Ekran szczegółów informacji
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Ogłoszenie o zamiarze przeprowadzenia Wstępnych Konsultacji Rynkowych w celu przygotowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dotyczącego projektu „LUBUSKIE CENTRUM KOMPETENCJI CYFROWYCH I USŁUG WSPÓLNYCH – DATA CENTER”
Informacja ogłoszona dnia 2022-11-03 15:25:56 przez Łukasz Lewicki
Akapit nr 1 - brak tytułu
Podstawa prawna: art. 84 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 z późn.zm.) zwanej dalej „ustawą”.
Wszelką korespondencję kierowaną do Zamawiającego należy opatrzyć dopiskiem: „Wstępne konsultacje rynkowe - „LUBUSKIE CENTRUM KOMPETENCJI CYROWYCH I USŁUG WSPÓLNYCH – DATA CENTER”.
I. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Województwo Lubuskie - Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze, ul. Podgórna 7, 65-057 Zielona Góra, zwane dalej Zamawiającym. e-mail:
.
II. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU WSTĘPNYCH KONSULTACJI RYNKOWYCH
-
Zamawiający ma zamiar przeprowadzić postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, w wyniku, którego udzieli zamówienia dotyczącego „LUBUSKIEGO CENTRUM KOMPETENCJI CYROWYCH I USŁUG WSPÓLNYCH – DATA CENTER”
-
Założenia dotyczące zakresu Zamówienia stanowią Załączniki nr 1a, 1b, 1c do niniejszego ogłoszenia.
-
Celem Wstępnych Konsultacji Rynkowych (zwanych dalej Konsultacjami) będzie uzyskanie doradztwa i informacji w zakresie niezbędnym do przygotowania opisu przedmiotu zamówienia, specyfikacji warunków zamówienia dotyczącego „LUBUSKIEGO CENTRUM KOMPETENCJI CYROWYCH I USŁUG WSPÓLNYCH – DATA CENTER”.
-
Wstępne konsultacje rynkowe będą służyć zapoznaniu się Zamawiającego z najlepszymi, najkorzystniejszymi, a także najnowszymi lub innowacyjnymi rozwiązaniami organizacyjnymi, funkcjonalnymi i technologicznymi w dziedzinie właściwej dla zamówienia.
III. ZASADY PROWADZENIA WSTĘPNYCH KONSULTACJI RYNKOWYCH
-
Zainteresowani przystąpieniem do Konsultacji powinni poinformować o tym Zamawiającego, poprzez kontakt mailowy z p. Izabelą Kopeć (+48 68 4565442) oraz przesyłając wniosek o zgłoszenie do udziału we Wstępnych Konsultacjach Rynkowych sporządzony w języku polskim, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszej Informacji, na adres poczty elektronicznej: . Przesłanie wniosku oznacza akceptację treści ogłoszenia o zamiarze przeprowadzenia Wstępnych Konsultacji Rynkowych.
-
Zamawiający zamierza przeprowadzić Wstępne Konsultacje Rynkowe w terminie od 3.11.2022 r. do 30.11.2022 r. przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo do przedłużenia terminu prowadzenia konsultacji rynkowych.
-
Termin przekazywania zgłoszeń przez uczestników Konsultacji upływa w dniu 10.11.2022 r. godz. 12.00.
-
Podstawą przeprowadzenia Wstępnych Konsultacji Rynkowych z uczestnikiem Konsultacji będzie przesłane przez Zamawiającego zaproszenie do Konsultacji. Zamawiający zamierza prowadzić Konsultacje z każdym uczestnikiem indywidualnie.
-
Przed przystąpieniem do Konsultacji przedstawiciel uczestnika Konsultacji będzie zobowiązany do złożenia na adres poczty elektronicznej: .
-
oświadczenia o zachowaniu poufności zgodnego z brzmieniem załącznika nr 3 do niniejszego ogłoszenia, dla przedstawiciela uczestnika Konsultacji;
-
oświadczenia w sprawie RODO, załącznik nr 4;
-
dokumentu/ów potwierdzającego/ych upoważnienie dla uczestnika Konsultacji do występowania w jego imieniu.
-
-
Wstępne Konsultacje Rynkowe będą prowadzone w sposób zapewniający zachowanie uczciwej konkurencji oraz równe traktowanie jego uczestników oraz przyszłych oferentów i oferowanych przez nich rozwiązań, w szczególności Zamawiający przekaże pozostałym wykonawcom informacje, które uzyskał i przekazał podczas przygotowania postepowania, z zastrzeżeniem pkt. 10.
-
Wstępne Konsultacje Rynkowe będą prowadzone w języku polskim.
-
Zamawiający przewiduje, że Wstępne Konsultacje Rynkowe będą przeprowadzone zarówno w formie bezpośrednich spotkań w siedzibie Zamawiającego, jak również spotkań on-line.
