Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Podinspektor
Miejsce pracy: Zielona Góra
Wymiar etatu: pełny
Ilość etatów: 1
Wydział: Departament Europejskiego Funduszu Społecznego - Wydział Wyboru Projektów EFS
Data udostępnienia: 2017-03-30
Ogłoszono dnia: 2017-03-30 przez Katarzyna Turczyniak - Dyrektor Departamentu Administracyjno - Gospodarczego
Termin składania dokumentów: 2017-04-10 23:59:00
Nr ogłoszenia: 155
Zlecający: Marszałek Województwa Lubuskiego
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
-
wykształcenie wyższe,
-
bardzo dobra znajomość obsługi: pakietów biurowych MS Office, poczty elektronicznej i Internetu,
-
prawo jazdy kat. B,
-
sumienność, umiejętność planowania i organizacji pracy, sprawność w działaniu, bezstronność, umiejętność stosowania odpowiednich przepisów, postawa etyczna,
b. Wymagania dodatkowe:
-
znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
-
Przygotowywanie umów i aneksów dla ekspertów oceniających wnioski w ramach RPO-L2020.
-
Przyjmowanie i obsługa rachunków dla ekspertów dokonujących ocen formalno-merytorycznych.
-
Prowadzenie dokumentacji związanej z ekspertami.
-
Sporządzanie wniosków o wypłatę premii dla członków KOP dokonujących ocen formalno-merytorycznych – pracowników IOK.
-
Prowadzenie dokumentacji związanej z oceną pracy ekspertów.
-
Wykonywanie czynności związanych z pracą Komisji Oceny Projektów.
-
Organizowanie posiedzeń Komisji Oceny Projektów.
-
Przekazywanie wniosków o dofinansowanie do oceny formalno - merytorycznej projektów członkom Komisji.
-
Weryfikacja formalna Kart oceny formalno - merytorycznej dokonanej przez członków KOP.
-
Nadzór nad prawidłowym i terminowym dokonywaniem ocen.
-
Sporządzanie dokumentacji związanej z przeprowadzoną oceną formalno -merytoryczną projektów na posiedzeniu KOP (karty ustaleń, projekty decyzji Przewodniczącego).
-
Sporządzanie protokołów z prac Komisji.
-
Sporządzanie projektu listy rankingowej wniosków o dofinansowanie dla konkursów ogłaszanych w ramach RPO – L2020.
-
Sporządzanie i wysyłanie wniosku o udostępnienie danych z rejestru podmiotów wykluczonych do ministra właściwego ds. finansów w ramach PO KL oraz RPO – L2020.
-
Przeprowadzanie negocjacji z wnioskodawcą w ramachRPO – L2020.
-
Przygotowywanie projektów uchwał Zarządu w sprawie zatwierdzenia list rankingowych oraz list projektów wybranych do dofinansowania.
-
Informowanie projektodawców o decyzjach Komisji Oceny Projektów i Zarządu Województwa,
-
Wprowadzanie danych do SL2014.
-
Potwierdzanie dokumentów za zgodność z oryginałem, w zakresie prowadzonych spraw.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
powyżej 6%
V. Wymagane dokumenty:
-
CV - Curriculum Vitae – musi być opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata: „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn. zm.)”,
-
oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa polskiego lub obywatelstwa jednego z krajów Unii Europejskiej, lub osoby posiadające obywatelstwo kraju, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP,
-
oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
-
kopie dyplomu, świadectwa dokumentującego wykształcenie,
-
kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu),
-
oświadczenie kandydata o następującej treści: „oświadczam, że nie byłem/byłam skazany/a za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe” (w przypadku wyboru, kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego),
-
kopie innych zaświadczeń dokumentujących posiadane umiejętności, znajomość języków obcych, ukończone kursy specjalistyczne, studia podyplomowe itp.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2017-04-10 23:59:00
b. Sposób:
Dokumenty należy składać w terminie do dnia 10.04.2017 r. w zamkniętej kopercie z umieszczonym imieniem, nazwiskiem i adresem kandydata oraz z dopiskiem ”nabór na stanowisko Podinspektora – ds. ekspertów DFS.I”.
c. Miejsce:
-
osobiście w godzinach pracy urzędu w Kancelarii Ogólnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze (pok. 59),
-
lub listownie na adres (decyduje data stempla pocztowego):Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego w Zielonej Górzeul. Podgórna 7 65-057 Zielona Góra
VII. Informacje dodatkowe:
Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu o naborze.
Wybrany kandydat – przed podpisaniem z nim umowy o pracę, zobowiązany jest do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (niespełnienie powyższego warunku jest jednoznaczne z rezygnacją kandydata z zatrudnienia w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego).
Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze, a gdy do wyboru nie dojdzie, od zakończenia procedury naboru, zostanie upowszechniona informacja o wyniku naboru.
W sprawie naboru, informacji udziela p. Agnieszka Kotowska w godz. od 900 do 1300 pok. nr 11
(tel. 68 456 53 06).
(tel. 68 456 53 06).
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Marszałkowski |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Katarzyna Turczyniak - Dyrektor Departamentu Administracyjno - Gospodarczego |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2017-03-30 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Katarzyna Turczyniak - Dyrektor Departamentu Administracyjno - Gospodarczego |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2017-03-30 16:53:27 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2017-03-30 16:55:21 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2017-06-14 19:19:25 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1640 raz(y) |