemów, pracy w zespole, dokładność, dyspozycyjność, samodzielność, kultura osobista, sumienność, dobra organizacja pracy,
b. Wymagania dodatkowe:
-
co najmniej rok stażu pracy w administracji publicznej.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
-
Prowadzenie doraźnych kontroli prawidłowości realizacji przewozów autobusowych.
-
Przeprowadzanie doraźnych kontroli z realizacji umów o świadczenie usług publicznych.
-
Prowadzenie spraw z zakresu żeglugi śródlądowej z wykorzystaniem wód powierzchniowych, w tym Odrzańskiej Drogi Wodnej.
-
Współpraca z Biurem Rozwoju Regionu oraz Departamentem Infrastruktury Społecznej w zakresie sieci TEN-T, Partnerstwa Odry i Polski Zachodniej.
-
Przeprowadzanie doraźnych i problemowych kontroli z zakresu zadań wydziału.
-
Badanie, rozpatrywanie i załatwianie petycji, skarg i wniosków z zakresu prowadzonych zadań.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
powyżej 6%
V. Wymagane dokumenty:
-
CV - Curriculum Vitae – musi być opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata: „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Podinspektora ds. kontroli prawidłowości wykonywania przewozów i żeglugi śródlądowej, Wydział Transportu i Infrastruktury, Departament Infrastruktury i Komunikacji, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych(Dz. U. z 2016 r. poz. 902 ze zm.)”,
-
oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa polskiego,
-
oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
-
kopie dyplomu, świadectwa dokumentującego wykształcenie,
-
kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu),
-
oświadczenie kandydata o następującej treści: „oświadczam, że nie byłem/byłam skazany/a za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe” (w przypadku wyboru, kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego),
-
kopie innych zaświadczeń dokumentujących posiadane umiejętności, znajomość języków obcych, ukończone kursy specjalistyczne, studia podyplomowe itp.Oświadczenia, składane przez kandydata oraz CV muszą być opatrzone jego podpisem.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2018-06-21 23:59:00
b. Sposób:
Dokumenty należy składać w terminie do dnia 21.06.2018 r. w zamkniętej kopercie z umieszczonym imieniem, nazwiskiem i adresem kandydata oraz z dopiskiem ”nabór na stanowisko Podinspektora DG.I – umowa na czas zastępstwa”.
c. Miejsce:
-
osobiście w godzinach pracy urzędu w Kancelarii Ogólnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze (pok. 59),
-
lub listownie na adres (decyduje data stempla pocztowego):Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego w Zielonej Górzeul. Podgórna 7 65-057 Zielona Góra
VII. Informacje dodatkowe:
Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu o naborze.
Wybrany kandydat – przed podpisaniem z nim umowy o pracę, zobowiązany jest do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (niespełnienie powyższego warunku jest jednoznaczne z rezygnacją kandydata z zatrudnienia w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego).
Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze, a gdy do wyboru nie dojdzie, od zakończenia procedury naboru, zostanie upowszechniona informacja o wyniku naboru.
W sprawie naboru, informacji udziela p. Agnieszka Kotowska w godz. od 900 do 1300 pok. nr 11
(tel. 68 456 53 06).
(tel. 68 456 53 06).