Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 148Drukuj informację Ogłoszenie numer: 148Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Inspektor
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Zielona Góra
Wymiar etatu: pełny
Ilość etatów: 1
Wydział: Departament Administracyjno-Gospodarczy - Wydział Administracyjno-Gospodarczy
Data udostępnienia: 2017-03-03
Ogłoszono dnia: 2017-03-03 przez Katarzyna Turczyniak - Dyrektor Departamentu Administracyjno - Gospodarczego
Termin składania dokumentów: 2017-03-13 23:59:00
Nr ogłoszenia: 148
Zlecający: Marszałek Województwa Lubuskiego
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe,
- co najmniej 3 lata stażu pracy,
- doświadczenie zawodowe w administracji publicznej,
- bardzo dobra znajomość obsługi pakietów biurowych MS Office, poczty elektronicznej i Internetu,
- prawo jazdy kat. B.
- pozytywne podejście do obywatela, umiejętność pracy w zespole, zorientowanie na rezultaty pracy, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
-
Prowadzenie spraw związanych z gospodarką lokalami biurowymi wynajmowanymi na potrzeby Urzędu, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa i uregulowaniami wewnętrznymi Urzędu.
-
Prowadzenie całości spraw związanych z najmem nieruchomości na potrzeby departamentów, które mają swoją siedzibę poza głównym budynkiem Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego.
-
Prowadzenie spraw związanych z realizacją umów – cywilno – prawnych w sprawach związanych z użytkowaniem i wynajmem przez Urząd budynków.
-
Prowadzenie spraw związanych z administrowaniem wynajmowanymi obiektami, zabezpieczeniem obiektów przed włamaniem i kradzieżą oraz współpraca w tym zakresie
z Biurem Ochrony Informacji i Bezpieczeństwa Publicznego. -
Prowadzenie rozliczeń dotyczących opłat czynszu oraz świadczeń związanych z użytkowaniem mieszkań służbowych i pomieszczeń biurowych wynajmowanych przez Urząd.
-
Bieżące i terminowe rozliczanie faktur związanych z pomieszczeniami wynajmowanymi przez Urząd.
-
Prowadzenie całości spraw związanych z realizacją umów na składniki eksploatacyjne i usługi na rzecz użytkowanych i wynajmowanych przez Urząd nieruchomości.
-
Bieżące monitorowanie spraw związanych z wynajmem pomieszczeń biurowych (nawiązywanie i rozwiązywanie umów, przedłużanie i aneksowanie umów).
-
Bieżąca analiza zawartych umów najmu po kątem finansowym; opracowywanie projektu budżetu w zakresie wykonywanych zadań.
-
Kompletowanie niezbędnej dokumentacji technicznej wynajmowanych budynków.
-
Zabezpieczenie środków higieny osobistej pracownikom (kierowcom i osobom korzystającym
z pojazdów służbowych)Urzędu Marszałkowskiego zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie Zarządzeniami Marszałka Województwa Lubuskiego. -
Ustalanie ilości należnych pracownikom środków higieny osobistej, dokonywaniu ich zakupu oraz wydawania ich uprawnionym pracownikom.
-
Prowadzenie kartotek wydawanych środków czystości.
-
Zabezpieczanie przydziału niezbędnych środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie Zarządzeniami Marszałka Województwa Lubuskiego.
-
Ustalanie ilości należnych pracownikom środków, zakup tych środków oraz wydawanie ich pracownikom.
-
Prowadzenie ewidencji zakupionych i wydanych pracownikom środków ochrony.
-
Bieżące monitorowanie aktów prawnych i aktualizacja zarządzeń Marszałka Województwa oraz uchwał Zarządu Województwa w zakresie wykonywanych zadań na stanowisku.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
powyżej 6%
V. Wymagane dokumenty:
-
CV - Curriculum Vitae – musi być opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata: „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn. zm.)”,
-
oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa polskiego,
-
oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
-
kopie dyplomu, świadectwa dokumentującego wykształcenie,
-
kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu),
-
oświadczenie kandydata o następującej treści: „oświadczam, że nie byłem/byłam skazany/a za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe” (w przypadku wyboru, kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego),
-
kopie innych zaświadczeń dokumentujących posiadane umiejętności, znajomość języków obcych, ukończone kursy specjalistyczne, studia podyplomowe itp.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2017-03-13 23:59:00
b. Sposób:
Dokumenty należy składać w terminie do dnia 13.03.2017 r. w zamkniętej kopercie z umieszczonym imieniem, nazwiskiem i adresem kandydata oraz z dopiskiem ”nabór na stanowisko Inspektora ds. eksploatacji nieruchomości – DA.I.”
c. Miejsce:
-
osobiście w godzinach pracy urzędu w Kancelarii Ogólnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze (pok. 59),
-
lub listownie na adres (decyduje data stempla pocztowego):Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego w Zielonej Górzeul. Podgórna 7 65-057 Zielona Góra
VII. Informacje dodatkowe:
Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu o naborze.
Wybrany kandydat – przed podpisaniem z nim umowy o pracę, zobowiązany jest do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (niespełnienie powyższego warunku jest jednoznaczne z rezygnacją kandydata z zatrudnienia w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego).
Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze, a gdy do wyboru nie dojdzie, od zakończenia procedury naboru, zostanie upowszechniona informacja o wyniku naboru.
W sprawie naboru, informacji udziela p. Agnieszka Kotowska w godz. od 900 do 1300 pok. nr 11 (tel. 68 456 53 06).