ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Inspektor

Miejsce pracy: Zielona Góra

Wymiar etatu: pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: Departament Programów Regionalnych - Wydział Rozliczeń Inwestycji Gospodarczych

Data udostępnienia: 2017-09-01

Ogłoszono dnia: 2017-09-01 przez Katarzyna Turczyniak - Dyrektor Departamentu Administracyjno - Gospodarczego

Termin składania dokumentów: 2017-09-11 23:59:00

Nr ogłoszenia: 182

Zlecający: Marszałek Województwa Lubuskiego

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. wykształcenie wyższe,
  2. co najmniej 3 lata stażu pracy,
  3. bardzo dobra znajomość obsługi pakietów biurowych MS Office, poczty elektronicznej i Internetu,
  4. umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, wysoka kultura osobista, zaangażowanie oraz dbałość o rozwój własny i poszerzanie wiedzy.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. wykształcenie wyższe ekonomiczne,
  2. doświadczenie zawodowe w pracy związanej z obsługą projektów finansowanych z funduszy unijnych, rozliczaniem projektów poprzez weryfikację wniosków o płatność,
  3. bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
  4. prawo jazdy kat. B,
  5. ukończone kursy lub szkolenia z zakresu: finansów, księgowości, rozliczania projektów dofinansowanych z Unii Europejskiej,
  6. znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Weryfikacja wniosków o płatność i płatności na rzecz beneficjentów, w tym: weryfikacja formalna i merytoryczna wniosków o płatność w ramach LRPO (Priorytety I, II, IV, i V) i RPO-L2020 (Osie Priorytetowe 1,2,3,4,5 i 9), przekazywanie wniosków o płatność Priorytetów I, II, IV i V LRPO wraz z informacją o wynikach weryfikacji do Departamentu Finansów, sporządzanie dyspozycji wypłaty środków dla Beneficjenta oraz przekazywanie ich do realizacji w Departamencie Finansów w ramach LRPO (Priorytety I, II, IV, i V) i RPO-L2020 (Osie Priorytetowe 1,2,3,4,5 i 9), prowadzenie bieżącej ewidencji wniosków o płatność, które zostały zweryfikowane na niniejszym stanowisku,kontakt i korespondencja z Beneficjentami w zakresie wniosków o płatność w ramach LRPO (Priorytety I, II, IV, i V) i RPO-L2020 (Osie Priorytetowe 1,2,3,4,5 i 9), prawidłowa ewidencja obiegu wniosków o płatność,
  2. Tworzenie dokumentów programowych dotyczących m.in., wniosku o płatność w ramach LRPO oraz RPO;
  3. Wykrywanie nieprawidłowości i przekazywanie informacji na temat nieprawidłowości do Wydziału Zarządzania;
  4. Przekazywanie do Wydziału Kontroli informacji, niezbędnych dla przeprowadzenia kontroli na miejscu;
  5. Przygotowywanie materiałów na posiedzenie Zarządu Województwa Lubuskiego oraz Sejmiku Województwa Lubuskiego w zakresie powierzonych zadań;
  6. Obsługa Krajowego Systemu Informatycznego i Lokalnego Systemu Informatycznego w zakresie realizowanych zadań;
  7. Prowadzenie dokumentacji, dotyczącej realizacji powierzonych zadań zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
  8. Zatwierdzanie i poświadczanie wniosków o płatność w ramach LRPO (Priorytety I, II, IV, i V) i RPO-L2020 (Osie Priorytetowe 1,2,3,4,5 i 9), w tym kontrola załączonych dokumentów i poświadczanie wydatków kwalifikowalnych.
  9. Współpraca z komórkami organizacyjnymi wewnątrz DFR oraz Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego (w tym w szczególności z Departamentem Finansów).
  10. Współpraca z instytucjami zaangażowanymi we wdrażanie LRPO, m.in. z Instytucją Pośredniczącą w Certyfikacji, MIR – Instytucją Certyfikującą, Ministerstwem Finansów oraz Komisją Europejską.
  11. Zadania związane z trwałością projektów.
  12. Inne zadania zlecone przez przełożonego.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

powyżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. CV - Curriculum Vitae – musi być opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata: „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn. zm.)”,
  2. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa polskiego,
  3. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
  4. kopie dyplomu, świadectwa dokumentującego wykształcenie,
  5. kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu),
  6. oświadczenie kandydata o następującej treści: „oświadczam, że nie byłem/byłam skazany/a za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe” (w przypadku wyboru, kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego),
  7. kopie innych zaświadczeń dokumentujących posiadane umiejętności, znajomość języków obcych, ukończone kursy specjalistyczne, studia podyplomowe itp.
    Oświadczenia, składane przez kandydata oraz CV muszą być opatrzone jego podpisem.
 

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2017-09-11 23:59:00
c. Miejsce:
  1. osobiście w godzinach pracy urzędu w Kancelarii Ogólnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze (pok. 59),
  2. lub listownie na adres (decyduje data stempla pocztowego): Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze ul. Podgórna 7  65-057 Zielona Góra
     

VII. Informacje dodatkowe:

 
Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu o naborze.
Wybrany kandydat – przed podpisaniem z nim umowy o pracę, zobowiązany jest do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (niespełnienie powyższego warunku jest jednoznaczne z rezygnacją kandydata z zatrudnienia w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego).  
 
Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze, a gdy do wyboru nie dojdzie, od zakończenia procedury naboru, zostanie upowszechniona informacja o wyniku naboru.
W sprawie naboru, informacji udziela p. Mateusz Bień w godz. od 900 do 1300 pok. nr 11 (tel. 68 456 53 06).
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Katarzyna Turczyniak - Dyrektor Departamentu Administracyjno - Gospodarczego
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-09-01
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Katarzyna Turczyniak - Dyrektor Departamentu Administracyjno - Gospodarczego
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-09-01 08:03:54
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-09-01 08:34:41
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-02-23 12:56:47
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2276 raz(y)