-
Przystępujący do Wstępnych Konsultacji Rynkowych udzielają zgody na wykorzystanie przez Zamawiającego przekazanych informacji w przygotowaniu opisu przedmiotu zamówienia, specyfikacji warunków zamówienia, innych dokumentów wynikających z procedury udzielania zamówienia publicznego oraz określeniu projektowanych postanowień umowy.
-
W przypadku, gdy informacje przekazywane Zamawiającemu przez uczestników Konsultacji mają charakter tajemnicy przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, powinny one być wyraźnie zastrzeżone przez potencjalnego Wykonawcę.
-
Zamawiający informuje, iż przeprowadzenie Wstępnych Konsultacji Rynkowych nie rodzi po stronie Zamawiającego obowiązku wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia publicznego objętego Wstępnymi Konsultacjami Rynkowymi.
-
Udział we Wstępnych Konsultacjach Rynkowych nie jest warunkiem ubiegania się w przyszłości o udzielenie zamówienia publicznego objętego Wstępnymi Konsultacjami Rynkowymi.
-
Niniejsze ogłoszenie o zamiarze przeprowadzenia Wstępnych Konsultacji Rynkowych nie stanowi ogłoszenia o zamówieniu publicznym w rozumieniu przepisów ustawy PZP ani zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego.
-
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania lub zakończenia Wstępnych Konsultacji Rynkowych na każdym jego etapie bez podania przyczyny.
-
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zrezygnowania w każdej chwili z prowadzenia Konsultacji z wybranym uczestnikiem Konsultacji, jeżeli uzna, iż przekazywane przez niego informacje nie są przydatne do osiągniecia celu Konsultacji. Zamawiający poinformuje Uczestnika Konsultacji o rezygnacji z prowadzenia z nim Konsultacji.
-
Zamawiający sporządza pisemny, uproszczony protokół ze spotkań.
-
Zamawiający poinformuje o zakończeniu Wstępnych Konsultacji Rynkowych wszystkich jego uczestników, którzy brali w nim udział.
-
Za udział w Konsultacjach jego uczestnicy nie otrzymają wynagrodzenia ani refundacji poniesionych kosztów.
-
W toku Konsultacji Zamawiający nie podejmuje jakichkolwiek czynności w rozumieniu art. 513 ust. 1 ustawy PZP. Uczestnikom ani innym podmiotom nie przysługują środki odwoławcze określone w ustawie.
IV. INFORMACJA RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1−2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zwanego dalej RODO – informuje się̨, że:
-
dministrator danych osobowych - administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Marszałek Województwa Lubuskiego z siedzibą w Zielonej Górze, ul. Podgórna7, 65-057 Zielona Góra.
-
Inspektor Ochrony Danych - dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych – adres do korespondencji: Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego, Dyrektor Biura Ochrony Informacji i Bezpieczeństwa Publicznego, ul. Podgórna 7, 65-057 Zielona Góra; email: .
-
Cele przetwarzania danych. Administrator będzie przetwarzać Pani/Pana dane w celu związanym z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarciem i realizacją umowy – na podstawie art. 6 ust. 1 lit b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
-
Informacja o wymogu podania danych wynikających z przepisu prawa Obowiązek podania przez Panią/Pana danych, o których mowa jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i realizacją umowy.
-
Konsekwencje niepodania danych osobowych. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP.
-
Okres przechowywania danych. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 6 lat lub w oparciu o uzasadniony interes realizowany przez administratora (dane przetwarzane są do momentu ustania przetwarzania w celach planowania biznesowego).
-
Prawa osób, których dane dotyczą Posiada Pani/Pan prawo:
-
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
-
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
-
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
-
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO
-
8. Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
9.Odbiorcy danych. Pani/Pana dane osobowe mogą zostać ujawnione innym podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa.
10. Informacja dotycząca zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany.
11. Dodatkowe informacje. Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
gdyż̇ podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. (przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze)
Załączniki
Pobierz dane XML Ogłoszenie o zamiarze przeprowadzenia Wstępnych Konsultacji Rynkowych w celu przygotowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dotyczącego projektu „LUBUSKIE CENTRUM KOMPETENCJI CYFROWYCH I USŁUG WSPÓLNYCH – DATA CENTER” Drukuj informację Ogłoszenie o zamiarze przeprowadzenia Wstępnych Konsultacji Rynkowych w celu przygotowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dotyczącego projektu „LUBUSKIE CENTRUM KOMPETENCJI CYFROWYCH I USŁUG WSPÓLNYCH – DATA CENTER”
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Marszałkowski |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2022-11-03 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Wojciech Olszewski |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2022-11-03 14:39:24 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Łukasz Lewicki |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2022-11-03 15:25:56 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Łukasz Lewicki |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2022-12-20 15:52:14 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1576 raz(y) |