ˆ

Złożone do Marszałka i Zarządu

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Zbiorcze informacje o petycjach rozpatrzonych przez Marszałka Województwa Lubuskiego oraz Zarząd Województwa Lubuskiego

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2016-06-29 10:10:27 przez Grażyna Prządka

Akapit nr - brak tytułu

6 września 2015 r. weszła w życie ustawa z dnia 11 lipca 2014 r. o petycjach (Dz. U. z 2017 r. poz. 1123) mająca na celu realizację obywatelskiego prawa do składania petycji przewidzianego w art. 63 Konstytucji Rzeczypospolitej Polskiej. Organ władzy publicznej zobowiązany jest do rozpatrzenia złożonej petycji oraz udzielenia odpowiedzi podmiotowi składającemu petycję. Zgodnie z art. 14 powyżej wskazanej ustawy podmiot właściwy do rozpatrzenia petycji, corocznie, w terminie do dnia 30 czerwca, umieszcza na swojej stronie internetowej lub stronie internetowej urzędu go obsługującego zbiorczą informację o petycjach rozpatrzonych w roku poprzednim.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony