Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Inspektor
Miejsce pracy: Zielona Góra
Wymiar etatu: pełny
Ilość etatów: 1
Wydział: Departament Programów Regionalnych - Wydział Rozliczeń Inwestycji Środowiskowych
Data udostępnienia: 2018-03-07
Ogłoszono dnia: 2018-03-07 przez Katarzyna Turczyniak - Dyrektor Departamentu Administracyjno-Gospodarczego
Termin składania dokumentów: 2018-03-19 23:59:00
Nr ogłoszenia: 219
Zlecający: Marszałek Województwa Lubuskiego
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
-
wykształcenie wyższe,
-
co najmniej 3 lata stażu pracy,
-
posiadanie wiedzy z zakresu Funduszy Strukturalnych,
-
znajomość obsługi pakietów biurowych MS Office, poczty elektronicznej i Internetu – w stopniu dostatecznym,
-
umiejętność pracy w zespole oraz właściwej organizacji pracy, samodzielność, inicjatywa, zaangażowanie, sumienność,
b. Wymagania dodatkowe:
-
wykształcenie wyższe w zakresie: ekonomii lub pokrewne/ochrony środowiska lub pokrewne,
-
podstawowa znajomość języka obcego – języka urzędowego Unii Europejskiej,
-
doświadczenie na stanowisku związanym z Funduszami Strukturalnymi,
-
prawo jazdy kat. B,
-
ukończone kursy szkolenia z zakresu funduszy strukturalnych,
-
ukończone studia podyplomowe z zakresu funduszy strukturalnych.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
-
Weryfikacja i zatwierdzanie wniosków o płatność w ramach LRPO (Priorytet III) i RPO-L2020 OśPriorytetowa 3, 4 (Działania 4.1., 4.2., 4.3. i 4.5.), z wyłączeniem Poddziałań realizowanych w ramach Instrumentów Finansowych, w tym kontrola załączonych dokumentów i poświadczenie wydatków kwalifikowalnych.
-
Sporządzanie dyspozycji wypłaty środków dla Beneficjenta oraz przekazywanie ich doDepartamentu Finansów w celu realizacji zleceń płatności, w ramach Priorytetu III LRPO oraz RPO-L2020 Oś Priorytetowa 3, 4 (Działanie 4.1., 4.2.,4.3. i 4.5.), z wyłączeniem Poddziałań realizowanych w ramach Instrumentów Finansowych.
-
Prowadzenie bieżącej ewidencji wniosków o płatność, które zostały zweryfikowane na niniejszym stanowisku.
-
Kontakt i korespondencja z Beneficjentami w zakresie wniosków o płatność w ramach LRPO (Priorytet III) i RPO-L2020 OśPriorytetowa 3, 4 (Działania 4.1, 4.2, 4.3. i 4.5.), z wyłączeniem Poddziałań realizowanych w ramach Instrumentów Finansowych.
-
Wykrywanie nieprawidłowości w zakresie kompetencji Wydziału.
-
Przekazywanie informacji do Wydziału Postępowań Administracyjnych, Windykacji i Procedury Odwoławczej w celu wszczęcia postępowania administracyjnego w związku z koniecznością odzyskania dofinansowania.
-
Współpraca z Wydziałem Finansów (DFR.IX) w celu realizacji procesu certyfikacji.
-
Prowadzenie kontroli projektów w ramach III Priorytetu LRPO oraz Osi Priorytetowej 3, 4 (Działanie 4.1., 4.2., 4.3. i 4.5. RPO-L2020), z wyłączeniem Poddziałań realizowanych w ramach instrumentów finansowych.
-
Sporządzanie wkładu do Rocznego Planu Kontroli IZ LRPO oraz Rocznego Planu Kontroli RPO-L2020 w zakresie kontroli projektów w ramach kompetencji Wydziału oraz jego aktualizacja.
-
Prowadzenie kontroli w zakresie prawidłowości udzielania zamówień publicznych Beneficjentów III Priorytetu LRPO oraz Osi Priorytetowej 3, 4 (Działanie 4.1., 4.2., 4.3. i 4.5. RPO-L2020), z wyłączeniem Poddziałań realizowanych w ramach Instrumentów Finansowych.
-
Współpraca z DFR.I w zakresie zamknięcia LRPO na lata 2007-2013.
-
Obsługa KSI SIMIK 07-13 i SL2014 w zakresie realizowanych zadań.
-
Inne prace zlecone przez przełożonego.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
powyżej 6%
V. Wymagane dokumenty:
-
CV - Curriculum Vitae – musi być opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata: „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922 j.t.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn. zm.)”,
-
oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa polskiego,
-
oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
-
kopie dyplomu, świadectwa dokumentującego wykształcenie,
-
kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu),
-
oświadczenie kandydata o następującej treści: „oświadczam, że nie byłem/byłam skazany/a za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe” (w przypadku wyboru, kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego),
-
kopie innych zaświadczeń dokumentujących posiadane umiejętności, znajomość języków obcych, ukończone kursy specjalistyczne, studia podyplomowe itp.Oświadczenia, składane przez kandydata oraz CV muszą być opatrzone jego podpisem.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2018-03-19 23:59:00
b. Sposób:
Dokumenty należy składać w terminie do dnia 19.03.2018 r. w zamkniętej kopercie z umieszczonym imieniem, nazwiskiem i adresem kandydata oraz z dopiskiem ”nabór na stanowisko Inspektora – DFR.X ”.
c. Miejsce:
-
osobiście w godzinach pracy urzędu w Kancelarii Ogólnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze (pok. 59),
-
lub listownie na adres (decyduje data stempla pocztowego):Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze ul. Podgórna 7 65-057 Zielona Góra
VII. Informacje dodatkowe:
Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu o naborze.
Wybrany kandydat – przed podpisaniem z nim umowy o pracę, zobowiązany jest do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (niespełnienie powyższego warunku jest jednoznaczne z rezygnacją kandydata z zatrudnienia w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego).
Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze, a gdy do wyboru nie dojdzie, od zakończenia procedury naboru, zostanie upowszechniona informacja o wyniku naboru.
W sprawie naboru, informacji udziela p. Agnieszka Kotowska w godz. od 900 do 1300 pok. nr 11 (tel. 68 456 53 06).